User hier postte daar vragen wat redelijk normaal was, maar meteen verwijderd en ban.. Zelfs C_Aquote:
Ze mochten niet kijken..quote:
Hoezo?quote:
Niks volgens mij, tenzij het een gebande betreft. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Don, wat voor ban staat er op DM/PM openbaar maken?
Je had die pot moeten zien, het bloedde aan alle kanten van je lichaam.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nou niet gewoon verloren van Willem II
Ze willen nog valse hoop creeren. Die volgende week gecrushed wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nou niet gewoon verloren van Willem II
Van dittem.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef Saind het volgende:
Dat ze ff met dr vette potten van de OP afblijft
Nog slechter dan Fey-VVV? Dat kan bijna niet...quote:Op zondag 7 april 2013 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had die pot moeten zien, het bloedde aan alle kanten van je lichaam.
Het is wel zo. GGMM kan dit bevestigen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog slechter dan Fey-VVV? Dat kan bijna niet...
Ik ging ook lekker lang door toen jaquote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Trouwens, toen die avond van de week toen Kapiteintje jij en ik hier waren, toen Kapiteintje weer opstond ging ik pas naar bed![]()
man man wat was ik vertiefd.
Ja je kan beter staan te zuipen tot 14:00 met carnaval dan aan een paper door te werken, al die letters dansen, erg opmerkelijk.
Zeker en Scar Junior, of hoe je hem ook gaat noemen, mag er zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook lekker lang door toen ja
Jensen kan er ook geen flikker van.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft Mosckovitz, ofzo, bij Jensen gezien van de week?
Man man wat een slecht interview.
Klopt maar dit was wel heel erg als degene die jij interviewt tot twee keer toe moet vragen wat de vraag is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jensen kan er ook geen flikker van.
zal best, jensen is dan ook niet eeen goede interviewer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft Mosckovitz, ofzo, bij Jensen gezien van de week?
Man man wat een slecht interview.
Een overlever.quote:
Je bevestigt mijn punt, bedankt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal best, jensen is dan ook niet eeen goede interviewer.
Dat blijkt. Vroeger was hij best geinig, voordat hij alleen maar B- en C-sterren en lager, begon uit te nodigen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal best, jensen is dan ook niet eeen goede interviewer.
Van dit rijtje weet ik enkel wie Nozem is, maar zijn de andere users dezelfde?quote:Op zondag 7 april 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft Dirk-Kuijt / Nozem. / Guidetti / Aldo-MC doorgegeven?
quote:
Ja is allemaal van hem.quote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dit rijtje weet ik enkel wie Nozem is, maar zijn de andere users dezelfde?
hebben die een ban?quote:Op zondag 7 april 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft Dirk-Kuijt / Nozem. / Guidetti / Aldo-MC doorgegeven?
ik ken hem alleen van die b/c sterren.quote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat blijkt. Vroeger was hij best geinig, voordat hij alleen maar B- en C-sterren en lager, begon uit te nodigen.
Hij had ook wel eens zo'n Amerikaanse ster in z'n show.quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ken hem alleen van die b/c sterren.
Ah, zal best. Heb het nooit echt wat gevonden maar was wel grappig.quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij had ook wel eens zo'n Amerikaanse ster in z'n show.
Maar daarna begon hij Amerikaanse youtube-'acteurs' uit te nodigen.
Tekst in elk gevalquote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dit rijtje weet ik enkel wie Nozem is, maar zijn de andere users dezelfde?
[..]Op die site kan ikzelf glitterplaatjes maken?
Het begin dan he, maar het historisch besef is hier niet aanwezig. Ook het dramajaar voor de Republiek werd hier door niemand herdacht.quote:
Wat is ditquote:Op zondag 7 april 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom gaat die lul nou niet gewoon in het wiel van Cance zitten.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom gaat die lul nou niet gewoon in het wiel van Cance zitten.
watquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 1.5 km ik durf neit meer te kijken.
Hoef ik hem ook nooit meer serieus te nemen. D-K is zo mogelijk een nog grotere kneus dan Ritmo. Benieuwd of hij nu ook makelaar is.quote:
Wie?quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeker en Scar Junior, of hoe je hem ook gaat noemen, mag er zijn.
De mogelijke moordenaar van Simbaquote:
Link?quote:Op zondag 7 april 2013 16:29 schreef Buitendam het volgende:
Lesbeau topic post #277 en #278 is wel te treurig voor woorden.
Niet op mannen vallen en nog zo kunnen zuigen, chapeau.
Er zijn al iets van 8 bans gevallen door daar te postenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn al iets van 8 bans gevallen door daar te posten
Ze maken het erger dan het isquote:Op zondag 7 april 2013 16:31 schreef Buitendam het volgende:
GC / [Lesbeau] #466 kleine stapjes, groot verschil
Hebben ze ook echt iets verkeerd gezegd of puur hun aanwezigheid daar.quote:Op zondag 7 april 2013 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
onlogisch
insomnia
caland
kapiteintje
sjaakbauer
stylo
c_a
twentefc
Yvonne heeft het lijstje uit de OP verwijderd, in ieder geval Stylo, Caland, Insomnia, Charmed_Angel, TwenteFC, Kapiteintje en nog een paar.quote:
Doe niet zo tof.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
And counting, want jullie kunnen het niet laten
okquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
he weg hierquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Maar je mag hier wel posten?quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Kom dan zelf ook niet kloten eierstokken hierquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Nu is Ajax net begonnenquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Haha, ah Lesbo's zijn cool, zo lang alle vrouwen het maar niet zijn hahaquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Valt me wel tegen van de lesbische community om zich zo tegen de heteroseksuele medemens te keren, voelt als discriminatiequote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Zolang ik niet kinderachtig, flauw, beledigend en schijnheilig doe...quote:
Banwaardig dit.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
ik vind je post hierboven behoorlijk flauw, graag ophoudenquote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang ik niet kinderachtig, flauw, beledigend en schijnheilig doe...
Pittig hoorquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Je bent zoals je bent he.quote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scoort straks wel weerquote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
GATVERDAMME doelpunt Moisander die ik net heb gekocht afgekeurd![]()
![]()
KNJBquote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
GATVERDAMME doelpunt Moisander die ik net heb gekocht afgekeurd![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat doe je dan?quote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoiquote:
uitlokken, tr gemacht. Veel plezier.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap je.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik constateer. En snap het oprecht niet.
Ik constateer ook maar dat mag niet van jequote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens zo veel.. maar een iemand kondigde het aan om daar te gaan rellen, tjaquote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb wat gemist geloof ik. Wat hebben ze gedaan in dat lesbotopic?
Net als de VBL'ers dus.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ga nou maar wegquote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal dirk kuijt wel zijn geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet eens zo veel.. maar een iemand kondigde het aan om daar te gaan rellen, tja....
Wehehe. Het is net het OS-topic.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet eens zo veel.. maar een iemand kondigde het aan om daar te gaan rellen, tja....
Het viel wel mee volgens mij, wat slechte pot grapjes vooral en het ging een beetje lang door misschien.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb wat gemist geloof ik. Wat hebben ze gedaan in dat lesbotopic?
Helemaal niet.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga van een monsterscore uit.quote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het viel wel mee volgens mij, wat slechte pot grapjes vooral en het ging een beetje lang door misschien.
GGGGOOAAAAAAAALLLLLLLLL AJAX![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef ValHallen het volgende:
Dat geouwehoer over dat lesbeau topic is wel leuk geweest. Laat lekker gaan mannen.
Wij proberen het daar onder controle te houden, kom dan niet hier provoceren.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah nee man.. Kom op, open deur.quote:Op zondag 7 april 2013 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga jij nou ook nog een duit in het zakje doen?
idd, nog 1 post te gaanquote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
Hun topic is bijna vol, Stinho zal het wel kapen.
Ze zijn best leukquote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ze zijn gisteren allemaal al gemaakt. Hond in de pot, pot verwijt de ketel etc.
Ga terug naar je eigen topic, trollquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey poppetje, leuk dat je er weer bent.
Ach die zijn er morgen vast weer.quote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het begon als grapje, ging iets te lang door en helden van weleer zijn gevallen.
KOM WE GAAN!quote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef DeParo het volgende:
Waarom toch, beter het Turkentopic onder handen nemen, is veel leuker.
Heel goedquote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde "Daar moet een piemel in" als TT doen, maar ik durfde niet![]()
En geen zin in een ban
Dan moet Stylo er wel bij zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef DeParo het volgende:
Waarom toch, beter het Turkentopic onder handen nemen, is veel leuker.
quote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
En geen zin in een ban
Sorry dat ik mijn laptop niet mee heb genomen tijdens het schijtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand kom mijn topictitel "Ladiesnight in de Intratuin" in.quote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
En geen zin in een ban
Hij heeft ook een ban.quote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hihi een raadseltje gepost.
[..]
Net was hij hier nog ergens.
Eet smakelijk, Jojoortje.quote:
quote:
Nieuw soort?quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, nu komt deze kloon weer in de SC aanzetten.
Hey Aldoquote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef De_Pel het volgende:
Is de rust eigenlijk al teruggekeerd onder de glijholglibberaars?
Dat is ook veel belangrijkerquote:Op zondag 7 april 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
Vieze gore kut supporters ook... tyfus boeren.
Gelukkig heeft Ajax gewonnen
Ze zongen geloof ik dat jullie homo's waren en stilquote:Op zondag 7 april 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
Dat heeft Yvonne allemaal gedaan.quote:Op zondag 7 april 2013 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Hey godver Madame_Paon is ook uit de OP
Nee, Heerenveen is lekker wil je zeggen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
en maar bans uitdelen, het is mensonterend.quote:
HAha rot op man heb dat thuispubliek heel even na die 1-0 en 2-0 gehoord en daarna even masaal na die 3-1. Voor de rest stelt het weinig voor dat handje vol supporters wat zingt. Plus een groepje van 10 kneusjes in het uitvak. Maar die waren erg blij dat er een wand en een net tussen zat.quote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zongen geloof ik dat jullie homo's waren en stil
Een uitwedstrijd in dat Lesbeau topic.quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Maar euh... wat is er godverdomme hier allemaal gebeurd? OP is naar de tyfus en ik hoorde dat er bans gevallen waren? Waarom?
Je doet nou alsof Heerenveen kankergek is. Doe eens normaal.quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HAha rot op man heb dat thuispubliek heel even na die 1-0 en 2-0 gehoord en daarna even masaal na die 3-1. Voor de rest stelt het weinig voor dat handje vol supporters wat zingt. Plus een groepje van 10 kneusjes in het uitvak. Maar die waren erg blij dat er een wand en een net tussen zat.
9 bansquote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Maar euh... wat is er godverdomme hier allemaal gebeurd? OP is naar de tyfus en ik hoorde dat er bans gevallen waren? Waarom?
Daar was ik ook bij waarom ben ik dan nog hier? En wie zijn er gebanned dan? Of zijn ze na er weer heen gegaan?quote:Op zondag 7 april 2013 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een uitwedstrijd in dat Lesbeau topic.
Bedankt ik heb een tr gestuurd.quote:Op zondag 7 april 2013 18:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij waarom ben ik dan nog hier? En wie zijn er gebanned dan? Of zijn ze na er weer heen gegaan?. Beetje woordgrapjes moet toch kunnen.
Ligt eraan wie je er neer zet, dat groepje van 30 man die wilde best uitbreken. Maar qua geluid heb ik Groningen niet gehoord hoor. Misschien omdat je aan het andere kant van het stadion zit waar je zelf met 1100 zingende Friezen staat (waar ook vreselijk veel debielen bij zitten hoor, Friesland is soms echtquote:Op zondag 7 april 2013 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Je doet nou alsof Heerenveen kankergek is. Doe eens normaal.
ruimt lekker op héquote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
9 bans?
Wie dan allemaal? Ik heb weer heel wat gemist. Was dat toen we allemaal even kwamen koekeloeren? Wat een schande voor dit forum!
Ik heb ze gewaarschuwd.. alleen de ban van C_A was onterecht.quote:Op zondag 7 april 2013 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
9 bans? Wie dan Stinho kom met feiten!
Slaat godverdomme helemaal nergens op.
Gewaarschuwdquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
onlogisch
callie
kapi
typisch
sjaakbauer
insomnia
c_a
mrstylo
twentefc
Ik heb ze gewaarschuwd, eigen schuld van die jongens.
Alleen de ban van Charmed_Angel was onterecht.
Godverdomme... halve SCquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
onlogisch
callie
kapi
typisch
sjaakbauer
insomnia
c_a
mrstylo
twentefc
Ik heb ze gewaarschuwd, eigen schuld van die jongens.
Alleen de ban van Charmed_Angel was onterecht.
Dit is de nettoschade van dit weekend.quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme... halve SC
Maar dat ging dus niet om gisteren maar ze zijn vandaag doorgegaan?
Ze gingen vandaag hun mening geven over een foto van een meisje dat op een jongen leekquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme... halve SC
Maar dat ging dus niet om gisteren maar ze zijn vandaag doorgegaan?
Nettoschade is dat ik zo ongeveer als enige Feyenoorder over ben hier...quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de nettoschade van dit weekend.
O ja dat heb ik nog meegekregen " is dat je broer?"quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze gingen vandaag hun mening geven over een foto van een meisje dat op een jongen leek
Wat heb jij vandaag gedaan?quote:Op zondag 7 april 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dat massaal online ergens kloten nooit zo. Bijzonder kansloos als je het mij vraagt.
Maar goed; terug naar de orde van de dag. Ajax weer makkelijk gewonnen.
Mooi toch.quote:Op zondag 7 april 2013 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nettoschade is dat ik zo ongeveer als enige Feyenoorder over ben hier...
Bij die rode kaart dacht ik even ze gaan het toch niet verkloten maar dat was gelukkig weer binnen een paar minuten opgelostquote:Op zondag 7 april 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dat massaal online ergens kloten nooit zo. Bijzonder kansloos als je het mij vraagt.
Maar goed; terug naar de orde van de dag. Ajax weer makkelijk gewonnen.
Maak je niet druk, de Ajaxronde komt nog als konijn of smoofie het weer eens op hun heupen krijgen.quote:
Littlerabbit zal nooit een ban krijgen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de Ajaxronde komt nog als konijn of smoofie het weer eens op hun heupen krijgen.
4 punten is te veel vrees ik. Wij moeten gewoon alles blijven winnen en in elk geval Vitesse achter ons laten.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die rode kaart dacht ik even ze gaan het toch niet verkloten maar dat was gelukkig weer binnen een paar minuten opgelost
Nee, dan bescherm ik ze wel.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de Ajaxronde komt nog als konijn of smoofie het weer eens op hun heupen krijgen.
Wat een treurige droeftoeter is Kapi de laatste dagen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat ik verkeerd doe. Geef het concreet eens aan? Je kunt wel stoer zijn en met je mod-scepter lopen zwaaien, maar ik doe niets fout sinds Kanovinnie en GGMM zeiden dat we normaal moesten doen. Dit is toch een openbaar topic? Ze mogen bij ons ook mee posten als ze dat willen.
Ik heb het idee dat dat gevoel vanuit hem wederzijds is.quote:Op zondag 7 april 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een treurige droeftoeter is Kapi de laatste dagen.
Voor het kampioenschap denk ik wel, lijkt me ook in jullie belang dat Ajax volgende week wintquote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 punten is te veel vrees ik. Wij moeten gewoon alles blijven winnen en in elk geval Vitesse achter ons laten.
Dat mag.quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat gevoel vanuit hem wederzijds is.
Ook zitten rellen? Ouwe gek dat ie is, eerst alles hier goedpratenquote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Aldo-MC heeft ook een ban, wie heeft hem doorgegeven?
Weet ik niet. Ik heb alles op tafel gelegd wat ik weet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Aldo-MC heeft ook een ban, wie heeft hem doorgegeven?
Ik heb hem niet zien rellen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook zitten rellen? Ouwe gek dat ie is, eerst alles hier goedpraten
Nee, Aldo-MC is een kloon van oa Dirk-Kuijt, Nozem., Guidetti en Stokstaart.quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook zitten rellen? Ouwe gek dat ie is, eerst alles hier goedpraten
Ja dan zouden we ook over PSV heen kunnen. Maar zolang het mathematisch mogelijk is, hou ik hoop.quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap denk ik wel, lijkt me ook in jullie belang dat Ajax volgende week wint
Guidetti heeft geen banquote:Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Aldo-MC is een kloon van oa Dirk-Kuijt, Nozem., Guidetti en Stokstaart.
Hoe komen jullie aan die wijsheid?quote:Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Aldo-MC is een kloon van oa Dirk-Kuijt, Nozem., Guidetti en Stokstaart.
Feyenoord heeft al 4 wedstrijden achter elkaar niet goed gespeeld, ik denk niet dat ze er nog bij komen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dan zouden we ook over PSV heen kunnen. Maar zolang het mathematisch mogelijk is, hou ik hoop.
Voor jullie is het beter als PSV wintquote:Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dan zouden we ook over PSV heen kunnen. Maar zolang het mathematisch mogelijk is, hou ik hoop.
Spelen jullie wel goed dan? Of Vitesse? Of PSV?quote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al 4 wedstrijden achter elkaar niet goed gespeeld, ik denk niet dat ze er nog bij komen.
Gelijkspel. Dan mag Ajax ergens anders een keer verliezen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor jullie is het beter als PSV wint
Ajax heeft nu alweer een reeks van 5 wedstrijdenquote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spelen jullie wel goed dan? Of Vitesse? Of PSV?
Ajax wel, Vitesse ook redelijk en PSV niet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spelen jullie wel goed dan? Of Vitesse? Of PSV?
Kan ik niet mee leven, helaasquote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelijkspel. Dan mag Ajax ergens anders een keer verliezen.
Ja, maar spelen jullie goed? Nee toch, alleen jullie winnen makkelijker.quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft nu alweer een reeks van 5 wedstrijden
twente 0-2 ajax
ajax 3-0 zwolle
az 2-3 ajax
ajax 4-1 nec
ajax 4-0 heracles
Zie eerst maar te winnen in Waalwijk.quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelijkspel. Dan mag Ajax ergens anders een keer verliezen.
Veldspel is wel redelijk. Alleen kan het beter, die houthakkers boerrigter & siggy verneuken het compleetquote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar spelen jullie goed? Nee toch, alleen jullie winnen makkelijker.
Wij winnen daar wel, zal zoals gebruikelijk wel weer moeizaam gaan.quote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie eerst maar te winnen in Waalwijk.
Ben je er zeker van?quote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij winnen daar wel, zal zoals gebruikelijk wel weer moeizaam gaan.
Laat ik het anders stellen, ben je er gerust op dat Ajax dit seizoen geen punten meer gaat laten liggen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veldspel is wel redelijk. Alleen kan het beter, die houthakkers boerrigter & siggy verneuken het compleet
PSV uit gelijkspel verder niet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen, ben je er gerust op dat Ajax dit seizoen geen punten meer gaat laten liggen?
Misschien een paar tegen PSV, verder gaan ze wel alles winnen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen, ben je er gerust op dat Ajax dit seizoen geen punten meer gaat laten liggen?
Goed niet maar geven ook weinig weg, al waren ze vandaag wel iets te gemakkelijk tot Vermeer eruit gingquote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er gerust op, PSV zie ik niet als een bedreiging.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dit meent, moet je je echt eens in korfbal gaan verdiepen ofzo.quote:Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, jawel.
Kijk jij de wedstrijden niet ofzo?
Zelfs als we die tegen alle verwachtingen in zouden verliezen, dan nog heb ik er alle vertrouwen in.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, Ajax zet een reeks van 10 wedstrijden neer en verliest niet meer.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Willem II zelfs 3x keer gelukt.quote:Op zondag 7 april 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Die verdediging van PSV, als je daar niet scoort word ik echt gek
Right back at ya.quote:Op zondag 7 april 2013 19:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dit meent, moet je je echt eens in korfbal gaan verdiepen ofzo.
Babel gaat sowieso op de counter een inprikkenquote:Op zondag 7 april 2013 19:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Willem II zelfs 3x keer gelukt.
Ja, Ajax speelde met 10 man en loopt nog uit naar 4-0.quote:Op zondag 7 april 2013 19:12 schreef Saind het volgende:
Nou jongens even realistisch, ik heb net een half uur ofzo echt kankervoetbal gezien
Jij vindt serieus dat Ajax goed voetbal speelt dit seizoen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Right back at ya.
Rare jongen ben je af en toe.
Het beste voetbal van Nederland zeker.quote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat Ajax goed voetbal speelt dit seizoen?
Ja, inderdaad. Was dat nog niet duidelijk na m'n vorige 2 posts?quote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat Ajax goed voetbal speelt dit seizoen?
Dat ging lekker iddquote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, Ajax speelde met 10 man en loopt nog uit naar 4-0.
Dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het beste voetbal van Nederland zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |