Ik ook.quote:
Hm, naja, lekker slapen is ook niks mis mee.quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik al maar dan wordt het nog erger. En ik moet morgen vroeg op.
Gezien het type mensen lijkt dat me stug.quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of hij doet het erom, die mensen zijn er ook
Aha, ja dan is het niet zo slimquote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Gezien het type mensen lijkt dat me stug.
Raam open laten, opdat de rest het hoort.quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of hij doet het erom, die mensen zijn er ook
quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Raam open laten, opdat de rest het hoort.
Ik vind het altijd wel grappig.quote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]ik hoef dat allemaal niet van mijn buren te horen, en ik heb ook graag dat mijn buren dat niet van mij horen
Ik hoor het verschil niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig.
Beter dan toeterende Turken.
Ik hoop dat mijn buren vaker seks hebben dan dat er toeterende turken voorbij komen hierquote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig.
Beter dan toeterende Turken.
Ik zat dan ook niet in Amsterdam vandaag.quote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Bij mij valt al tijden niet zoveel meer te horen.
En wat een lelijke homo's zeg.
Dan had ik vast gezegd: wat een leuke homo.quote:Op maandag 8 april 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat dan ook niet in Amsterdam vandaag.
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus dat lijkt me stug.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan had ik vast gezegd: wat een leuke homo.
Ik heb hier al diverse buren wel eens gehoord zo in de zomer.quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Raam open laten, opdat de rest het hoort.
Nou ja dat stel ik me zo voor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus dat lijkt me stug.
Het gaat haar ook alleen om je enorme penis.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus dat lijkt me stug.
Nee ik ben niet zo oppervlakkigquote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat haar ook alleen om je enorme penis.
Ik keek niet, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, kan ook niet anders omdat Putin niet zoveel moet hebben van hommels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |