User hier postte daar vragen wat redelijk normaal was, maar meteen verwijderd en ban.. Zelfs C_Aquote:
Ze mochten niet kijken..quote:
Hoezo?quote:
Niks volgens mij, tenzij het een gebande betreft. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Don, wat voor ban staat er op DM/PM openbaar maken?
Je had die pot moeten zien, het bloedde aan alle kanten van je lichaam.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nou niet gewoon verloren van Willem II
Ze willen nog valse hoop creeren. Die volgende week gecrushed wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nou niet gewoon verloren van Willem II
Van dittem.quote:Op zondag 7 april 2013 15:54 schreef Saind het volgende:
Dat ze ff met dr vette potten van de OP afblijft
Nog slechter dan Fey-VVV? Dat kan bijna niet...quote:Op zondag 7 april 2013 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had die pot moeten zien, het bloedde aan alle kanten van je lichaam.
Het is wel zo. GGMM kan dit bevestigen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog slechter dan Fey-VVV? Dat kan bijna niet...
Ik ging ook lekker lang door toen jaquote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Trouwens, toen die avond van de week toen Kapiteintje jij en ik hier waren, toen Kapiteintje weer opstond ging ik pas naar bed![]()
man man wat was ik vertiefd.
Ja je kan beter staan te zuipen tot 14:00 met carnaval dan aan een paper door te werken, al die letters dansen, erg opmerkelijk.
Zeker en Scar Junior, of hoe je hem ook gaat noemen, mag er zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook lekker lang door toen ja
Jensen kan er ook geen flikker van.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft Mosckovitz, ofzo, bij Jensen gezien van de week?
Man man wat een slecht interview.
Klopt maar dit was wel heel erg als degene die jij interviewt tot twee keer toe moet vragen wat de vraag is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jensen kan er ook geen flikker van.
zal best, jensen is dan ook niet eeen goede interviewer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:56 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft Mosckovitz, ofzo, bij Jensen gezien van de week?
Man man wat een slecht interview.
Een overlever.quote:
Je bevestigt mijn punt, bedankt.quote:Op zondag 7 april 2013 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal best, jensen is dan ook niet eeen goede interviewer.
Dat blijkt. Vroeger was hij best geinig, voordat hij alleen maar B- en C-sterren en lager, begon uit te nodigen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal best, jensen is dan ook niet eeen goede interviewer.
Van dit rijtje weet ik enkel wie Nozem is, maar zijn de andere users dezelfde?quote:Op zondag 7 april 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft Dirk-Kuijt / Nozem. / Guidetti / Aldo-MC doorgegeven?
quote:
Ja is allemaal van hem.quote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dit rijtje weet ik enkel wie Nozem is, maar zijn de andere users dezelfde?
hebben die een ban?quote:Op zondag 7 april 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft Dirk-Kuijt / Nozem. / Guidetti / Aldo-MC doorgegeven?
ik ken hem alleen van die b/c sterren.quote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat blijkt. Vroeger was hij best geinig, voordat hij alleen maar B- en C-sterren en lager, begon uit te nodigen.
Hij had ook wel eens zo'n Amerikaanse ster in z'n show.quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ken hem alleen van die b/c sterren.
Ah, zal best. Heb het nooit echt wat gevonden maar was wel grappig.quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij had ook wel eens zo'n Amerikaanse ster in z'n show.
Maar daarna begon hij Amerikaanse youtube-'acteurs' uit te nodigen.
Tekst in elk gevalquote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dit rijtje weet ik enkel wie Nozem is, maar zijn de andere users dezelfde?
[..]Op die site kan ikzelf glitterplaatjes maken?
Het begin dan he, maar het historisch besef is hier niet aanwezig. Ook het dramajaar voor de Republiek werd hier door niemand herdacht.quote:
Wat is ditquote:Op zondag 7 april 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom gaat die lul nou niet gewoon in het wiel van Cance zitten.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom gaat die lul nou niet gewoon in het wiel van Cance zitten.
watquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 1.5 km ik durf neit meer te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |