User hier postte daar vragen wat redelijk normaal was, maar meteen verwijderd en ban.. Zelfs C_Aquote:
Ze mochten niet kijken..quote:
Hoezo?quote:
Niks volgens mij, tenzij het een gebande betreft. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Don, wat voor ban staat er op DM/PM openbaar maken?
Je had die pot moeten zien, het bloedde aan alle kanten van je lichaam.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nou niet gewoon verloren van Willem II
Ze willen nog valse hoop creeren. Die volgende week gecrushed wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nou niet gewoon verloren van Willem II
Van dittem.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef Saind het volgende:
Dat ze ff met dr vette potten van de OP afblijft
Nog slechter dan Fey-VVV? Dat kan bijna niet...quote:Op zondag 7 april 2013 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had die pot moeten zien, het bloedde aan alle kanten van je lichaam.
Het is wel zo. GGMM kan dit bevestigen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog slechter dan Fey-VVV? Dat kan bijna niet...
Ik ging ook lekker lang door toen jaquote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Trouwens, toen die avond van de week toen Kapiteintje jij en ik hier waren, toen Kapiteintje weer opstond ging ik pas naar bed![]()
man man wat was ik vertiefd.
Ja je kan beter staan te zuipen tot 14:00 met carnaval dan aan een paper door te werken, al die letters dansen, erg opmerkelijk.
Zeker en Scar Junior, of hoe je hem ook gaat noemen, mag er zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook lekker lang door toen ja
Jensen kan er ook geen flikker van.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft Mosckovitz, ofzo, bij Jensen gezien van de week?
Man man wat een slecht interview.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |