Nou en?quote:Op maandag 8 april 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Ik zit autodrop te eten, jongens.
De bosvruchten Cadillacs.
Hoe kan dat? Hij is nog kleiner dan de enorme tetters van Corrie.quote:Op maandag 8 april 2013 21:13 schreef OProg het volgende:
Droplul is dat. Deze actie.
En dan hoorde ik nog iemand zeggen dat Barcelona hem ook in het vizier heeft.
Zoek je weer ruzie? He kom maar op.quote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Hij is nog kleiner dan de enorme tetters van Corrie.
Dat moet eruit hebben gezien als een tekkel die tegen een been aanrijdt.quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Sylvie heeft ook al een ander:
Het 19-jarige tieneridool Justin Bieber zou donderdag in het holst van de nacht bij Sylvie van der Vaart hebben aangeklopt op de deur van haar hotelkamer. Dat bericht de Duitse krant Bild.
Mama ik moet plassen! ?quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Sylvie heeft ook al een ander:
Het 19-jarige tieneridool Justin Bieber zou donderdag in het holst van de nacht bij Sylvie van der Vaart hebben aangeklopt op de deur van haar hotelkamer. Dat bericht de Duitse krant Bild.
Heb je mijn knuffelbeest gezien, ik kan niet slapenquote:
Heeft Raffie toch leuk bekeken.quote:
Ik weet niet eens hoe die eruit zietquote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Niks mis met jongere mannen, maar 19En hij is nog lelijk ook.
Nou ik ben geen Sylvie-fan, maar om nou te zeggen dat Raf er op vooruit gaatquote:
Als een pubertje. 13 in een dozijn ook nog eens.quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die eruit ziet
Sylvie mag 's nachts altijd bij mij aanbellen.. maar dat mocht ze al voordat ze door Costa, Rafäel en de media ontdekt werd en ik stilletjes de FHM in bed las. Nadeel is dat die een paar dagen later niet meer open ging op de juiste pagina..
quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die eruit ziet
Sylvie mag 's nachts altijd bij mij aanbellen.. maar dat mocht ze al voordat ze door Costa, Rafäel en de media ontdekt werd en ik stilletjes de FHM in bed las. Nadeel is dat die een paar dagen later niet meer open ging op de juiste pagina..
Ik vind het best een aantrekkelijke vrouw geloof ik als ik sommige foto's zie. En ze lijkt me wat normaler dan Sylvie.quote:Op maandag 8 april 2013 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ben geen Sylvie-fan, maar om nou te zeggen dat Raf er op vooruit gaat
quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als een pubertje. 13 in een dozijn ook nog eens.
Sylvie vind ik ook een mooie vrouw. Maar niet mijn type. Als ik een man was geweest.
Ze is niet lelijk, maar Sylvie is wel knapper. Maar je hebt gelijk, Sabia ziet eruit alsof ze wel gewoon eet.quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind het best een aantrekkelijke vrouw geloof ik als ik sommige foto's zie. En ze lijkt me wat normaler dan Sylvie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |