Dat gaat wat lastiger in mijn geval.quote:
Over het algemeen zijn fopspenen dan ook niet 18cm in de vorm van een razende penis.quote:
Als je zolang als ik niet meer drinkt raak je het wel gewendquote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastiger in mijn geval.
Geen 30 cm hebben,quote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn fopspenen dan ook niet 18cm in de vorm van een razende penis.
Stamppot andijviequote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms met wat minder beleid kan ook ja. Even snel prakken.
Waar hebben we het eigenlijk over
Gelukkig niet zeg, de meesten hebben al moeite met minder in de reet.quote:
Veel te weinig gemaakt deze winterquote:
Ach ja. Mannen hebben het eerst over seks en dan over voetbal, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
Vrouwen, de enige soort die kan overslaan van keiharde seks naar stampot andijvie binnen 2 posts en hetzelfde enthousiasme behouden.
Dat komt omdat je in het echte leven ook zo van het aanrecht af moet en de aardappelen moet schillen, terwijl mannen moeten bijkomenquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
Vrouwen, de enige soort die kan overslaan van keiharde seks naar stampot andijvie binnen 2 posts en hetzelfde enthousiasme behouden.
Nee, dan slapen we al.quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja. Mannen hebben het eerst over seks en dan over voetbal, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in het echte leven ook zo van het aanrecht af moet en de aardappelen moet schillen, terwijl mannen moeten bijkomen
quote:
Zo ben ik ook hoor, ik rook nog een sigaret en dan ga ik knock out.quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, seks en dan in slaap vallen. Ik ken het. Wel lepeltje lepeltje dan
Even roken erna was ook altijd vaste prik. En misschien nog wat drinken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor, ik rook nog een sigaret en dan ga ik knock out.
Ja nog even een whisky erin gooien, sigaret erbij, en dan pitten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Even roken erna was ook altijd vaste prik. En misschien nog wat drinken.
Ik mis hetquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja nog even een whisky erin gooien, sigaret erbij, en dan pitten.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
Het liefst met je half harde tampeloeris in je boxer op het balkon zodat de bejaarde buurvrouw weer wat te klagen heeft.
Zelfs niet als ik bejaard was...quote:
Vrienden van me hebben wel eens een briefje onder de deur gekregen van de bejaarde overburen dat ze toch echt een keer moesten leren de gordijnen dicht te doen.quote:
Nou ik hoef ook niet echt het seksleven van mijn buren te zien vanuit mijn huiskamerquote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben wel eens een briefje onder de deur gekregen van de bejaarde overburen dat ze toch echt een keer moesten leren de gordijnen dicht te doen.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben wel eens een briefje onder de deur gekregen van de bejaarde overburen dat ze toch echt een keer moesten leren de gordijnen dicht te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |