quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Specularium zou ik voor oppassen ja, die rent met z'n keiharde tepels het ganze land door op zoek naar de perfecte platgeslagen kipfilet.
En, kon hij het beter dan vrouwen of slechter?quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb me weleens laten pijpen door een jongen. nohomment/
Watte? Dan doe je het verkeerd hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En gewoon prakken he?
Met een kuiltje voor de jus.
Ik dacht dat dat altijd een vooroordeel wasquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn vaak latent grof en agressief.
Als er ruzie is in een gaykroeg kan je er 99% zeker vanuit gaan dat 2 potten hebben lopen vuisten.
De rode jus of de andere variant na gedane arbeid?quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En gewoon prakken he?
Met een kuiltje voor de jus.
Dat zijn we dan ook.quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat altijd een vooroordeel was
Heb wel een homostel als vrienden en die zijn dan weer stereotype lieve gezellige kerels
Dat weet ik niet, ging veel te snel. Was maar 1 seconde.quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En, kon hij het beter dan vrouwen of slechter?
Anders moet ik mijn geaardheid maar even heroverwegen.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En, kon hij het beter dan vrouwen of slechter?
Anders moet ik mijn geaardheid maar even heroverwegen.
Waarom zat iemand in hemelsnaam 1 seconde aan je lul te lebberen dan.quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ging veel te snel. Was maar 1 seconde.
Ja het is vaak heel hysterischquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn we dan ook.
Het type waarmee je kan gieren van 't lachen als een Joling met teveel wiet op.
Ik denk dat dat aantrekkelijker is voor lesbo's dan voor ons.quote:
Ik zou hem er wel tegenaan hangen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aantrekkelijker is voor lesbo's dan voor ons.
Oh nee, de meeste homo's zijn ook niet herkenbaar gay.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het is vaak heel hysterischmaar niet op een roze boa achtige manier
Ik vind het een naar gezicht en ik ben geen lesboquote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aantrekkelijker is voor lesbo's dan voor ons.
Ik vind het ook een naar gezicht, en ik ook niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het een naar gezicht en ik ben geen lesbo
Ja dat ben ik ook wel een beetje op z'n tijdquote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, de meeste homo's zijn ook niet herkenbaar gay.
Maar wel zo vals (op de goede manier) als de tering, dus dat is vaak humor.
Was een weddenschap in de kleedkamer van de voetbal. Gelukkig werd ik niet stijf.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zat iemand in hemelsnaam 1 seconde aan je lul te lebberen dan.
Een ware hommel zou er mee aan de gang gaan alsof het een zuurstok was, ewa.
Heerlijk toch, gewoon lekker onbeschoft lachen en plezier hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook wel een beetje op z'n tijd
Ik moet op voetbal merk ik al, dan word ik steenrijk.quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Was een weddenschap in de kleedkamer van de voetbal. Gelukkig werd ik niet stijf.
75 gulden verdiend.
Heeft niemand last van...ja ik de volgende dag als ik geen stem meer hebquote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk toch, gewoon lekker onbeschoft lachen en plezier hebben.
Nee dan werkt het niet. Bij mij geloofden ze niet dat ik dat zou doen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet op voetbal merk ik al, dan word ik steenrijk.
Herkenbaar, gewoon lekker in de kroeg met foute muziek, volop meezingen, je helemaal de tyfus inzuipen, lachen om alles en iedereen, en hoppaaa.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft niemand last van...ja ik de volgende dag als ik geen stem meer heb
quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zij hebben thuis karaokequote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Herkenbaar, gewoon lekker in de kroeg met foute muziek, volop meezingen, je helemaal de tyfus inzuipen, lachen om alles en iedereen, en hoppaaa.
Ik kan ook aardig de schone schijn ophouden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee dan werkt het niet. Bij mij geloofden ze niet dat ik dat zou doen.
Ik moet met een voetballer trouwen geloof ikquote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
90 minuten irriteren aan die kutsport, en daarna een half uur genieten onder de douches van 't uitzicht.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Was een weddenschap in de kleedkamer van de voetbal. Gelukkig werd ik niet stijf.
75 gulden verdiend.
Des te beter.quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zij hebben thuis karaokeen geen talent om te zingen (ik ook niet)
Nee, erin prakken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Prakken en kuiltjes maken?
Naja het is maar wat je wil.
Ik vind het een prima gifje.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het een naar gezicht en ik ben geen lesbo
quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Des te beter.
En dan deze opzetten, en gaan met die banaan.
Oh we hebben wel eens stoned en dronken als de tyfus een heel interieur naar de tyfus gedanst met die muziek, lekker overal overheen struikelen en je kapot lachen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]ik zal eens kijken of ze die in het repertoire hebben
Ik kon er ook wel wat bij bedenken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het een prima gifje.
Goeie skills.
Ik ook, een fopspeen.quote:
Wij doen dit nuchterquote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh we hebben wel eens stoned en dronken als de tyfus een heel interieur naar de tyfus gedanst met die muziek, lekker overal overheen struikelen en je kapot lachen.volgende dag maar weer Ikea met je wallen onder de ogen.
Nee, soms niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet niet prakken, het moet met beleid.
Dat gaat wat lastiger in mijn geval.quote:
Over het algemeen zijn fopspenen dan ook niet 18cm in de vorm van een razende penis.quote:
Als je zolang als ik niet meer drinkt raak je het wel gewendquote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastiger in mijn geval.
Geen 30 cm hebben,quote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn fopspenen dan ook niet 18cm in de vorm van een razende penis.
Stamppot andijviequote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms met wat minder beleid kan ook ja. Even snel prakken.
Waar hebben we het eigenlijk over
Gelukkig niet zeg, de meesten hebben al moeite met minder in de reet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |