Oh, klinkt zo bekend. Mijn ouders hebben altijd gevonden dat ik niet lesbisch was, en dat alleenmaar zei om te shoqueren of om hun dwars te zitten. Ik moest vorig jaar (dus op mn 25e) hevig verliefd worden om te 'bewijzen' dat ik echt op vrouwen val.quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je t tegen mij had? Iig, ja![]()
Geloof ditdat voornamelijk.. Sinds m'n 23e de "als je maar gelukkig bent" fase hoewel ze me alsnog vaak genoeg een man proberen aan te smeren
Jeezzquote:Op zondag 7 april 2013 15:20 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Oh, klinkt zo bekend. Mijn ouders hebben altijd gevonden dat ik niet lesbisch was, en dat alleenmaar zei om te shoqueren of om hun dwars te zitten. Ik moest vorig jaar (dus op mn 25e hevig verliefd worden om te 'bewijzen' dat ik echt op vrouwen val.
En dan komen ze nu nog met opmerkingen als 'waarom moeten lesbo's altijd kort haar hebben en tuinbroeken dragen?'
Het is moeilijk om het te begrijpen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef LizzyAdam het volgende:
78 landen waar homoseksualiteit verboden is. waarvan 6 of 7 waar de doodstraf er op staat.
Dqod Smeetsquote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Dqod het volgende:
Hehehe.. Awesome ubermodjes
Mag ik dat zeggon? Ja dat mag ik zeggon
En dit idd. Bizar dat dit in 2013 nog kan.quote:Op zondag 7 april 2013 15:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het verschil is in dit geval dat het nu beter is, en dat het dus slechter gaat worden.
*knuffel* ik hoop dat je je tegenwoordig wat beter voelt?quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is moeilijk om het te begrijpen.
Ik had er vroeger zodanig troubles mee dat ik zelfmoordneigingen had.
Nu ben ik toch blij om te leven en dat dit topic bestaat.
Komt eigenlijk goed uit want in ZiZo staat een heel artikel over holebi's in de wereld.
quote:
Mijn DM box staat openquote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef Dqod het volgende:
P.s.. Mensen die je in de VBL gaan quoten..x infinity
En ik heb alleen pics van mijn boezem in een jurkje Liz :$
Als ik dacht dat ik het leuk zou vinden, dan ging ik het ook wel doen, maar ik wil maar niet gemotiveerd rakenquote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
Op een dag met tyfusmooi weer gaan "rellen" in een andere sc en dan geband worden. Living the good life.![]()
!
Vind t wel vermakelijkquote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
Op een dag met tyfusmooi weer gaan "rellen" in een andere sc en dan geband worden. Living the good life.![]()
!
Smoothquote:
Hoe was de film nog? Helemaal afgekeken?quote:Op zondag 7 april 2013 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind t wel vermakelijk
[..]
SmoothFf denken onder t genot van een bak ubersterke koffie
PM mag. Ookquote:Op zondag 7 april 2013 15:29 schreef Dqod het volgende:
SmoothFf denken onder t genot van een bak ubersterke koffie
Het gaat vanzelf wel weer over. Ze hebben nogal banvrees, maar vrij onvoorstelbaar dat ze het zover laten komen. Beetje dom is het wel.quote:
mwah beetje overdreven vind ikquote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Dqod het volgende:
Hehehe.. Awesome ubermodjes
Mag ik dat zeggon? Ja dat mag ik zeggon
Ben met de 2e helft bezigquote:Op zondag 7 april 2013 15:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe was de film nog? Helemaal afgekeken?
Ik word hier een beetje verlegen van.. Blosjes gekregenquote:
Sja.. Ze doen t zichzelf aan.. Action --> Reactionquote:Op zondag 7 april 2013 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat vanzelf wel weer over. Ze hebben nogal banvrees, maar vrij onvoorstelbaar dat ze het zover laten komen. Beetje dom is het wel.
Nou ja, blijkbaar lezen er mods mee
Mag jij vinden idd, ik vind wat anders.. Maar ben nu wel klaar hiermee en ga m'n eigen boezem bewonderen gr grquote:
Rrrightquote:Op zondag 7 april 2013 15:31 schreef Dqod het volgende:
Ik word hier een beetje verlegen van.. Blosjes gekregen
Je gelooft niet dat ik ongelooflijk bescheiden ben? Vraag Fas maar, die weet datquote:
Tenenkrommend slecht?quote:Op zondag 7 april 2013 15:34 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik krijg PM's van Vbl SC'ers
Int slecht Engels. Heerlijk dit.
Nee, je pullt me f*cking dickquote:Op zondag 7 april 2013 15:34 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik krijg PM's van Vbl SC'ers
Int slecht Engels. Heerlijk dit.
Je mag die dingen niet posten, daar kan je een ban van krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 15:36 schreef LizzyAdam het volgende:
Echt.
[..]
Heerlijk.
Dqod en ik gaan trouwen trouwens.komen jullie op onze bruiloft?
quote:Op zondag 7 april 2013 15:36 schreef LizzyAdam het volgende:
Echt.
Heerlijk.
Wanneer is het??quote:Op zondag 7 april 2013 15:36 schreef LizzyAdam het volgende:
Heerlijk.
Dankzij psychotherapie en medicatie wel jaquote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
*knuffel* ik hoop dat je je tegenwoordig wat beter voelt?
Nog geen datum geprikt, maar komt goedquote:
Nou, gezellig! We hoeven in elk geval niet te vragen wie het mannetje gaat zijnquote:
Dat denk jij maar Elisa.. DAT DENK JIJ!!!quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, gezellig! We hoeven in elk geval niet te vragen wie het mannetje gaat zijn
Damn, want een intens slechte opmerking
quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef sararaats het volgende:
Ik moet een beetje lachen als ik het woord "prikken" lees.
Doet me denken aan een punaise op een stoel en een onwetende vrouwenkont
Sorry, ik liet me even gaanquote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat denk jij maar Elisa.. DAT DENK JIJ!!!
/Insert evil laugh here
Die hoe heette? Evil?quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef Dqod het volgende:
Er zat trouwens vroeger een meisje bij mij in de klas die ook zo heette.. Man oh man, wat een crush.. Crushed heart uiteindelijk, dat ook
Ook.. Maar ook Elisaquote:
Oe! Elisa! Dat kan niet anders dan een lekker wijf zijn geweestquote:
En maar huilen dat je vanavond alwéér alleen slaapt. Echt, hop; de keuken in en nieuwe makenquote:
Maak eens nieuwe dan? Als we gaan trouwen dan verwacht ik dat hoorquote:
Sowiesoquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe! Elisa! Dat kan niet anders dan een lekker wijf zijn geweest![]()
![]()
Dát! Allebei de dattenquote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak eens nieuwe dan? Als we gaan trouwen dan verwacht ik dat hoor
[..]
Sowieso
T koken wil ik ook wel doen hoor, maar tegen cheesecake zeg ik geen nee weet jequote:
Ahhhh ja, ik straks ook nog wel ffquote:Op zondag 7 april 2013 15:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát! Allebei de datten
Ik ga even lekker buiten zitten. Omdat het kan. Voor het eerst in een maand of 6
Pesten?quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef sararaats het volgende:
Het regent bans in VBL-SC
Tja, dat komt ervan als je lesbo's pest
Ik ga m'n koppie eens buiten steken
Laters
Is het nou serieus een hersenafwijking dat jullie het gewoon niet kunnen laten om te reageren? Net zolang met je hoofd tegen de muur bonken tot het zeer gaat doen of zo?quote:Op zondag 7 april 2013 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pesten?
Sorry hoor, ik post liever niet maar onwaarheden posten kan ik niet tegen.
Hoe bedoel je? Als het goed is mag je gewoon reageren waar je wil mits het door de beugel kan en niet gaat beledigen. Dat zijn de regels, ik vraag toch netjes hoe ze erbij komen? Doe niet zo lelijk tegen me.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het nou serieus een hersenafwijking dat jullie het gewoon niet kunnen laten om te reageren? Net zolang met je hoofd tegen de muur bonken tot het zeer gaat doen of zo?
Ik snap jullie niet. Écht niet...
Kusje erop hoorquote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Hoe bedoel je? Als het goed is mag je gewoon reageren waar je wil mits het door de beugel kan en niet gaat beledigen. Dat zijn de regels, ik vraag toch netjes hoe ze erbij komen? Doe niet zo lelijk tegen me.
Ik vind het onaanvaardbaar dat je zo stigmatiserend bezig bent. Jammer. Niet alle VBL'ers zijn onaardig.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het nou serieus een hersenafwijking dat jullie het gewoon niet kunnen laten om te reageren? Net zolang met je hoofd tegen de muur bonken tot het zeer gaat doen of zo?
Hier ga je al de mist in.. Maargoed..quote:Op zondag 7 april 2013 16:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kusje erop hoor
Maar je wilt dus met een stalen gezicht beweren dat er de afgelopen 24 uur normaal gepost is door je vrienden van VBL? Je mag het vinden hoor, maar ik vind het van een bedenkelijk niveau.
en dat icm dit:quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang ik niet kinderachtig, flauw, beledigend en schijnheilig doe...
Want dat heeft superveel zin, daar hier over posten. Uh-huh.quote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag best voor een paar opkomen die onterecht in mijn ogen een ban kregen.
Onwaarheden laat ik niet links liggen, maar succes verder met je gehuilquote:Op zondag 7 april 2013 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want dat heeft superveel zin, daar hier over posten. Uh-huh.
Dat je kunt en mag reageren (volgens de "regels") wil niet zeggen dat het verplicht is.
Pas maar op. Jij kracht straks ook een ban.quote:Op zondag 7 april 2013 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want dat heeft superveel zin, daar hier over posten. Uh-huh.
Dat je kunt en mag reageren (volgens de "regels") wil niet zeggen dat het verplicht is.
Daar is FB voorquote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hai yvonne!quote:
DP in zijn strijd tegen het onrechtquote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg, nu heb je dit topic in je MyAt staanquote:
Fuckquote:Op zondag 7 april 2013 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, nu heb je dit topic in je MyAt staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |