Wij zijn apartquote:Op zondag 7 april 2013 10:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de VBL-SC even zitten lezen. Apart
Dan zal hij/zij tetten moeten posten, maar die heeft hij/zij denk ik toch niet meer. Dus doe maar nietquote:Op zondag 7 april 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ze zal wel binnen enkele seconden hier zijn.
Ik duik alvast weg.quote:Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zal hij/zij tetten moeten posten, maar die heeft hij/zij denk ik toch niet meer. Dus doe maar niet
Dat soort enge mensen nemen dit forum veel en veel te serieusquote:Op zondag 7 april 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, de FA's vonden hem niet zo grappig
quote:Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zal hij/zij tetten moeten posten, maar die heeft hij/zij denk ik toch niet meer. Dus doe maar niet
Zij vinden die grote groep serieuze mensen belangrijker dan een aantal trolls die graag andere topics 'verzieken'.quote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat soort enge mensen nemen dit forum veel en veel te serieus
Nah, ik heb het over dat enge machtspelletje. Er zitten gewoon hele enge figuren tussen de mods en helemaal die zgn. FA's. Ik krijg altijd de kriebels van het lezen van hun posts, de zelfingenomenheid druipt er van af.quote:Op zondag 7 april 2013 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zij vinden die grote groep serieuze mensen belangrijker dan een aantal trolls die graag andere topics 'verzieken'.
Kan het wel begrijpen.
Je mag ook niet in discussie gaan met hun, heel tijd geleden dat die Yvonne hier postte, mocht ik ook niks tegen haar zeggen anders zou ik een ban krijgen..quote:Op zondag 7 april 2013 14:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Nah, ik heb het over dat enge machtspelletje. Er zitten gewoon hele enge figuren tussen de mods en helemaal die zgn. FA's. Ik krijg altijd de kriebels van het lezen van hun posts, de zelfingenomenheid druipt er van af.
Het was ook een serieuze vraag van mijn kant. Ik snap die lichtgevoeligheid nooit zo.quote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus, hanenkam post een foto van zichzelf en vind het raar dat Ze er opmerkingen over krijgt
Damn, ik ga een bakje chips eten
Ga je springen?quote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt een ban.![]()
Ik ga weer op mijn stoel bij het open raam zitten.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt een ban.![]()
Ik ga weer op mijn stoel bij het open raam zitten.
nee ik ook nietquote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was ook een serieuze vraag van mijn kant. Ik snap die lichtgevoeligheid nooit zo.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 april 2013 15:02 schreef Caland het volgende:
Wat een kansloze bedoeling is dit forum toch eigenlijk.
Heb toch tentamens, dus misschien beter zo.quote:
krijg je ban?quote:Op zondag 7 april 2013 15:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb toch tentamens, dus misschien beter zo.
krijg je serieus een ban?quote:Op zondag 7 april 2013 15:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb toch tentamens, dus misschien beter zo.
In een normaal forum, zou het niets zijn.quote:
Waarom?quote:Op zondag 7 april 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja, rip aan de nabestaanden
Normaalquote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In een normale forum, zou het niets zijn.
Als je ziet waarvoor ze gisteren een ban gekregen is het waarschijnlijk wel logisch dat ze een ban krijgen, dit is niet een post die je erg serieus moet nemen, want ik ben een persoon die vaak trollt.quote:
Aanstellerij.quote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens naar de users in de OP, die deden hetzelfde
Rare mensen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo mijn posts worden daar gelijk gedelete omdat ik vraag wat ze haten op vbl sc
gelijk prikken
gehehehequote:Op zondag 7 april 2013 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo mijn posts worden daar gelijk gedelete omdat ik vraag wat ze haten op vbl sc
gelijk prikken
dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er is een homotopic naar het schijnt
Wat zei je?quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Saind het volgende:
Wtf die post van mij, daar was toch oprecht niks mis mee
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat jij een koerd bent en dus fouten mag maken met spellen
jaquote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef Pascalus het volgende:
Shit, heb ik iets gemist? Opeens half VBL een ban gekregen?
Jij ook?quote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
En als je er nu post, worden je reacties verwijderd
En dan gaan ze lopen ouwekankerhoeren over landen waar homoseksualiteit verboden is. Zelf doen ze precies hetzelfde, mensen buiten de kliek uitsluitenquote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
En als je er nu post, worden je reacties verwijderd
ja, helpt niet mee aan de emancipatie zeg ik je.quote:Op zondag 7 april 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
En dan gaan ze lopen ouwekankerhoeren over landen waar homoseksualiteit verboden is. Zelf doen ze precies hetzelfde, mensen buiten de kliek uitsluiten![]()
ik wilde het net gaan posten, maar die reactie wordt toch verwijderd denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan gaan ze lopen ouwekankerhoeren over landen waar homoseksualiteit verboden is. Zelf doen ze precies hetzelfde, mensen buiten de kliek uitsluiten
gewoon doen misschien hebben ze meer tolerantie nog tegen vrouwenquote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde het net gaan posten, maar die reactie wordt toch verwijderd denk ik
Mijn reactie is nu gebleven.quote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde het net gaan posten, maar die reactie wordt toch verwijderd denk ik
okquote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon doen misschien hebben ze meer tolerantie nog tegen vrouwen
1 2 | [b]Insomnia_[/b] Zondagmiddag rustdag: denk maar na over je zonden, jongen. |
1 2 | [b]Mrstylo[/b] Stylo kan lekker helpen bij de PKK |
Zwakke mensen hebben ook bescherming nodigquote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Dqod het volgende:
Hehehe.. Awesome ubermodjes
Mag ik dat zeggon? Ja dat mag ik zeggon
Heb al een voor Insomnia, verzin jij maar een mooie voor Styloquote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain, voor bij gevallen helden
[ code verwijderd ]
Staat ook bij 107quote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb al een voor Insomnia, verzin jij maar een mooie voor Stylo
waar zie je dat dan?quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Mrstylo er ook bij
[ code verwijderd ]
Ja moest nog rijden. Nu pas weer over 5 uur ofzo in de autoquote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tering. Nu pas? Ik heb al 4 beugels weg.
Zit je er mee ja?quote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef Dqod het volgende:
P.s.. Mensen die je in de VBL gaan quoten..x infinity
En ik heb alleen pics van mijn boezem in een jurkje Liz :$
Zielige figuren daar.quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Mrstylo er ook bij
[ code verwijderd ]
ze dm'en jou?quote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze dm'en me of je ziet een streepje door de naam bij profiel.
nee, want ik ben onschuldig. En maakte alleen maar een terechte opmerkingquote:Op zondag 7 april 2013 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
CA, ben je al bang dat jij zo ook weg valt?
Zij weten genoeg, ik ben even aan het feesten aangezien dit weer een supergrote rel is en ik er geen ban voor heb gekregen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn spreek het gewone voetvolk eens toe. Dit dreigt te ontsporen
Het zou mooi zijn als hij nu als de grote leider zou opstaan.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn spreek het gewone voetvolk eens toe. Dit dreigt te ontsporen
Ze moeten meermaals bij Jezus & God vragen voor vergeving.quote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En wat zei je? Dat ze op moeseten kankeren of ging je bemiddelen?
Doe maar niet.quote:Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef JanCees het volgende:
Waar moet ik posten om een ban te krijgen?
ik geef gewoon mijn mening en dat mag nietquote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef Doublepain het volgende:
C_A als je een leuke ondertitel wil, post hem snel even
Dat kunnen we niet zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef JanCees het volgende:
GC / [Lesbeau] #466 kleine stapjes, groot verschilquote:Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef JanCees het volgende:
Deden de anderen ook, best raar dat hun wel een ban krijgen. Niet dat ik jou een wil aannaaien, maar vrouwen mogen blijkbaar meer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geef gewoon mijn mening en dat mag niet
Volgens mij woon ik nog steeds in Nederland
Stylo een banquote:Op zondag 7 april 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig dat alle Feyenoorders een ban hebben, en Stylo de enige PSV'er is die een ban heeft.
C_A ookquote:Op zondag 7 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC heeft ook een ban, dat ruimt lekker op zeg. [ afbeelding ]
Die heeft toch niks gedaan, of zat hij daar ook te kloten?quote:Op zondag 7 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Had hij daar ook gepost dan?quote:Op zondag 7 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is zo'n typisch moment waarop er een leider zichzelf opdringt uit een onverwachte hoek en de vrede laat terugkeren ja.quote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als hij nu als de grote leider zou opstaan.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even een partijtje fappen op mijn goede prestatie van de dag, wat een genot dit.
Ooh vieze plaatjes gepost?quote:Op zondag 7 april 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gestorven door hun eigen domheid, meer hoef ik niet te zeggen.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij is wel erg snel tevreden over zijn eigen prestaties inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zo'n typisch moment waarop er een leider zichzelf opdringt uit een onverwachte hoek en de vrede laat terugkeren ja.
Maar voor Stijn als de Messias is het klaarblijkelijk nog te vroeg.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even een partijtje fappen op mijn goede prestatie van de dag, wat een genot dit.
1 2 3 4 5 | [b]Charmed_Angel[/b] Ook de goede mensen ontkomen er niet aan [b]TwenteFC[/b] Zijn rol is twijfelachtig, omdat hij voor Twente is, vinden we het een terechte ban |
Totaalgebrek aan ambitie ja. Blijkbaar hebben we de professie dan toch onjuist opgevat, en is Stijn niet onze verlosser.quote:Op zondag 7 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is wel erg snel tevreden over zijn eigen prestaties inderdaad.
[..]
Dat lijkt me sterk als Ajax voor een gelijkspel gaat (mits ze punten verliezen tegen Heracles).quote:Op zondag 7 april 2013 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ze steun nodig hebbenvolgende week hard er af tegen Ajax
Hoiquote:
Heb een report gedaanquote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Gramulanion het volgende:
Ben wel benieuwd of die lesbo die een dm postte een ban krijgt.
Eindelijk kunnen we het Nicki Minaj/Strootman altaar doorvoeren in de OP.quote:
Zeur niet, dat gevallen helden gedoe was al een keer afgeraden, en dan zeg ik het nog vriendelijkquote:Op zondag 7 april 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:
Censuur neemt nu wel de overhand, waarom wordt die OP leeg gehaald?
Wat maakt dat nou uit, man. Doe niet zo zuur, is toch gewoon een grap.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeur niet, dat gevallen helden gedoe was al een keer afgeraden, en dan zeg ik het nog vriendelijk
Afgeraden?quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeur niet, dat gevallen helden gedoe was al een keer afgeraden, en dan zeg ik het nog vriendelijk
Nope, lekker zonnetje hè?quote:
Komt alleen omdat jij te jong om te weten wat een lesbi is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne, ik ben trots op mezelf aangezien ik me netjes heb gehouden in deze ''rel''.
He kijk een PSV'erquote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan het eind van de dag zullen enkel de liefhebbers overblijven.
[..]
Eindelijk kunnen we het Nicki Minaj/Strootman altaar doorvoeren in de OP.
Mijn rechten zijn weg man, anders nam God overquote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hou het ook zo stijn. Nu kapi er niet is heb ik de voogdij over jou he.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne, ik ben trots op mezelf aangezien ik me netjes heb gehouden in deze ''rel''.
Ik weet heus wel wat een ''lesbi'' is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt alleen omdat jij te jong om te weten wat een lesbi is.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
echt hequote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef DeParo het volgende:
Soms dan denk ik bij Cancellara, wat een wielrenner, maja je kan er ook niet meer zeker van zijn.
Kom er nou eens vanaf joh!quote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt waar? Hmm, heb de gordijnen op de zolder nog niet open gedaan..
Waar heb je nu weer vuistdiep in gezeten?quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo, mijn plekje in de Fok! hemel ook veiliggesteldDaar waar jullie allen een enkeltje hel krijgen.
Wat zullen we nu doen?quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo, mijn plekje in de Fok! hemel ook veiliggesteldDaar waar jullie allen een enkeltje hel krijgen.
Nee dat kan niet, maar bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Kan er ook geen ban komen voor mensen die iets over Nickie Minaj posten
Groot gelijkquote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef DeParo het volgende:
Waar Yvonne is kan ik beter even niet zijn![]()
.
Fijn, en nu even niet meer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, man. Doe niet zo zuur, is toch gewoon een grap.
Nog een mooi filmpje voor in de OP.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan ook altijd de ramen wagenwijd open zetten en met je laptop bij het raam gaan zitten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom er nou eens vanaf joh!Het is best leuk buiten.
Ik kom tegenwoordig wel eens buiten hoorquote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom er nou eens vanaf joh!Het is best leuk buiten.
Wees blij dat je geen ban hebt, als je nog een koekje wilt, moet je wel normaal doen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geslijm weer bah, eng gezelschap
Ze bant je echtquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Beetje VI kan geen kwaadquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen ban hebt, als je nog een koekje wilt, moet je wel normaal doen.
Ik slijm heul niet, Yvonne heeft gewoon credits staan bij mij vanwege haar grote complimentquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze bant je echt![]()
.
Zo, poef bam, net als je het even niet doorhebt en jezelf veilig waant.
VI grappen mogen ook niet?quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze bant je echt![]()
.
Zo, poef bam, net als je het even niet doorhebt en je jezelf veilig waant.
Echt he. Straks stelt er nog iemand voor met een zekere admin te willen neuken.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
ah, je hebt de fotos ook gezien.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik slijm heul niet, Yvonne heeft gewoon credits staan bij mij vanwege haar grote compliment
Zeg eens eerlijk vind jij Yvonne een GILF?quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Straks stelt er nog iemand voor met een zekere admin te willen neuken.
[ afbeelding ]
Ik houd het tenminste bij glitterberen over de DM.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Straks stelt er nog iemand voor met een zekere admin te willen neuken.
[ afbeelding ]
Ik houd het tenminste bij glitterberen over de DM.
That's mequote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze bant je echt![]()
.
Zo, poef bam, net als je het even niet doorhebt en je jezelf veilig waant.
Neuh, ik steun mijn broedersquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tenzij je in je post zegt dat de FOK-grappen beter zijn.
Wees zuinig op je postrechten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Kankerverwekkende kankerkankerkanker kankerns met je vertraging
Ga dan met de auto, treinquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Dat is subjectief. Persoonlijk zou ik Yvonne nog onder een MILF 'scharen' haha scharen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk vind jij Yvonne een GILF?
Ga dan niet met het arbeidersvervoer manquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Pasveer; Te Wierik, Rienstra, Koenders, Dorda; Quansah, Vejinovic, Duarte; Gouriye, Castillion, Paljicquote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk 'm zenuwachtig zijn. Het is Heracles maar.
Kan je mijn OPrechtern teruggeven?quote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Wat de neuk lopen jullie nou weer te klooien?
Veel plezierquote:Op zondag 7 april 2013 15:49 schreef yvonne het volgende:
Zo. nu zet ik jullie weer uit m'n AT. Rust.
Je bent een zeikerd, aldus de NS directeur.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Er hebben mensen geklooid, ik heb mezelf erg netjes gehouden.quote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Snel opdraven en even laten zien dat je de boze mod bent omdat Yvonne er is hequote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Beterquote:Op zondag 7 april 2013 15:49 schreef yvonne het volgende:
Zo. nu zet ik jullie weer uit m'n AT. Rust.
Ik heb ook een klacht. Dan rijd ik in alle rust naar huis. Word ik opeens staande gehouden door 5 agenten op een motor. Blijkt er een wielerkoers door Delft gehouden te worden waardoor ik 20 minuten moest wachtenquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Zou ik niet doen, idd.quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mogen we dat wel opnoemen?
Straks gaan ze het weer verwijderen
Je bent één van de weinige Feyenoorders die niet verbannen isquote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet niet of ze een partner heeft maar ik heb wel eens gehoord op FOK dat als je goed kan beffen dat je je onder een ban uit kan likken. Zal vast ook zo zijn met het ketsen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Persoonlijk zou ik Yvonne nog onder een MILF 'scharen' haha scharen.
K,O,S,T,C,Squote:
Nee, snel opdraven nadat ik via whatsapp allerlei bans voorbij zag komen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snel opdraven en even laten zien dat je de boze mod bent omdat Yvonne er is he
TwenteFCquote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch
insomnia
caland
kapiteintje
sjaakbauer
stylo
c_a
Caland ookquote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch
insomnia
caland
kapiteintje
sjaakbauer
stylo
c_a
Hij heeft sinds gisteren alles meegelezen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snel opdraven en even laten zien dat je de boze mod bent omdat Yvonne er is he
Heldenquote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch
insomnia
caland
kapiteintje
sjaakbauer
stylo
c_a
Jouw posts vertrouw ik niet meer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft sinds gisteren alles meegelezen.
Ik was niet online...quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je bent één van de weinige Feyenoorders die niet verbannen is
Trouwens, toen die avond van de week toen Kapiteintje jij en ik hier waren, toen Kapiteintje weer opstond ging ik pas naar bedquote:
TwenteFCquote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch
insomnia
caland
kapiteintje
sjaakbauer
stylo
c_a
Gister zelf gevoetbald en vandaag van het heerlijke weer genoten. Ben niet zo'n zolderkamernerd...quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft sinds gisteren alles meegelezen.
Voel je uniek.quote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister zelf gevoetbald en vandaag van het heerlijke weer genoten. Ben niet zo'n zolderkamernerd...
Heksen hebben ook gevoelens.quote:Op zondag 7 april 2013 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat die d'r bezemsteel pakt en vertrekt.
Oh, gaan we nou zo doenquote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister zelf gevoetbald en vandaag van het heerlijke weer genoten. Ben niet zo'n zolderkamernerd...
Die kut heeft gewoon een DM/PM openbaar gemaakt, maar in de doofpot gestoptquote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef Muto het volgende:
Ik vind het discriminatie. Iedereen die is geband is geen lesbo.
Wat is er ineens mis met lesbo's?quote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef Muto het volgende:
Ik vind het discriminatie. Iedereen die is geband is geen lesbo.
Had het moment zelf ook gemist, zag het hier voorbij komen als lurker. Maar elke Feyenoorder die wat gedaan heeft in het pottentopic is verbannen (+ 2 mensen van onbelangrijke clubs)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |