Klopt maar dit was wel heel erg als degene die jij interviewt tot twee keer toe moet vragen wat de vraag is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jensen kan er ook geen flikker van.
zal best, jensen is dan ook niet eeen goede interviewer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft Mosckovitz, ofzo, bij Jensen gezien van de week?
Man man wat een slecht interview.
Een overlever.quote:
Je bevestigt mijn punt, bedankt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal best, jensen is dan ook niet eeen goede interviewer.
Dat blijkt. Vroeger was hij best geinig, voordat hij alleen maar B- en C-sterren en lager, begon uit te nodigen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal best, jensen is dan ook niet eeen goede interviewer.
Van dit rijtje weet ik enkel wie Nozem is, maar zijn de andere users dezelfde?quote:Op zondag 7 april 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft Dirk-Kuijt / Nozem. / Guidetti / Aldo-MC doorgegeven?
quote:
Ja is allemaal van hem.quote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dit rijtje weet ik enkel wie Nozem is, maar zijn de andere users dezelfde?
hebben die een ban?quote:Op zondag 7 april 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft Dirk-Kuijt / Nozem. / Guidetti / Aldo-MC doorgegeven?
ik ken hem alleen van die b/c sterren.quote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat blijkt. Vroeger was hij best geinig, voordat hij alleen maar B- en C-sterren en lager, begon uit te nodigen.
Hij had ook wel eens zo'n Amerikaanse ster in z'n show.quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ken hem alleen van die b/c sterren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |