Begin jij ook al met die knipogenquote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vond d'r vroeger nog een stukje mooier
Mwah. Heb sowieso niet zo veel met van die overdreven modepop vrouwtjes. Vaak te dun en te gemaakt. Alsof er over alles na is gedacht en de spontaniteit compleet verdwenen is. Dan is het van die gemaakte spontaniteit.quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar Sylvie is wel knapper. Maar je hebt gelijk, Sabia ziet eruit alsof ze wel gewoon eet.
Daphne Bunskoekquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Mwah. Heb sowieso niet zo veel met van die overdreven modepop vrouwtjes. Vaak te dun en te gemaakt. Alsof er over alles na is gedacht en de spontaniteit compleet verdwenen is. Dan is het van die gemaakte spontaniteit.
Corrie doet dat heel vaak, en dan reageren wij er weer op.quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie nog meer dan
ik gebruik ze zelden
Spontaniteit en Sylvie zie ik ook niet hoor, vandaar dat ik ook niet zo'n fan ben van haarquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Mwah. Heb sowieso niet zo veel met van die overdreven modepop vrouwtjes. Vaak te dun en te gemaakt. Alsof er over alles na is gedacht en de spontaniteit compleet verdwenen is. Dan is het van die gemaakte spontaniteit.
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie nog meer dan
ik gebruik ze zelden
Och als hij wil bukken dan prima, ze zijn er lelijker.quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Niks mis met jongere mannen, maar 19En hij is nog lelijk ook.
Ik probeer het af te leren. Maar helaas lukt het nog niet ergquote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie doet dat heel vaak, en dan reageren wij er weer op.
Net als dat wij steeds reageren op haar enorme tetters.
Wendy van Dijk heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek
Wendy van dijk
Chantal Janssen
best leuke dames en voor mijn gevoel normaal gebleven
Ok Xander!quote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Wendy van Dijk heb ik een hekel aan.
Die andere twee prima in orde!
Als ze jou maar niet hoog zitten, dat zit niet lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer het af te leren. Maar helaas lukt het nog niet erg
En die tetten zitten je wel hoog he?
Uiers?quote:
Omdat je dan tegelijkertijd fantaseert dat Bieber dat bij je doet?quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ik wrijf soms over mijn tepels, dan worden ze hard.
Snap niet waarom.
Grappig heb ik ook altijd.quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ik wrijf soms over mijn tepels, dan worden ze hard.
Snap niet waarom.
Uri TetterGellerquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ik wrijf soms over mijn lepels, dan worden ze krom
Snap niet waarom.
Die aap moet echt kapot.quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat je dan tegelijkertijd fantaseert dat Bieber dat bij je doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |