Veel te weinig gemaakt deze winterquote:
Ach ja. Mannen hebben het eerst over seks en dan over voetbal, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
Vrouwen, de enige soort die kan overslaan van keiharde seks naar stampot andijvie binnen 2 posts en hetzelfde enthousiasme behouden.
Dat komt omdat je in het echte leven ook zo van het aanrecht af moet en de aardappelen moet schillen, terwijl mannen moeten bijkomenquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
Vrouwen, de enige soort die kan overslaan van keiharde seks naar stampot andijvie binnen 2 posts en hetzelfde enthousiasme behouden.
Nee, dan slapen we al.quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja. Mannen hebben het eerst over seks en dan over voetbal, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in het echte leven ook zo van het aanrecht af moet en de aardappelen moet schillen, terwijl mannen moeten bijkomen
quote:
Zo ben ik ook hoor, ik rook nog een sigaret en dan ga ik knock out.quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, seks en dan in slaap vallen. Ik ken het. Wel lepeltje lepeltje dan
Even roken erna was ook altijd vaste prik. En misschien nog wat drinken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor, ik rook nog een sigaret en dan ga ik knock out.
Ja nog even een whisky erin gooien, sigaret erbij, en dan pitten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Even roken erna was ook altijd vaste prik. En misschien nog wat drinken.
Ik mis hetquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja nog even een whisky erin gooien, sigaret erbij, en dan pitten.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
Het liefst met je half harde tampeloeris in je boxer op het balkon zodat de bejaarde buurvrouw weer wat te klagen heeft.
Zelfs niet als ik bejaard was...quote:
Vrienden van me hebben wel eens een briefje onder de deur gekregen van de bejaarde overburen dat ze toch echt een keer moesten leren de gordijnen dicht te doen.quote:
Nou ik hoef ook niet echt het seksleven van mijn buren te zien vanuit mijn huiskamerquote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben wel eens een briefje onder de deur gekregen van de bejaarde overburen dat ze toch echt een keer moesten leren de gordijnen dicht te doen.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben wel eens een briefje onder de deur gekregen van de bejaarde overburen dat ze toch echt een keer moesten leren de gordijnen dicht te doen.
Drank pakken.quote:
Mijn overbuurman had toen hij net een vriendin had ook niet door dat iedereen mee keek. Stond er beneden een hele kroeg te staren.quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik hoef ook niet echt het seksleven van mijn buren te zien vanuit mijn huiskamer
quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn overbuurman had toen hij net een vriendin had ook niet door dat iedereen mee keek. Stond er beneden een hele kroeg te staren.
Of hij doet het erom, die mensen zijn er ookquote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
Hij heeft nu nog steeds niet door dat als hij de gordijnen dicht doet en een lamp aan de andere kant van de kamer je een schimmenspel krijgt.
Ik ook.quote:
Hm, naja, lekker slapen is ook niks mis mee.quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik al maar dan wordt het nog erger. En ik moet morgen vroeg op.
Gezien het type mensen lijkt dat me stug.quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of hij doet het erom, die mensen zijn er ook
Aha, ja dan is het niet zo slimquote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Gezien het type mensen lijkt dat me stug.
Raam open laten, opdat de rest het hoort.quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of hij doet het erom, die mensen zijn er ook
quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Raam open laten, opdat de rest het hoort.
Ik vind het altijd wel grappig.quote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]ik hoef dat allemaal niet van mijn buren te horen, en ik heb ook graag dat mijn buren dat niet van mij horen
Ik hoor het verschil niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig.
Beter dan toeterende Turken.
Ik hoop dat mijn buren vaker seks hebben dan dat er toeterende turken voorbij komen hierquote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig.
Beter dan toeterende Turken.
Ik zat dan ook niet in Amsterdam vandaag.quote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Bij mij valt al tijden niet zoveel meer te horen.
En wat een lelijke homo's zeg.
Dan had ik vast gezegd: wat een leuke homo.quote:Op maandag 8 april 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat dan ook niet in Amsterdam vandaag.
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus dat lijkt me stug.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan had ik vast gezegd: wat een leuke homo.
Ik heb hier al diverse buren wel eens gehoord zo in de zomer.quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Raam open laten, opdat de rest het hoort.
Nou ja dat stel ik me zo voor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus dat lijkt me stug.
Het gaat haar ook alleen om je enorme penis.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus dat lijkt me stug.
Nee ik ben niet zo oppervlakkigquote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat haar ook alleen om je enorme penis.
Ik keek niet, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, kan ook niet anders omdat Putin niet zoveel moet hebben van hommels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |