Ik heb ze gewaarschuwd.. alleen de ban van C_A was onterecht.quote:Op zondag 7 april 2013 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
9 bans? Wie dan Stinho kom met feiten!
Slaat godverdomme helemaal nergens op.
Gewaarschuwdquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
onlogisch
callie
kapi
typisch
sjaakbauer
insomnia
c_a
mrstylo
twentefc
Ik heb ze gewaarschuwd, eigen schuld van die jongens.
Alleen de ban van Charmed_Angel was onterecht.
Godverdomme... halve SCquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
onlogisch
callie
kapi
typisch
sjaakbauer
insomnia
c_a
mrstylo
twentefc
Ik heb ze gewaarschuwd, eigen schuld van die jongens.
Alleen de ban van Charmed_Angel was onterecht.
Dit is de nettoschade van dit weekend.quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme... halve SC
Maar dat ging dus niet om gisteren maar ze zijn vandaag doorgegaan?
Ze gingen vandaag hun mening geven over een foto van een meisje dat op een jongen leekquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme... halve SC
Maar dat ging dus niet om gisteren maar ze zijn vandaag doorgegaan?
Nettoschade is dat ik zo ongeveer als enige Feyenoorder over ben hier...quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de nettoschade van dit weekend.
O ja dat heb ik nog meegekregen " is dat je broer?"quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze gingen vandaag hun mening geven over een foto van een meisje dat op een jongen leek
Wat heb jij vandaag gedaan?quote:Op zondag 7 april 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dat massaal online ergens kloten nooit zo. Bijzonder kansloos als je het mij vraagt.
Maar goed; terug naar de orde van de dag. Ajax weer makkelijk gewonnen.
Mooi toch.quote:Op zondag 7 april 2013 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nettoschade is dat ik zo ongeveer als enige Feyenoorder over ben hier...
Bij die rode kaart dacht ik even ze gaan het toch niet verkloten maar dat was gelukkig weer binnen een paar minuten opgelostquote:Op zondag 7 april 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dat massaal online ergens kloten nooit zo. Bijzonder kansloos als je het mij vraagt.
Maar goed; terug naar de orde van de dag. Ajax weer makkelijk gewonnen.
Maak je niet druk, de Ajaxronde komt nog als konijn of smoofie het weer eens op hun heupen krijgen.quote:
Littlerabbit zal nooit een ban krijgen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de Ajaxronde komt nog als konijn of smoofie het weer eens op hun heupen krijgen.
4 punten is te veel vrees ik. Wij moeten gewoon alles blijven winnen en in elk geval Vitesse achter ons laten.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die rode kaart dacht ik even ze gaan het toch niet verkloten maar dat was gelukkig weer binnen een paar minuten opgelost
Nee, dan bescherm ik ze wel.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de Ajaxronde komt nog als konijn of smoofie het weer eens op hun heupen krijgen.
Wat een treurige droeftoeter is Kapi de laatste dagen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat ik verkeerd doe. Geef het concreet eens aan? Je kunt wel stoer zijn en met je mod-scepter lopen zwaaien, maar ik doe niets fout sinds Kanovinnie en GGMM zeiden dat we normaal moesten doen. Dit is toch een openbaar topic? Ze mogen bij ons ook mee posten als ze dat willen.
Ik heb het idee dat dat gevoel vanuit hem wederzijds is.quote:Op zondag 7 april 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een treurige droeftoeter is Kapi de laatste dagen.
Voor het kampioenschap denk ik wel, lijkt me ook in jullie belang dat Ajax volgende week wintquote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 punten is te veel vrees ik. Wij moeten gewoon alles blijven winnen en in elk geval Vitesse achter ons laten.
Dat mag.quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat gevoel vanuit hem wederzijds is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |