Ik snap je.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik constateer. En snap het oprecht niet.
Ik constateer ook maar dat mag niet van jequote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens zo veel.. maar een iemand kondigde het aan om daar te gaan rellen, tjaquote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb wat gemist geloof ik. Wat hebben ze gedaan in dat lesbotopic?
Net als de VBL'ers dus.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ga nou maar wegquote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal dirk kuijt wel zijn geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet eens zo veel.. maar een iemand kondigde het aan om daar te gaan rellen, tja....
Wehehe. Het is net het OS-topic.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet eens zo veel.. maar een iemand kondigde het aan om daar te gaan rellen, tja....
Het viel wel mee volgens mij, wat slechte pot grapjes vooral en het ging een beetje lang door misschien.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb wat gemist geloof ik. Wat hebben ze gedaan in dat lesbotopic?
Helemaal niet.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga van een monsterscore uit.quote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het viel wel mee volgens mij, wat slechte pot grapjes vooral en het ging een beetje lang door misschien.
GGGGOOAAAAAAAALLLLLLLLL AJAX![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef ValHallen het volgende:
Dat geouwehoer over dat lesbeau topic is wel leuk geweest. Laat lekker gaan mannen.
Wij proberen het daar onder controle te houden, kom dan niet hier provoceren.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |