Bij een automaat heb je ook een soort knuppel. Een hele grote. Met een knopje aan het eind.quote:Op maandag 8 april 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou ook niet bij de knuppel kunnen tussen die enorme tetters door.
Wil je ook de link?quote:
Corrie en haar razende pook, de beknopte versie.quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij een automaat heb je ook een soort knuppel. Een hele grote. Met een knopje aan het eind.
ik denk dat ik dan nog liever die aap ziequote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als het van Bieber is. Die aap mag je houden
quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als het van Bieber is. Die aap mag je houden
Uw wens is mijn bevel.quote:
Helaas krijg jij geen provisie.quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Uw wens is mijn bevel.
Ook al voel ik me nu als een verkapte Bieber pooier.
Krenten.quote:
Zozo. Wat een apparaatquote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Uw wens is mijn bevel.
Ook al voel ik me nu als een verkapte Bieber pooier.
Oe lekker ergeren, even gezapt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
Peter R. bij Jensen, ga ik niet lang volhouden.
For the sake of our children, liever niet.quote:
Hij voldoet wel aan de 22cm regelquote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij geen FOK! account.
Of ik ben blind, of jij.quote:
Nee, was het niet wat?quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
For the sake of our children, liever niet.
Nee ik ook niet. Lelijke dingen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
Niet dat ik dat weet ofzo, ik kijk nooit naar lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |