Dat valt ook wel weer mee.quote:
Dezelfde vrouwen die ook Rob de Geus bespringen denk ikquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Peter met zijn open relatie. Welke vrouw ziet er in hemelsnaam iets in PeterDie stem alleen al.
Die award zal wel lekker voelen in een kut, zo'n exclusief speeltje gaat geen vrouw nee tegen zeggen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Peter met zijn open relatie. Welke vrouw ziet er in hemelsnaam iets in PeterDie stem alleen al.
Nou zelfs die hoef ik niet van Peter, dankjewel.quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die award zal wel lekker voelen in een kut, zo'n exclusief speeltje gaat geen vrouw nee tegen zeggen.
Ik heb er ook geen moeite mee om vrouwenlichamen mooi te noemen hoor.quote:
Een pik is niet echt mooi vind ik.quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee om vrouwenlichamen mooi te noemen hoor.
Maar vrouwenlichamen zijn vaak ook mooier dan mannenlichamenquote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee om vrouwenlichamen mooi te noemen hoor.
Ja, die foto wat je reply'de op die van Bieber als vergelijkingsmateriaal zag er wel goed uit hoor moppie.quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist jij dat ik een ontzettend mooie lul heb?
/nohommrtn
Je gaat er van stotteren hequote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist jij dat ik een ontzettend mooie lul heb?
/nohommrtn
Oe stuur eens door.quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die foto wat je reply'de op die van Bieber als vergelijkingsmateriaal zag er wel goed uit hoor moppie.
nee totaal nietquote:
Heb je gelijk in, is ook niet mooi om te zien.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, en een kut is platgeslagen kipfilet, doet ook niemand moeilijk over.
Vind ik niet, maar uitgaande van 't feit dat de gemiddelde man een lichaam als een zoutzak heeft, incluis mezelf, dan heb je een punt. Maar die trollen in leggings zijn dan nog erger hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar vrouwenlichamen zijn vaak ook mooier dan mannenlichamen
rosbief...en mannen zijn visueler ingesteld ofzoietsquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, en een kut is platgeslagen kipfilet, doet ook niemand moeilijk over.
Ok.quote:
Alsof mannen het iets uitmaakt hoe die kut eruit ziet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
rosbief...en mannen zijn visueler ingesteld ofzoiets
Ik moest hard lachen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Kentoet het volgende:
Net bevallen vrouwen hebben ontplofte egels.
Ik ben ook man, dus ja.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof mannen het iets uitmaakt hoe die kut eruit ziet.
ja ik bedoel wel mooie lichamen dan, geen plumpuddingen enzoquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar uitgaande van 't feit dat de gemiddelde man een lichaam als een zoutzak heeft, incluis mezelf, dan heb je een punt. Maar die trollen in leggings zijn dan nog erger hoor.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Kentoet het volgende:
Net bevallen vrouwen hebben ontplofte egels.
Snik.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ik bedoel wel mooie lichamen dan, geen plumpuddingen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |