Waarom?quote:Op zondag 7 april 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja, rip aan de nabestaanden
Normaalquote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In een normale forum, zou het niets zijn.
Als je ziet waarvoor ze gisteren een ban gekregen is het waarschijnlijk wel logisch dat ze een ban krijgen, dit is niet een post die je erg serieus moet nemen, want ik ben een persoon die vaak trollt.quote:
Aanstellerij.quote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens naar de users in de OP, die deden hetzelfde
Rare mensen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo mijn posts worden daar gelijk gedelete omdat ik vraag wat ze haten op vbl sc
gelijk prikken
gehehehequote:Op zondag 7 april 2013 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo mijn posts worden daar gelijk gedelete omdat ik vraag wat ze haten op vbl sc
gelijk prikken
dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er is een homotopic naar het schijnt
Wat zei je?quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Saind het volgende:
Wtf die post van mij, daar was toch oprecht niks mis mee
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat jij een koerd bent en dus fouten mag maken met spellen
jaquote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef Pascalus het volgende:
Shit, heb ik iets gemist? Opeens half VBL een ban gekregen?
Jij ook?quote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
En als je er nu post, worden je reacties verwijderd
En dan gaan ze lopen ouwekankerhoeren over landen waar homoseksualiteit verboden is. Zelf doen ze precies hetzelfde, mensen buiten de kliek uitsluitenquote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
En als je er nu post, worden je reacties verwijderd
ja, helpt niet mee aan de emancipatie zeg ik je.quote:Op zondag 7 april 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
En dan gaan ze lopen ouwekankerhoeren over landen waar homoseksualiteit verboden is. Zelf doen ze precies hetzelfde, mensen buiten de kliek uitsluiten![]()
ik wilde het net gaan posten, maar die reactie wordt toch verwijderd denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan gaan ze lopen ouwekankerhoeren over landen waar homoseksualiteit verboden is. Zelf doen ze precies hetzelfde, mensen buiten de kliek uitsluiten
gewoon doen misschien hebben ze meer tolerantie nog tegen vrouwenquote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde het net gaan posten, maar die reactie wordt toch verwijderd denk ik
Mijn reactie is nu gebleven.quote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde het net gaan posten, maar die reactie wordt toch verwijderd denk ik
okquote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon doen misschien hebben ze meer tolerantie nog tegen vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |