PSV uit gelijkspel verder niet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen, ben je er gerust op dat Ajax dit seizoen geen punten meer gaat laten liggen?
Misschien een paar tegen PSV, verder gaan ze wel alles winnen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen, ben je er gerust op dat Ajax dit seizoen geen punten meer gaat laten liggen?
Goed niet maar geven ook weinig weg, al waren ze vandaag wel iets te gemakkelijk tot Vermeer eruit gingquote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar spelen jullie goed? Nee toch, alleen jullie winnen makkelijker.
Ik ben er gerust op, PSV zie ik niet als een bedreiging.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dit meent, moet je je echt eens in korfbal gaan verdiepen ofzo.quote:Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, jawel.
Kijk jij de wedstrijden niet ofzo?
Zelfs als we die tegen alle verwachtingen in zouden verliezen, dan nog heb ik er alle vertrouwen in.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar spelen jullie goed? Nee toch, alleen jullie winnen makkelijker.
Ja, Ajax zet een reeks van 10 wedstrijden neer en verliest niet meer.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Willem II zelfs 3x keer gelukt.quote:Op zondag 7 april 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Die verdediging van PSV, als je daar niet scoort word ik echt gek
Right back at ya.quote:Op zondag 7 april 2013 19:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dit meent, moet je je echt eens in korfbal gaan verdiepen ofzo.
Babel gaat sowieso op de counter een inprikkenquote:Op zondag 7 april 2013 19:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Willem II zelfs 3x keer gelukt.
Ja, Ajax speelde met 10 man en loopt nog uit naar 4-0.quote:Op zondag 7 april 2013 19:12 schreef Saind het volgende:
Nou jongens even realistisch, ik heb net een half uur ofzo echt kankervoetbal gezien
Jij vindt serieus dat Ajax goed voetbal speelt dit seizoen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Right back at ya.
Rare jongen ben je af en toe.
Het beste voetbal van Nederland zeker.quote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat Ajax goed voetbal speelt dit seizoen?
Ja, inderdaad. Was dat nog niet duidelijk na m'n vorige 2 posts?quote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat Ajax goed voetbal speelt dit seizoen?
Dat ging lekker iddquote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, Ajax speelde met 10 man en loopt nog uit naar 4-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |