Pfff mocht hij willen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je over Speculariums tepels wrijft?
Dan heb je die gelekte naaktfoto met z'n tampeloeris nog niet gezien.quote:
Geen ervaring mee. Zie er de lol ook niet echt van eigenlijk, dit soort onzin.quote:
die aap hebben ze al van hem afgenomen....en zoals ie nu gaat zal ie wel snel verdwenen zijnquote:
Dat kan nooit wat zijn. Zo een iel ventje.quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan heb je die gelekte naaktfoto met z'n tampeloeris nog niet gezien.
Mjum mjum.
Nee maar een knijper op mijn vinger doet al pijn, laat staan daar.quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Zie er de lol ook niet echt van eigenlijk, dit soort onzin.
Jij wel dus?
Ik DM de link wel.quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan nooit wat zijn. Zo een iel ventje.
playin hard to getquote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil Corrie wel, ze doet net van niet.
Tuurlijk. Niet verder vertellen he?quote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil Corrie wel, ze doet net van niet.
Zo zonder hoofd nog best te doen he.quote:
Nah beetje te kinderachtig.quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo zonder hoofd nog best te doen he.
moeten we voor je bemiddelenquote:
Niet gek op die leeftijd.quote:
Daarom, je moet het in perspectief zien.quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook zo. Meisjes van 16 zullen hier wel van smullen.
is niet zo moeilijk hoor... linker pedaal intrappen en dan langzaam laten opkomen terwijl je het gaspedaal intraptquote:
Ik rijd automaatquote:Op maandag 8 april 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk hoor... linker pedaal intrappen en dan langzaam laten opkomen terwijl je het gaspedaal intrapt
Ah, ja dan krijg je datquote:
He jakkes. Van die aap?quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan heb je die gelekte naaktfoto met z'n tampeloeris nog niet gezien.
Mjum mjum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |