Stylo een banquote:Op zondag 7 april 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig dat alle Feyenoorders een ban hebben, en Stylo de enige PSV'er is die een ban heeft.
C_A ookquote:Op zondag 7 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC heeft ook een ban, dat ruimt lekker op zeg. [ afbeelding ]
Die heeft toch niks gedaan, of zat hij daar ook te kloten?quote:Op zondag 7 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Had hij daar ook gepost dan?quote:Op zondag 7 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is zo'n typisch moment waarop er een leider zichzelf opdringt uit een onverwachte hoek en de vrede laat terugkeren ja.quote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als hij nu als de grote leider zou opstaan.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even een partijtje fappen op mijn goede prestatie van de dag, wat een genot dit.
Ooh vieze plaatjes gepost?quote:Op zondag 7 april 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gestorven door hun eigen domheid, meer hoef ik niet te zeggen.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij is wel erg snel tevreden over zijn eigen prestaties inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zo'n typisch moment waarop er een leider zichzelf opdringt uit een onverwachte hoek en de vrede laat terugkeren ja.
Maar voor Stijn als de Messias is het klaarblijkelijk nog te vroeg.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even een partijtje fappen op mijn goede prestatie van de dag, wat een genot dit.
1 2 3 4 5 | [b]Charmed_Angel[/b] Ook de goede mensen ontkomen er niet aan [b]TwenteFC[/b] Zijn rol is twijfelachtig, omdat hij voor Twente is, vinden we het een terechte ban |
Totaalgebrek aan ambitie ja. Blijkbaar hebben we de professie dan toch onjuist opgevat, en is Stijn niet onze verlosser.quote:Op zondag 7 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is wel erg snel tevreden over zijn eigen prestaties inderdaad.
[..]
Dat lijkt me sterk als Ajax voor een gelijkspel gaat (mits ze punten verliezen tegen Heracles).quote:Op zondag 7 april 2013 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ze steun nodig hebbenvolgende week hard er af tegen Ajax
Hoiquote:
Heb een report gedaanquote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Gramulanion het volgende:
Ben wel benieuwd of die lesbo die een dm postte een ban krijgt.
Eindelijk kunnen we het Nicki Minaj/Strootman altaar doorvoeren in de OP.quote:
Zeur niet, dat gevallen helden gedoe was al een keer afgeraden, en dan zeg ik het nog vriendelijkquote:Op zondag 7 april 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:
Censuur neemt nu wel de overhand, waarom wordt die OP leeg gehaald?
Wat maakt dat nou uit, man. Doe niet zo zuur, is toch gewoon een grap.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeur niet, dat gevallen helden gedoe was al een keer afgeraden, en dan zeg ik het nog vriendelijk
Afgeraden?quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeur niet, dat gevallen helden gedoe was al een keer afgeraden, en dan zeg ik het nog vriendelijk
Nope, lekker zonnetje hè?quote:
Komt alleen omdat jij te jong om te weten wat een lesbi is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne, ik ben trots op mezelf aangezien ik me netjes heb gehouden in deze ''rel''.
He kijk een PSV'erquote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan het eind van de dag zullen enkel de liefhebbers overblijven.
[..]
Eindelijk kunnen we het Nicki Minaj/Strootman altaar doorvoeren in de OP.
Mijn rechten zijn weg man, anders nam God overquote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hou het ook zo stijn. Nu kapi er niet is heb ik de voogdij over jou he.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne, ik ben trots op mezelf aangezien ik me netjes heb gehouden in deze ''rel''.
Ik weet heus wel wat een ''lesbi'' is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt alleen omdat jij te jong om te weten wat een lesbi is.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
echt hequote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef DeParo het volgende:
Soms dan denk ik bij Cancellara, wat een wielrenner, maja je kan er ook niet meer zeker van zijn.
Kom er nou eens vanaf joh!quote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt waar? Hmm, heb de gordijnen op de zolder nog niet open gedaan..
Waar heb je nu weer vuistdiep in gezeten?quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo, mijn plekje in de Fok! hemel ook veiliggesteldDaar waar jullie allen een enkeltje hel krijgen.
Wat zullen we nu doen?quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo, mijn plekje in de Fok! hemel ook veiliggesteldDaar waar jullie allen een enkeltje hel krijgen.
Nee dat kan niet, maar bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Kan er ook geen ban komen voor mensen die iets over Nickie Minaj posten
Groot gelijkquote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef DeParo het volgende:
Waar Yvonne is kan ik beter even niet zijn![]()
.
Fijn, en nu even niet meer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, man. Doe niet zo zuur, is toch gewoon een grap.
Nog een mooi filmpje voor in de OP.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |