Dat is ook veel belangrijkerquote:Op zondag 7 april 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
Vieze gore kut supporters ook... tyfus boeren.
Gelukkig heeft Ajax gewonnen
Ze zongen geloof ik dat jullie homo's waren en stilquote:Op zondag 7 april 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
Dat heeft Yvonne allemaal gedaan.quote:Op zondag 7 april 2013 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Hey godver Madame_Paon is ook uit de OP
Nee, Heerenveen is lekker wil je zeggen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
en maar bans uitdelen, het is mensonterend.quote:
HAha rot op man heb dat thuispubliek heel even na die 1-0 en 2-0 gehoord en daarna even masaal na die 3-1. Voor de rest stelt het weinig voor dat handje vol supporters wat zingt. Plus een groepje van 10 kneusjes in het uitvak. Maar die waren erg blij dat er een wand en een net tussen zat.quote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zongen geloof ik dat jullie homo's waren en stil
Een uitwedstrijd in dat Lesbeau topic.quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Maar euh... wat is er godverdomme hier allemaal gebeurd? OP is naar de tyfus en ik hoorde dat er bans gevallen waren? Waarom?
Je doet nou alsof Heerenveen kankergek is. Doe eens normaal.quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HAha rot op man heb dat thuispubliek heel even na die 1-0 en 2-0 gehoord en daarna even masaal na die 3-1. Voor de rest stelt het weinig voor dat handje vol supporters wat zingt. Plus een groepje van 10 kneusjes in het uitvak. Maar die waren erg blij dat er een wand en een net tussen zat.
9 bansquote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Maar euh... wat is er godverdomme hier allemaal gebeurd? OP is naar de tyfus en ik hoorde dat er bans gevallen waren? Waarom?
Daar was ik ook bij waarom ben ik dan nog hier? En wie zijn er gebanned dan? Of zijn ze na er weer heen gegaan?quote:Op zondag 7 april 2013 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een uitwedstrijd in dat Lesbeau topic.
Bedankt ik heb een tr gestuurd.quote:Op zondag 7 april 2013 18:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij waarom ben ik dan nog hier? En wie zijn er gebanned dan? Of zijn ze na er weer heen gegaan?. Beetje woordgrapjes moet toch kunnen.
Ligt eraan wie je er neer zet, dat groepje van 30 man die wilde best uitbreken. Maar qua geluid heb ik Groningen niet gehoord hoor. Misschien omdat je aan het andere kant van het stadion zit waar je zelf met 1100 zingende Friezen staat (waar ook vreselijk veel debielen bij zitten hoor, Friesland is soms echtquote:Op zondag 7 april 2013 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Je doet nou alsof Heerenveen kankergek is. Doe eens normaal.
ruimt lekker op héquote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
9 bans?
Wie dan allemaal? Ik heb weer heel wat gemist. Was dat toen we allemaal even kwamen koekeloeren? Wat een schande voor dit forum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |