is niet zo moeilijk hoor... linker pedaal intrappen en dan langzaam laten opkomen terwijl je het gaspedaal intraptquote:
Ik rijd automaatquote:Op maandag 8 april 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk hoor... linker pedaal intrappen en dan langzaam laten opkomen terwijl je het gaspedaal intrapt
Ah, ja dan krijg je datquote:
He jakkes. Van die aap?quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan heb je die gelekte naaktfoto met z'n tampeloeris nog niet gezien.
Mjum mjum.
Bij een automaat heb je ook een soort knuppel. Een hele grote. Met een knopje aan het eind.quote:Op maandag 8 april 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou ook niet bij de knuppel kunnen tussen die enorme tetters door.
Wil je ook de link?quote:
Corrie en haar razende pook, de beknopte versie.quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij een automaat heb je ook een soort knuppel. Een hele grote. Met een knopje aan het eind.
ik denk dat ik dan nog liever die aap ziequote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als het van Bieber is. Die aap mag je houden
quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als het van Bieber is. Die aap mag je houden
Uw wens is mijn bevel.quote:
Helaas krijg jij geen provisie.quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Uw wens is mijn bevel.
Ook al voel ik me nu als een verkapte Bieber pooier.
Krenten.quote:
Zozo. Wat een apparaatquote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Uw wens is mijn bevel.
Ook al voel ik me nu als een verkapte Bieber pooier.
Oe lekker ergeren, even gezapt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
Peter R. bij Jensen, ga ik niet lang volhouden.
For the sake of our children, liever niet.quote:
Hij voldoet wel aan de 22cm regelquote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij geen FOK! account.
Of ik ben blind, of jij.quote:
Nee, was het niet wat?quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
For the sake of our children, liever niet.
Nee ik ook niet. Lelijke dingen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
Niet dat ik dat weet ofzo, ik kijk nooit naar lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |