Dat moet eruit hebben gezien als een tekkel die tegen een been aanrijdt.quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Sylvie heeft ook al een ander:
Het 19-jarige tieneridool Justin Bieber zou donderdag in het holst van de nacht bij Sylvie van der Vaart hebben aangeklopt op de deur van haar hotelkamer. Dat bericht de Duitse krant Bild.
Mama ik moet plassen! ?quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Sylvie heeft ook al een ander:
Het 19-jarige tieneridool Justin Bieber zou donderdag in het holst van de nacht bij Sylvie van der Vaart hebben aangeklopt op de deur van haar hotelkamer. Dat bericht de Duitse krant Bild.
Heb je mijn knuffelbeest gezien, ik kan niet slapenquote:
Heeft Raffie toch leuk bekeken.quote:
Ik weet niet eens hoe die eruit zietquote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Niks mis met jongere mannen, maar 19En hij is nog lelijk ook.
Nou ik ben geen Sylvie-fan, maar om nou te zeggen dat Raf er op vooruit gaatquote:
Als een pubertje. 13 in een dozijn ook nog eens.quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die eruit ziet
Sylvie mag 's nachts altijd bij mij aanbellen.. maar dat mocht ze al voordat ze door Costa, Rafäel en de media ontdekt werd en ik stilletjes de FHM in bed las. Nadeel is dat die een paar dagen later niet meer open ging op de juiste pagina..
quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die eruit ziet
Sylvie mag 's nachts altijd bij mij aanbellen.. maar dat mocht ze al voordat ze door Costa, Rafäel en de media ontdekt werd en ik stilletjes de FHM in bed las. Nadeel is dat die een paar dagen later niet meer open ging op de juiste pagina..
Ik vind het best een aantrekkelijke vrouw geloof ik als ik sommige foto's zie. En ze lijkt me wat normaler dan Sylvie.quote:Op maandag 8 april 2013 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ben geen Sylvie-fan, maar om nou te zeggen dat Raf er op vooruit gaat
quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als een pubertje. 13 in een dozijn ook nog eens.
Sylvie vind ik ook een mooie vrouw. Maar niet mijn type. Als ik een man was geweest.
Ze is niet lelijk, maar Sylvie is wel knapper. Maar je hebt gelijk, Sabia ziet eruit alsof ze wel gewoon eet.quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind het best een aantrekkelijke vrouw geloof ik als ik sommige foto's zie. En ze lijkt me wat normaler dan Sylvie.
Begin jij ook al met die knipogenquote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vond d'r vroeger nog een stukje mooier
Mwah. Heb sowieso niet zo veel met van die overdreven modepop vrouwtjes. Vaak te dun en te gemaakt. Alsof er over alles na is gedacht en de spontaniteit compleet verdwenen is. Dan is het van die gemaakte spontaniteit.quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar Sylvie is wel knapper. Maar je hebt gelijk, Sabia ziet eruit alsof ze wel gewoon eet.
Daphne Bunskoekquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Mwah. Heb sowieso niet zo veel met van die overdreven modepop vrouwtjes. Vaak te dun en te gemaakt. Alsof er over alles na is gedacht en de spontaniteit compleet verdwenen is. Dan is het van die gemaakte spontaniteit.
Corrie doet dat heel vaak, en dan reageren wij er weer op.quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie nog meer dan
ik gebruik ze zelden
Spontaniteit en Sylvie zie ik ook niet hoor, vandaar dat ik ook niet zo'n fan ben van haarquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Mwah. Heb sowieso niet zo veel met van die overdreven modepop vrouwtjes. Vaak te dun en te gemaakt. Alsof er over alles na is gedacht en de spontaniteit compleet verdwenen is. Dan is het van die gemaakte spontaniteit.
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie nog meer dan
ik gebruik ze zelden
Och als hij wil bukken dan prima, ze zijn er lelijker.quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Niks mis met jongere mannen, maar 19En hij is nog lelijk ook.
Ik probeer het af te leren. Maar helaas lukt het nog niet ergquote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie doet dat heel vaak, en dan reageren wij er weer op.
Net als dat wij steeds reageren op haar enorme tetters.
Wendy van Dijk heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek
Wendy van dijk
Chantal Janssen
best leuke dames en voor mijn gevoel normaal gebleven
Ok Xander!quote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Wendy van Dijk heb ik een hekel aan.
Die andere twee prima in orde!
Als ze jou maar niet hoog zitten, dat zit niet lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer het af te leren. Maar helaas lukt het nog niet erg
En die tetten zitten je wel hoog he?
Uiers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |