Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , 2-1
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , 2-0
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , 2-1
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , 2-0
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , 2-2
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , 0-3
09-5-2013 - AZ - PSV , x-x (finale)
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
Dit, dus.
Cara
Cara
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:[..]
En dat haal je uit een persconferentie? Wie zegt dat Dick dezelfde handelswijze heeft als jouw voorbeelden? Misschien heeft hij dat wel met enige regelmaat met ze besproken op de trainingen, wie zal het zeggen.
Ik vind het een pluspunt als een trainer de persconferenties gebruikt om gewoon zijn mening te ventileren en duidelijk aangeeft niets van de negativiteit te willen weten omdat de titelrace nog altijd in volle gang is. Van die aanvallers die in hun eentje de wedstrijd beslissen en dan naderhand zeggen "dat het niet om henzelf gaat, maar in dienst van het team spelen en gezamenlijk de overwinning binnen slepen, bla bla" Zaaddodende interviews, doe mij maar oprechte kerels als Dickie.
Nee, zoals ik al aangaf valt Advocaat bijna elke week publiekelijk bepaalde spelers af.
Wat hij intern ook zegt, wat hij naar buiten brengt komt aan bij het grote publiek en die baseren daar, schapen als wij wel eens zijn, daar hun mening op. En zo komt het weer bij de spelers terecht.
Is Advocaat oprecht? Ja. Is het verstandig? Dat is een heel ander verhaal.
Op
donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef
tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
quote:
Onder Rutten had Marcelo toch een hele goede periode volgens de PSV supporters?
Verder ben ik het overigens geheel met je eens hoor.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 14:37 schreef Cara het volgende:[..]
Nee, zoals ik al aangaf valt Advocaat bijna elke week publiekelijk bepaalde spelers af.
Wat hij intern ook zegt, wat hij naar buiten brengt komt aan bij het grote publiek en die baseren daar, schapen als wij wel eens zijn, daar hun mening op. En zo komt het weer bij de spelers terecht.
Is Advocaat oprecht? Ja. Is het verstandig? Dat is een heel ander verhaal.
Ja, wie dan? Wie valt hij nou af? Hij zegt dat hij die jongens niet goed genoeg vindt en ik mag toch hopen dat die Marcelo zelf ook wel weet dat hij dat ook niet is.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 14:38 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Onder Rutten had Marcelo toch een hele goede periode volgens de PSV supporters?
Verder ben ik het overigens geheel met je eens hoor.
Ja, hij zal vast wel eens een paar goeie potten achter elkaar hebben gespeeld. Dat deed Hutchinson tijdens zijn eerste wedstrijden op de rechtsback ook tegen die Italiaanse club in de EL en Utrecht uit. Dat probleem was door Rutten vakkundig weggewerkt, maar later bleek anders. Misschien dat ook Marcelo hier en daar wat wedstrijdjes aardig heeft gespeeld, maar de standaardvorm van die jongen is PSV-onwaardig. Dat weet hij, ik en Dick. Dick en iedereen die voetbal kijkt spreekt dat uit. Ik zie het probleem niet.
Dit, dus.
quote:
Ik denk dat een toptrainer spelers van matige spelers een sterk team kan maken. Kijk naar het AZ van Adriaanse en Van Gaal. Qua spelersmateriaal weinig bijzonders, op een enkele uitzondering na, maar het was een team in plaats van een verzameling spelers.
Advocaat gaat uit van angst. Hij denkt: we zijn verdedigend zwak, laten we behoudend gaan spelen, terwijl de kracht van PSV nu juist voorin ligt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 14:49:44 ]
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 14:47 schreef Sloggi het volgende:[..]
Ik denk dat een toptrainer spelers van matige spelers een sterk team kan maken. Kijk naar het AZ van Adriaanse en Van Gaal. Qua spelersmateriaal weinig bijzonders, op een enkele uitzondering na, maar het was een team in plaats van een verzameling spelers.
Advocaat gaat uit van angst. Hij denkt: we zijn verdedigend zwak, laten we behoudend gaan spelen, terwijl de kracht van PSV nu juist voorin ligt.
Juist als je een bizar goeie verdediging hebt kun je lekker behoudend spelen. Op zijn Hiddink's: Gomes in de goal, Alex centraal, één of twee goals maken en uittikken die wedstrijd. Ik vind Dick niet echt in de positie is voor behoudend spel. Je krijgt er sowieso minimaal 1 tegen.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 14:38 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja, wie dan? Wie valt hij nou af? Hij zegt dat hij die jongens niet goed genoeg vindt en ik mag toch hopen dat die Marcelo zelf ook wel weet dat hij dat ook niet is.
Marcelo heeft pas nog geroepen dat hij hogerop wil.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 14:54 schreef Buitendam het volgende:[..]
Juist als je een bizar goeie verdediging hebt kun je lekker behoudend spelen. Op zijn Hiddink's: Gomes in de goal, Alex centraal, één of twee goals maken en uittikken die wedstrijd. Ik vind Dick niet echt in de positie is voor behoudend spel. Je krijgt er sowieso minimaal 1 tegen.
Daarom moet dit PSV dus aanvallen. Dan krijg je er misschien af en toe twee tegen, maar dan maak je er ook vijf. Zeker met Van Bommel of Strootman kort voor de verdediging kan dat prima.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 14:57 schreef Sloggi het volgende:[..]
Daarom moet dit PSV dus aanvallen. Dan krijg je er misschien af en toe twee tegen, maar dan maak je er ook vijf. Zeker met Van Bommel of Strootman kort voor de verdediging kan dat prima.
Je maakt er iedere wedstrijd even vijf? De wedstrijden waarbij dat kan is dat ook gebeurd. Uitslagen met 6 of 7 doelpunten verschil, maar als je dus de kwaliteit mist om dat wekelijks te doen en wedstrijden zoals tegen Vitesse en Feyenoord uit te spelen is er geen vuiltje aan de lucht. Het ligt dus gewoon aan kwaliteitsgebrek.
Dit, dus.
quote:
Had hij het niet over een interland in La Paz?
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 14:59 schreef Buitendam het volgende:[..]
Je maakt er iedere wedstrijd even vijf? De wedstrijden waarbij dat kan is dat ook gebeurd. Uitslagen met 6 of 7 doelpunten verschil, maar als je dus de kwaliteit mist om dat wekelijks te doen en wedstrijden zoals tegen Vitesse en Feyenoord uit te spelen is er geen vuiltje aan de lucht. Het ligt dus gewoon aan kwaliteitsgebrek.
Voorin of achterin? PSV krijgt namelijk wel de kansen om er vijf te maken, vorige week ook weer.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Hoofdzakelijk achterin. Zoals Toivonen de vorige keer aangaf is er voor de aanval niet tegenop te boksen. Zij kunnen geen enkele wedstrijd op 1 goal spelen omdat er achterin altijd tegendoelpunten vallen. Met zo'n verdediging heb je fenomenen als van Nistelrooij, Romario en Kezman nodig die er ieder jaar 30 in schieten. Matavz, Locadia en Lens is toch een stapje minder, maar dát is in mijn ogen geen kwaliteitsgebrek. Die jongens zijn gewoon goed genoeg voor dit team.
Dit, dus.
quote:
Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef Buitendam het volgende:[..]
Marcelo is een PSV-waardige mandekker in mijn ogen, maar omdat Bouma naast hem geen pepernoot raakt komt ook die taak bij Marcelo te liggen, en daar mist hij de kwaliteiten voor. Er moet in mijn ogen een vervanger komen voor Bouma met opbouwende kwaliteiten.
Op die manier kan Marcelo zich puur met de mandekking bezig houden en komt er misschien wat rust in de verdediging.
Buitendam
Commissaris.
quote:
20 November 2011, zo lust ik er nog wel 6. Moet je eens kijken bij de aanstelling van Brands, toen kon de concurrentie de lichten uit doen en kappen met voetballen volgens mijn beredenering.
Ik denk trouwens nog steeds dat als ie in dienst van een andere CV speelt hij wel bruikbaarder is dan nu. Moet het wel iemand zijn die zijn rotzooi op kan ruimen en wat rust kan brengen.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:12 schreef Buitendam het volgende:[..]
20 November 2011, zo lust ik er nog wel 6. Moet je eens kijken bij de aanstelling van Brands, toen kon de concurrentie de lichten uit doen en kappen met voetballen volgens mijn beredenering.
Ik denk trouwens nog steeds dat als ie in dienst van een andere CV speelt hij wel bruikbaarder is dan nu. Moet het wel iemand zijn die zijn rotzooi op kan ruimen en wat rust kan brengen.
Blij dat je eindelijk realistisch geworden bent.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ik heb die mening altijd gehad. Jij vind er een enorm verschil in de Marcelo van toen en de Marcelo van nu?
Dit, dus.
quote:
Ik heb hem nooit goed gevonden. Ook niet toen hij toevallig 3 wedstrijden wel wat duels won.
Gezeik over die verdediging is enorm overtrokken. Jullie krijgen 3 goals meer tegen dan ajax en 5 minder dan Feyenoord.
Waar gáát het over...
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:08 schreef Buitendam het volgende:[..]
Hoofdzakelijk achterin. Zoals Toivonen de vorige keer aangaf is er voor de aanval niet tegenop te boksen. Zij kunnen geen enkele wedstrijd op 1 goal spelen omdat er achterin altijd tegendoelpunten vallen. Met zo'n verdediging heb je fenomenen als van Nistelrooij, Romario en Kezman nodig die er ieder jaar 30 in schieten. Matavz, Locadia en Lens is toch een stapje minder, maar dát is in mijn ogen geen kwaliteitsgebrek. Die jongens zijn gewoon goed genoeg voor dit team.
Er zijn maar twee teams in de eredivisie die minder tegendoelpunten hebben geïncasseerd dan PSV.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:17 schreef Aldo-MC het volgende:Gezeik over die verdediging is enorm overtrokken. Jullie krijgen 3 goals meer tegen dan ajax en 5 minder dan Feyenoord.
Waar gáát het over...

Nou, het gaat niet alleen om het aantal tegendoelpunten. De verdediging zorgt er ook voor dat het veldspel van PSV veel minder is dan dat ze zouden hebben met fatsoenlijke opbouwers.
Ik vind Marcelo nog steeds een toppertje. Fc Eindhoven heeft echt zon type nodig.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:18 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Nou, het gaat niet alleen om het aantal tegendoelpunten. De verdediging zorgt er ook voor dat het veldspel van PSV veel minder is dan dat ze zouden hebben met fatsoenlijke opbouwers.
Maar je maakt wel 85 goals voor? Hoeveel hadden dat er moeten zijn met een degelijke opbouw dan, 180?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nee, hij is ook nooit goed geweest. Maar dat waren wel meer verdedigers niet waar PSV mee kampioen is geworden. Moet er alleen wel 1 naast staan die de leider is.
Met alleen Salcido was PSV ook geen kampioen geworden, maar met Alex ernaast werd het ineens een ander verhaal. Marcelo is de Alex van nu, terwijl hij gewoon de rol van Salcido moet hebben met een andere speler á la Alex ernaast.
Dit, dus.
quote:
En geen één team heeft zo vaak gescoord. Fijne statistieken waar je geen kut aan hebt. Het gaat er bij tegengoals niet om hoeveel je er krijgt, maar in welke wedstrijden.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Precies. Twee teams met minder tegendoelpunten zegt helemaal niets.
Dit, dus.
quote:
Want je verdediging + keeper is niet verantwoordelijk voor het aantal tegengoals dat je krijgt?
quote:
Scorebordjournalistiek.
Ik heb liever wat minder doelpunten maar wel gelijkmatiger verdeeld dan wat grote uitslagen en daarna een paar keer op rij niet genoeg scoren voor de punten.
quote:
En zelfs als dat alles zou zeggen, dan zouden we derde worden.
quote:
Nee, je hele team is daar verantwoordelijk voor. Balverlies voorin kan ook een tegendoelpunt inleiden.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Het zegt niet alles.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Buitendam
Commissaris.
quote:
Natuurlijk wel, maar de wedstrijden waarin dat gebeurt is opzich ook wel belangrijk.
In de 87e minuut gelijkspelen bij Vitesse en Roda is een neutraal doelsaldo, maar je geeft gewoon 6 punten weg. Leuk, scorebordjournalistiek, maar het zegt geen reet over het spel en de kwaliteiten van de verdediging.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Het zegt helemaal niets over kwaliteit, bedoel ik.
Dit, dus.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ik dacht dat je sarcastisch was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:21 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Scorebordjournalistiek.
Ik heb liever wat minder doelpunten maar wel gelijkmatiger verdeeld dan wat grote uitslagen en daarna een paar keer op rij niet genoeg scoren voor de punten.
Onzin.
Er is dit seizoen nauwelijks één wedstrijd geweest waarbij PSV feitelijk de onderliggende partij is geweest en dus terecht verloren heeft.
Als je iemand de schuld wilt geven is het eerder Matavs en niet je vedediging.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:24 schreef Aldo-MC het volgende:[..]
Onzin.
Er is dit seizoen nauwelijks één wedstrijd geweest waarbij PSV feitelijk de onderliggende partij is geweest en dus terecht verloren heeft.
Precies. En in wedstrijden waarin je niet de onderliggende partij bent, moet je dus gewoon kunnen winnen omdat je verdediging de boel op slot houdt. Juist die wedstrijden verlies je door verdedigende fouten.
quote:
Onzin.
Jij vindt serieus dat die 7 verliespartijen bijna allemaal onterecht waren?
Ik vond alleen de nederlaag tegen Vitesse onverdiend.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Onzin.
Je hoeft ook helemaal niet de onderliggende partij te zijn om terecht te verliezen. Onder het motto: "Ja, als je als ploeg die CL wil halen zó gaat uitverdedigen verdien je het ook echt niet om te winnen." Kan Matavz nog zo aankutten voorin. De basisprincipes voor uitverdedigen blijven bij iedere topclub hoe dan ook hetzelfde.
Dit, dus.
quote:
Tegen Vitesse, Ajax en Feyenoord waren terecht. In de overige gevallen was PSV de bovenliggende partij en werd verloren op verdedigende fouten.
Overigens verlies je dan ook terecht.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:23 schreef Buitendam het volgende:[..]
Natuurlijk wel, maar de wedstrijden waarin dat gebeurt is opzich ook wel belangrijk.
In de 87e minuut gelijkspelen bij Vitesse en Roda is een neutraal doelsaldo, maar je geeft gewoon 6 punten weg. Leuk, scorebordjournalistiek, maar het zegt geen reet over het spel en de kwaliteiten van de verdediging.
Oftewel domme pech.
Omdat het allemaal net niet goed uitpakt hoop gezeik, er moeten daders gevonden worden en dat zijn die centrumverdedigers.
Volgens mij is Dickie trouwens zelf met die trend begonnen door zo'n Derijck en publiek af te zeiken in de VI van oktober?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Zodra het om PSV, 32 miljoen geinvesteerde euro's, verdediging en plaats op de ranglijst gaat krijg ik schuim op m'n bakkes en verdwijnt alle sarcasme als sneeuw voor de zon.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:26 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Tegen Vitesse, Ajax en Feyenoord waren terecht. In de overige gevallen was PSV de bovenliggende partij en werd verloren op verdedigende fouten.
Ik vond juist tegen Vitesse het verlies onverdiend. Tegen PEC werden jullie weggespeeld en ook tegen Heerenveen kwam je er 1 helft niet aan te pas, dus heel onverdiend was die nederlaag ook niet.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:26 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Overigens verlies je dan ook terecht.
Als er een niet terecht was dan was het die tegen Vitesse wel. Wat een kansen kregen we toen zeg. Ongelooflijk.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja, dat zal het zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:27 schreef Aldo-MC het volgende:[..]
Oftewel domme pech.
Omdat het allemaal net niet goed uitpakt hoop gezeik, er moeten daders gevonden worden en dat zijn die centrumverdedigers.
Volgens mij is Dickie trouwens zelf met die trend begonnen door zo'n Derijck en publiek af te zeiken in de VI van oktober?
Domme pech? Keer op keer kut uitverdedigen en 3 punten weggegeven blijven benoemen als domme pech is geen pech maar wel dom.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:27 schreef Aldo-MC het volgende:[..]
Oftewel domme pech.
Zo vaak na de winterstop in elkaar storten heeft helemaal niets meer met domme pech te maken.
Heb je zelf wel door wat voor onzin je praat?
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:27 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik vond juist tegen Vitesse het verlies onverdiend. Tegen PEC werden jullie weggespeeld en ook tegen Heerenveen kwam je er 1 helft niet aan te pas, dus heel onverdiend was die nederlaag ook niet.
Sorry, je hebt gelijk. Vitesse hadden we moeten winnen. Maar goed, uiteindelijk gaat het er om of je scoort of niet. Dat is het spel. Dus als je niet scoort en de tegenstander wel, dan verlies je verdient.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:25 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Precies. En in wedstrijden waarin je niet de onderliggende partij bent, moet je dus gewoon kunnen winnen omdat je verdediging de boel op slot houdt. Juist die wedstrijden verlies je door verdedigende fouten.
Kip, ei.
Als je er gewoon eentje bijmaakt is er in de meeste gevallen niets aan de hand.
Kijk je naar de cijfers is het niet zoals bij een Heerenveen dat je voorhoede prima is maar je door een enorme kutverdediging lager staat dan je zou moeten staan.
Dat zie je bij PSV niet direct terug, al willen mensen het wel graag zo af doen.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:29 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Sorry, je hebt gelijk. Vitesse hadden we moeten winnen. Maar goed, uiteindelijk gaat het er om of je scoort of niet. Dat is het spel. Dus als je niet scoort en de tegenstander wel, dan verlies je verdient.
Ow, dat ben ik met je eens hoor. Maar dat was mijn punt dan ook niet echt
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:29 schreef Aldo-MC het volgende:[..]
Kip, ei.
Als je er gewoon eentje bijmaakt is er in de meeste gevallen niets aan de hand.
Kijk je naar de cijfers is het niet zoals bij een Heerenveen dat je voorhoede prima is maar je door een enorme kutverdediging lager staat dan je zou moeten staan.
Dat zie je bij PSV niet direct terug, al willen mensen het wel graag zo af doen.
"Gewoon eentje bijmaakt" Ja, met een van Nistelrooij of Romario kun je zo redeneren, maar met Matavz en Lens niet. Die maken er voor hun doen al behoorlijk wat. Mertens, Locadia, Matavz, Toivonen, Lens.. Iedereen bij PSV schiet er regelmatig doelpunten in, maar tegen die misére achterin valt niet op te boksen.
Dit, dus.
quote:
Ik vind zo ook dat Griekenland destijds terecht het EK won. Het is misschien niet leuk om naar te kijken, maar als je met verdedigend spel je tegenstander kapot maakt en zelf op een counter scoort, dan win je terecht. Ik zie liever iets anders, maar in de Hiddink-jaren speelde PSV ook bij vlagen oogverblindend lelijk voetbal. Toch was ik dolgelukkig met die kampioenschappen omdat er een voetbalstijl tot in perfectie werd uitgevoerd.
Als PSV, via een godswonder, dit jaar nog kampioen wordt, dan zal ik daar lang niet zo blij om zijn.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:28 schreef Buitendam het volgende:[..]
Domme pech? Keer op keer kut uitverdedigen en 3 punten weggegeven blijven benoemen als domme pech is geen pech maar wel dom.
Wedstrijd tegen Feyenoord als voorbeeld, omdat ik die gezien heb. Eerste helft speel je prima kom je op 0-1, vervolgens nog kansen op 0-2. Tweede helft geef je het weg niet omdat de verdediging stond te kutten maar omdat er geen kansen meer gecreëerd werden. Lens, Mertens niet meer gezien.
Kun je zeggen ja KUT-verdediging nondejuu, maar als je de lijn van het aanvallende spel doorzet win je toch gewoon? Sterker nog komt je defensie niet eens onder druk te staan.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:32 schreef Aldo-MC het volgende:[..]
Wedstrijd tegen Feyenoord als voorbeeld, omdat ik die gezien heb. Eerste helft speel je prima kom je op 0-1, vervolgens nog kansen op 0-2. Tweede helft geef je het weg niet omdat de verdediging stond te kutten maar omdat er geen kansen meer gecreëerd werden. Lens, Mertens niet meer gezien.
Kun je zeggen ja KUT-verdediging nondejuu, maar als je de lijn van het aanvallende spel doorzet win je toch gewoon? Sterker nog komt je defensie niet eens onder druk te staan.
Nu neem je net een van de weinige wedstrijden die PSV zelf uit handen heeft gegeven door Matavz te wisselen. Daardoor had PSV geen grip meer op de wedstrijd.
Noem nu nog eens een wedstrijd die door toedoen van een wisselfout nadelig is uitgepakt?
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:32 schreef Aldo-MC het volgende:[..]
Er werden geen kansen meer gecreëerd omdat de spitsen niet meer werden gevonden. Kan je niet echt de schuld van de aanvallers noemen he. Was vooral verdienste van de geweldige wissel ook van Advocaat.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:34 schreef Buitendam het volgende:[..]
Nu neem je net een van de weinige wedstrijden die PSV zelf uit handen heeft gegeven door Matavz te wisselen. Daardoor had PSV geen grip meer op de wedstrijd.
Noem nu nog eens een wedstrijd die door toedoen van een wisselfout nadelig is uitgepakt?
Vorige week nog.
Advocaat wisselt zelden, en als hij het doet is het vrijwel altijd catastrofaal.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:34 schreef Buitendam het volgende:[..]
Jullie lullen net alsof je 50 tegengoals hebt moeten incasseren hier.
Zo'n Stefan de Vrij heeft ook bijna elke week wel een slaapmomentje, alleen omdat Pelle er dan staat loopt het meestal met een sisser af en win je alsnog.
Matavs is gewoon zelden of nooit beslissend. Mertens idem, Dries scoort alleen tegen kleine kutclubjes en dan het liefst hattricks maar laat op bepalende momenten het ook dikwijls liggen voor jullie.
Overigens vind/vond ik die Toivoinen juist wel iemand die op beslissende momenten een goal kan maken. Dus misschien komt het allemaal wel goed

.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Wat was die catastrofale wissel? Toivonen is net terug, die moest er wel uit. Die was op.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:38 schreef Aldo-MC het volgende:Overigens vind/vond ik die Toivoinen juist wel iemand die op beslissende momenten een goal kan maken. Dus misschien komt het allemaal wel goed

.
Dat liet hij toen niet 2 seizoenen geleden tegen Groningen zien, toen het juist heel erg nodig was om voorronde CL te behalen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:36 schreef Aldo-MC het volgende:[..]
Jullie lullen net alsof je 50 tegengoals hebt moeten incasseren hier.
Zo'n Stefan de Vrij heeft ook bijna elke week wel een slaapmomentje, alleen omdat Pelle er dan staat loopt het meestal met een sisser af en win je alsnog.
Dat is wat ik eerder al zei: PSV is vaker kampioen geworden met kneuzen in de defensie zoals een Salcido, maar staat er een Alex langs dan is het probleem eigenlijk alweer opgelost. In de seizoenen met Marcelo en Derijck/Bouma is er geen Alex-type die het allemaal weer oplost.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:40 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dat liet hij toen niet 2 seizoenen geleden tegen Groningen zien, toen het juist heel erg nodig was om voorronde CL te behalen.
Dat was heel spijtig, maar als je alle wedstrijden bij elkaar optelt is ie vaker van waarde dan een kneus gebleken.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:41 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dat was heel spijtig, maar als je alle wedstrijden bij elkaar optelt is ie vaker van waarde dan een kneus gebleken.
Maar het is de laatste jaren wel exemplarisch, choken als het er echt om gaat.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Omdat je de afgelopen seizoenen dus met Marcelo speelt, en Berg, en Kromkamp.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:41 schreef Buitendam het volgende:[..]
Precies.
Hij is expert verloren titelraces maar wel belangrijk door het seizoen heen in wedstrijden.
Die Wijnaldum is echt een loser vergeleken bij killer Toivoinen.
quote:
Het rijtje kan nog een stuk langer gemaakt worden hoor.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:44 schreef Aldo-MC het volgende:[..]
Precies.
Hij is expert verloren titelraces maar wel belangrijk door het seizoen heen in wedstrijden.
Die Wijnaldum is echt een loser vergeleken bij killer Toivoinen.
Ik zie inderdaad ook liever Toivonen. Nu vind ik Wijnaldum meer nét niet dan loser. Berg was een loser, van die categorie is Wijnaldum geen onderdeel.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Dus is dat choken op het laatste moment niet waar. Gebrek aan kwaliteit, al seizoenen lang.
Dit, dus.
quote:
Je zit te trollen nu, toch?
quote:
En ook de mentaliteit niet. Want steeds de winterstop als de koploper ingegaan en steeds na de winterstop niet thuis geven. Ook de betere spelers zoals Strootman.
Adames
Klara!
Buitendam
Commissaris.
quote:
Jij denkt dat ie zo 90 minuten lang de wedstrijd in de tang had? Hij heeft er twee ingeschoten, daar had ik vooraf voor getekend, maar op een gegeven moment kon ie het niet meer belopen.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:47 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
En ook de mentaliteit niet. Want steeds de winterstop als de koploper ingegaan en steeds na de winterstop niet thuis geven. Ook de betere spelers zoals Strootman.
Mentaliteit geloof ik niet zo. Ze willen allemaal gewoon kampioen worden en hogerop gaan. van Bommel en Advocaat zijn niet voor niets gehaald.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:50 schreef Buitendam het volgende:[..]
Mentaliteit geloof ik niet zo. Ze willen allemaal gewoon kampioen worden en hogerop gaan. van Bommel en Advocaat zijn niet voor niets gehaald.
Maar toch geven ze vaak de tweede seizoenshelft niet thuis. Strootman voetbalt tot nu toe steeds een goed 1e half jaar en daarna gaat zijn niveau echt weer heel erg omlaag. Hij weet het team ook niet bij zijn hand te nemen. Het is een prima voetballer hoor, maar echt nog lange na niet rijp voor een overstap naar een (sub)topper in het buitenland.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:52 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Maar toch geven ze vaak de tweede seizoenshelft niet thuis. Strootman voetbalt tot nu toe steeds een goed 1e half jaar en daarna gaat zijn niveau echt weer heel erg omlaag. Hij weet het team ook niet bij zijn hand te nemen. Het is een prima voetballer hoor, maar echt nog lange na niet rijp voor een overstap naar een (sub)topper in het buitenland.
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik denk dat het niet veel te maken heeft met de kwaliteiten van PSV dat ze steeds als koploper de winterstop in gaan. Na de winterstop komen er meer wedstrijden die erom gaan. Ploegen willen uit die degradatiezone, in de voorrondes Europa-League en directe concurrenten willen boven PSV eindigen. Dan wordt er in mijn ogen een te groot beroep gedaan op de kwaliteiten van PSV, niet zozeer mentaliteit. Kampioen worden willen ze vanaf speelronde 1.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:55 schreef Buitendam het volgende:[..]
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik denk dat het niet veel te maken heeft met de kwaliteiten van PSV dat ze steeds als koploper de winterstop in gaan. Na de winterstop komen er meer wedstrijden die erom gaan. Ploegen willen uit die degradatiezone, in de voorrondes Europa-League en directe concurrenten willen boven PSV eindigen. Dan wordt er in mijn ogen een te groot beroep gedaan op de kwaliteiten van PSV, niet zozeer mentaliteit. Kampioen worden willen ze vanaf speelronde 1.
Ik ben het niet met je oneens hoor, ik denk echter dat het zowel een mix van mentaliteit als kwaliteit is.
Europa League kun je ook wel doorstrepen, resultaten zijn even slecht na de winterstop.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:17 schreef Aldo-MC het volgende:Gezeik over die verdediging is enorm overtrokken. Jullie krijgen 3 goals meer tegen dan ajax en 5 minder dan Feyenoord.
Waar gáát het over...

Waar het over gaat is dat ajax minder tegengoals heeft en meer punten, en Feyenoord meer tegengoals en minder punten (ok, nu niet, maar ze hebben een wedstrijd meer). Zit toch een logica in, dus minder tegengoals is zeker belangrijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Buitendam
Commissaris.
quote:
Natuurlijk. Als het in je kop niet goed zit kun je ook niet lekker vrijuit ballen en je kwaliteiten goed tot hun recht laten komen. Maar of die Derijck nou lekker in zijn vel zit of niet, kwaliteit heeft hij niet. Bouma ook niet en Marcelo ook niet. En dat is dan het hart van je verdediging...
Dan is heel dat plaatje van mentaliteit niet veel meer waard, deze jongens hebben het gewoon niet.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:58 schreef Buitendam het volgende:[..]
Natuurlijk. Als het in je kop niet goed zit kun je ook niet lekker vrijuit ballen en je kwaliteiten goed tot hun recht laten komen. Maar of die Derijck nou lekker in zijn vel zit of niet, kwaliteit heeft hij niet. Bouma ook niet en Marcelo ook niet. En dat is dan het hart van je verdediging...
Dan is heel dat plaatje van mentaliteit niet veel meer waard, deze jongens hebben het gewoon niet.
Laten we de discussie beëindigen omdat we het grotendeels eens met elkaar zijn.
B1 wint met 5-4 van FC Groningen.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:47 schreef Buitendam het volgende:[..]
Jij denkt dat ie zo 90 minuten lang de wedstrijd in de tang had? Hij heeft er twee ingeschoten, daar had ik vooraf voor getekend, maar op een gegeven moment kon ie het niet meer belopen.
Toivonen er uit was niet het probleem. De verdedigende wissels die het spel vervolgens verknalde waren het probleem.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Sterker nog; Roda ging opportunistisch voetballen en Toivonen was op. Daarom bracht Dickie Matavz die de wedstrijd tot twee keer toe had moeten beslissen. Hiljemark voor de Depay maakte weinig tot niets uit, die hadden beide weinig defensief te brengen.
Die wedstrijd is verloren gegaan door acties zoals op 3:23.
Dit, dus.
quote:
PSV A1 komt op drie punten voorsprong in titelrace
PSV A1 heeft zaterdagmiddag goede zaken gedaan in de strijd om de landstitel bij de A-junioren. De ploeg van Cocu won thuis zelf met 2-1 van degradatiekandidaat NAC A1. Muzaqi tekende voor beide treffers. Concurrent Feyenoord A1 verloor uit met 2-1 van de nummer drie Vitesse A1 en volgt nu op drie punten en een minder doelsaldo.
Weer twee keer Muzaqi. Iemand die wat meer weet over deze speler?
De waarheid ligt in het midden.
quote:
18 jaar, half Albanees. Sinds de C-tjes bij PSV, daarvoor volgens mij Groningen. Vorig jaar in de B ook al een topper. Aardige techniek, leest het spel goed. Maar moet nog veel leren om aansluiting bij Jong-PSV te vinden. Heeft wat last van het Depay-syndroom, veel bewegingen, maar vaak weinig effectief.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
18 jaar, half Albanees. Sinds de C-tjes bij PSV, daarvoor volgens mij Groningen. Vorig jaar in de B ook al een topper. Aardige techniek, leest het spel goed. Maar moet nog veel leren om aansluiting bij Jong-PSV te vinden. Heeft wat last van het Depay-syndroom, veel bewegingen, maar vaak weinig effectief.
Allebei de ouders zijn gewoon Albanees. (hij Nederlands ajajaja)
Valt wel mee datDepay-syndroom. Heeft het wel eens moeilijk ja, ook md zijn lengte, waardoor ook acties verkeerd lopen of te ver doorgevoerd worden, maar valt heel erg mee. Daarnaast heeft hij een hoog scorend vermogen, is tweebenig en fysiek erg sterk (geworden). Heeft ie hard aan gewerkt tijdens zijn knieblessure.
Hij is wel in potentie een 2e Depay buiten het veld. Hautaine houding, en houdt graag z'n swagg-status omhoog. Heeft daarnaast wel een goede familie eromheen, dus komt wel goed hoop ik.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Allebei de ouders zijn gewoon Albanees. (hij Nederlands ajajaja)
Valt wel mee datDepay-syndroom. Heeft het wel eens moeilijk ja, ook md zijn lengte, waardoor ook acties verkeerd lopen of te ver doorgevoerd worden, maar valt heel erg mee. Daarnaast heeft hij een hoog scorend vermogen, is tweebenig en fysiek erg sterk (geworden). Heeft ie hard aan gewerkt tijdens zijn knieblessure.
Hij is wel in potentie een 2e Depay buiten het veld. Hautaine houding, en houdt graag z'n swagg-status omhoog. Heeft daarnaast wel een goede familie eromheen, dus komt wel goed hoop ik.
Dacht dat zijn ma Nederlands was. Maar geloof je meteen. Ik vindt dat hij echt veel meer oog moet krijgen voor medespelers. Hij kan het spel lezen, maar voert zijn acties toch nog te ver door inderdaad.
Ach ja en over zijn swagg. Het blijft natuurlijk Albanees bloed.
Vanavond 3 punten en de 0 houden achterin, zou mooi zijn!
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
De nul houden

Droom lekker verder

We spelen niet tegen 4e klasse amateurs.
quote:
Ik hoop dat ze gewoon weer eens een keer volle bak gaan en wat vertrouwen tanken voor volgende week.
quote:
Tijd geleden dat PSV de 0 hield in een uitwedstrijd.
quote:
Onzin. Iets meer dan een maand. 27 februari tegen Zwolle uit.
quote:
Zelfs daar kregen we kols tegen
quote:
Ja voor de beker, daarvoor eind september ofzo.
Wordt genieten
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Finale!!!
Ik huil van binnen
Kut Lens
Bommel en Stroot voldoende en de verdediging nog niet echt getest. Voor de rest is het weer helemaal niks
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Eens. Wat kans mist die Lens trouwens in het begin, ongelofelijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Het is maar weer eens treurig. Nog geen goed lopende aanval gezien. Dramatisch!
quote:
Vreemd hoe die man zijn torenhoge krediet (bij mij) opeens zo heeft weten te verspelen. Van het ene naar het andere uiterste
quote:
maar psv heeft wel het beste middenveld en aanval van de eredivisie lees ik in het live topic
het lijkt helemaal nergens op inderdaad, triest
en daar is de gebruikelijke tegengoal
Gini eruit mooi mooi
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Veel te laat eigenlijk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:
Beter laat dan nooit, nu Matavz en Lens nog
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 15:38 schreef Aldo-MC het volgende:Overigens vind/vond ik die Toivoinen juist wel iemand die op beslissende momenten een goal kan maken. Dus misschien komt het allemaal wel goed

.
..
[ Bericht 88% gewijzigd door Aldo-MC op 06-04-2013 22:27:34 ]
Slechte wedstrijd, Lens is slecht, maar 3 punten forgive and forget
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
Wat ben ik blij dat we winnen.. alleen al zodat Nijhuis zijn plezier niet krijgt

vieze vuile tering debiel dat het is..

had 3x rood moeten geven, 2 voor willem 2 en een penalty. Bah.
Verder was het weer niet goed.. maar dat boeit niet zoveel.. winnen telt.
Advocaat mag volgende keer ook wel eens wat sneller zijn met wissels (Strootman/Lens ivm schorsing)
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
mee eens, ik heb alle vertrouwen in volgende week
Depay viel goed in zeg.
Pffff, we hebben gewonnen. Daar gaat t om
5x winnen = kampioen.
quote:
Zoiets, volgens vBommel.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:Wat ben ik blij dat we winnen.. alleen al zodat Nijhuis zijn plezier niet krijgt

vieze vuile tering debiel dat het is..

had 3x rood moeten geven, 2 voor willem 2 en een penalty. Bah.
Verder was het weer niet goed.. maar dat boeit niet zoveel.. winnen telt.
Advocaat mag volgende keer ook wel eens wat sneller zijn met wissels (Strootman/Lens ivm schorsing)
3x nog wel? En Willems was niks zeker? Goede wedstrijd gefloten.
Volgende week Ajax, moet lukken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Strootman en Depay
Volgende week maar Mertens - Lens - Depay erin gooien.
quote:
2 voor Willem 2 zeg toch schele dop ert

.. dus 1 voor PSV.. dan kun je zelf wel invullen dat ik daar mee op Willems doel
En de penalty voor PSV
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:[..]
2 voor Willem 2 zeg toch schele dop ert

.. dus 1 voor PSV.. dan kun je zelf wel invullen dat ik daar mee op Willems doel
Nounou willy wortel, duidelijker kon je het niet formuleren nee. Die '2' voor Willem II mag je ook wel eens vertellen dan. Je doelt vast op die 'elleboog'
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Nounou willy wortel, duidelijker kon je het niet formuleren nee. Die '2' voor Willem II mag je ook wel eens vertellen dan. Je doelt vast op die 'elleboog'

Nee

alle jezus zeg, jij kan zo bij de KNVB aan de slag je bent net zo blind als die arbitrage puinzooi.
quote:
Dan ben ik helemaal benieuwd
quote:
Keeper die buiten zijn doelgebied komt, volgens mij is de regel gewoon dat dat direct rood is. Hij geeft niks

!
Die zoon van Brands (

) duwt een PSV'er gewoon weg/omver in de 16.. penalty + 2e geel = rood.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Keeper die buiten zijn doelgebied komt, volgens mij is de regel gewoon dat dat direct rood is. Hij geeft niks

!
Nee (

) . Dacht wel dat het een strafschop of indirecte vrije trap had moeten zijn. Maar zal wel niet.
quote:
Die zoon van Brands (

) duwt een PSV'er gewoon weg/omver in de 16.. penalty + 2e geel = rood.
Geen idee meer. Zal wel meevallen
Op ze minst geel, hij maakt hands buiten de 16.. dat kan toch niet alleen een vrije trap zijn

een speler die hands maakt is ook geel.
Nijhuis was gewoon slecht.
quote:
Strafschop kan niet echt he, als het buiten de 16 meter is
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:Op ze minst geel, hij maakt hands buiten de 16.. dat kan toch niet alleen een vrije trap zijn

Geel was zeker op zijn plek, rood zou ik overdreven vinden.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:Op ze minst geel, hij maakt hands buiten de 16.. dat kan toch niet alleen een vrije trap zijn

Het was wel op zijn plek geweest ja, maar Nijhuis is de man van het boekje toch.
quote:
Awjaah
Dus het is alleen maar mogelijk om op die speciale parkeerplaats te parkeren 9 mei? Of zijn er nog andere mogelijkheden rondom de kuip? Ik heb namelijk de kaarten al afgehaald en geen parkeerkaart genomen.
quote:
Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef Tallie1982 het volgende:Dus het is alleen maar mogelijk om op die speciale parkeerplaats te parkeren 9 mei? Of zijn er nog andere mogelijkheden rondom de kuip? Ik heb namelijk de kaarten al afgehaald en geen parkeerkaart genomen.
Je kan m ook gewoon in een wijk in de buurt vd Kuip parkeren.
quote:
Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef BeamofLight het volgende:Echt het laastje restje hoop:
volgende week thuis
beetje sfeer en mazzel
3 punten
en dat ze er dan weer in geloven
dan dat gekut met AZ, wie weet laten hun het lopen
ja dan geloof ik het nog wel met 3 wedstrijdjes
zondag 18.30 weten we meer
Tja omdat je die AZ wedstrijd erbij hebt zitten dan geloof ik er ook meer in maar ik denk niet dat ze van ajax gaan winnen helaas.
quote:
Enig idee waar een beetje plek is hiervoor?
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
Op zondag 7 april 2013 00:09 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Terecht gewonnen ja, maar met een niveau van niks tegen een ploeg die niks te zoeken heeft in de eredivisie en nog minder liet zien. Volgende week moet het véél beter. Zowel aanvallend als verdedigend. Anders wordt het drie keer niks.
Ik zeg toch ook dat het ruk was. Volgende week wordt het sowieso niks. Heb er 0 vertrouwen in.
quote:
In beetje in die buurt voor die brug over t spoor rondrijden. Beetje geluk hebben en je vindt wel een plekkie.
Volgende week winnen en we kunnen kampioen worden, doen we het niet.. Dan is het gewoon een hopeloos geval
quote:
Zo hey, wat een bijzonder gevatte post. Zo had ik het nog niet bekeken.
quote:
Mooi dat je het begrijpt
Wist je ook, mochten we verliezen dat we 0 punten krijgen?
quote:
Nee. Het was weer verschrikkelijk.
quote:
Nee.
Als je op basis van deze wedstrijd denkt dat Ajax wel even wordt gepakt, ben je echt gek. Ik heb 90 minuten lang moeten lijden wegens te veel matigheid.
Lastpost
Rotterdammert!
Lemming22
quote:
Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Nee.
Als je op basis van deze wedstrijd denkt dat Ajax wel even wordt gepakt, ben je echt gek. Ik heb 90 minuten lang moeten lijden wegens te veel matigheid.
Ik denk ook niet dat er ook maar één supporter is die op basis van de wedstrijd van gisteren denkt dat Ajax wel even gepakt wordt.
quote:
Op zondag 7 april 2013 10:42 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Ik denk ook niet dat er ook maar één supporter is die op basis van de wedstrijd van gisteren denkt dat Ajax wel even gepakt wordt.
PSV zal wel heel anders uit de hoek moeten komen om Ajax te verslaan, heb jij er vertrouwen in? Strootman & van Bommel waren alweer bijna uit hun slof geschoten.
Advocaat: 'We hoeven niet in vorm te zijn om van Ajax te winnen'
quote:
Op zondag 7 april 2013 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
PSV zal wel heel anders uit de hoek moeten komen om Ajax te verslaan, heb jij er vertrouwen in? Strootman & van Bommel waren alweer bijna uit hun slof geschoten.
Advocaat: 'We hoeven niet in vorm te zijn om van Ajax te winnen'
Trek het je niet aan jongen.
quote:
Op zondag 7 april 2013 10:55 schreef Tarado het volgende:[..]
Het zijn wel wedstrijden die op zich staan dus daar heeft Advocaat wel gelijk en sowieso kan hij moeilijk zeggen ´we zijn kansloos tegen Ajax´
Precies. Half jaar geleden was PSV in vorm en Ajax veel minder en toen won Ajax toch afgetekend. Dit soort wedstrijden kunnen alle kanten op.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 7 april 2013 10:58 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Precies. Half jaar geleden was PSV in vorm en Ajax veel minder en toen won Ajax toch afgetekend. Dit soort wedstrijden kunnen alle kanten op.
Allemaal afhankelijk van het scoreverloop, al is Ajax wel favoriet in mijn ogen momenteel.
quote:
Wat Tarado zegt. Dickie kan moeilijk zeggen dat we geen kans maken tegen Ajax. Aan de andere kant, misschien zou ze dat eens wakker schudden.
quote:
Die eerste golazo van Dani.
Wat heeft die Hutchinson trouwens een raar loopje. Lijkt net of hij voorzichtig door een veld vol dynamiet moet rennen.
quote:
Op zondag 7 april 2013 11:14 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Ik heb er geen vertrouwen in nee, denk ook dat Ajax naar Eindhoven komt om niet te verliezen. Achterover leunen, compact spelen en die paar momenten die zeker komen, proberen te benutten. Voldoende voor Ajax en spel dat PSV niet ligt.
Die kans acht ik erg groot ja.
quote:
Heerlijke doelpunten van Van der Moot zeg. Groot talent
7 artikelen over PSV op de homepage van de Telegraaf, ze zijn er wel mee bezig daar in Amsterdam zeg.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Tabloids: 'Willems op verlanglijstje Man. City; PSV wil liever ruil met Guidetti dan geld'
7 april 2013 The Metro
Engelse tabloids leveren elke zondag altijd wel weer een leuk verhaal op, vermaak voor de zondagbrunch. Dit keer is het de beurt aan het tabloid The Metro. Dat meld dat Jetro Willems bij Manchester City in beeld is als lange termijn vervanger van Gael Clichy. Willems zou een van de belangrijkste gegadigden zijn.
PSV Netwerk
De linksback zou zo'n 6 miljoen pond moeten kosten. PSV heeft volgens de krant echter voorkeur voor een ruil met Guidetti, dan voor het ontvangen van een transfersom.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat snap ik, maar meer als: de fuck heb ik net gelezen.
Willems gaat nooit naar Man City en Guidetti komt nooit naar PSV. PSV is ook niet achterlijk, iemand die al een jaar niet op niveau heeft gespeeld ruilen tegen Willems om 4 spitsen te hebben
Xbox Live Gamertag : ThaD16
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 7 april 2013 13:02 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Dat snap ik, maar meer als: de fuck heb ik net gelezen.
Willems gaat nooit naar Man City en Guidetti komt nooit naar PSV.
PSV is ook niet achterlijk, iemand die al een jaar niet op niveau heeft gespeeld ruilen tegen Willems om 4 spitsen te hebben

Brands onderschatten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Memphis Depay vindt het jammer dat de buitenwereld kritiek heeft op zijn persoon zonder hem echt goed te kennen. De aanvaller van PSV las onlangs dat Kenneth Perez hem 'knettergek' vindt en ook Ronald Koeman stak zijn mening evenmin onder stoelen of banken. "Het leek wel of hij al tien Europa Cups heeft gewonnen. Een kapsónes. Waar gaat het over?", zo claimde de coach van Feyenoord.
"Na afloop van de training ga ik na extra afwerkoefeningen altijd als laatste speler van het veld en ruim ik de ballen op", verdedigt Depay zich in gesprek met Sp!ts. "De mensen die elke dag op de Herdgang zijn weten dat ik niet ben zoals zij beweren. Ook trainer Dick Advocaat zal zeggen dat ik niet arrogant ben."
Depay is hoe dan ook niet onder de indruk over datgene wat wordt beweerd en houdt zich vooral met PSV bezig. "En misschien kan ik er nog wat van leren, want het zijn wel grote namen uit de voetbalwereld die dit zeggen", beseft de aanvaller.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 7 april 2013 13:42 schreef mrstylo het volgende:Heb met Rekik ruilen zou ik veel slimmer vinden. Alleen Rekik heb ik nooit op Studio Sport gezien, dus hij kent hem niet denk ik.
Al is dit bullshit, maar toch. Zelfs bij Metro weten ze dus dat hij dom is.
De status van Brands reikt tot ver over de landsgrenzen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Op zondag 7 april 2013 10:58 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Is inderdaad waar je als PSV'er op hopen moet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:
Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef Oldie57 het volgende:[..]
Wat een ontzettend dom beleid weer van PSV. De jeugdopleiding stelt geen reet voor en nou denken ze dat Mr. Feyenoord als 4e spits voor hen wil spelen.

Arme sukkel. Jij gelooft zeker ook alles wat je in de Privé leest?
quote:
Wat een ontzettend dom beleid weer van PSV. De jeugdopleiding stelt geen reet voor en nou denken ze dat Mr. Feyenoord als 4e spits voor hen wil spelen.

Mr Feyenooit kan niet eens 1ste spits spelen bij een degradatiekandidaat van Engeland
quote:

Er is maar 1 smiley om een post als deze te beschrijven:
quote:
Ik vind dat je daar al veel teveel moeite voor doet.
quote:

Iemand Mr. Feyenoord noemen na één seizoen. Zegt toch wel iets over het zelfbeeld van die club
U MAD?
quote:
Dan is Ibrahim (kennen we hem nog?) Mr. PSV.
quote:
Of Michael Ball
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Nog grotere held! Hij zou nu een versterking zijn.
quote:
Hij deed mij ook aan Messi denken ja.
Buitendam
Commissaris.
quote:
En juichen toen W2 scoorde?
Dit, dus.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Toen stond ik bier te halen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:

quote:
Van Bommel ook niet tegen jou, nee geintje, maar het was weer weinig, hoe dan ook, nu steunen juichen en weet ik veel wat nog meer want volgende zondag moet het gebeuren.
quote:
Dat was nog eens een goede lichting eigen PSV-jeugd.
Van der Meijden dit en dat.
quote:
Dankzij Patrick zijn goal tegen Ajax werden we kampioen
Cellissen volgende week tegen PSV, Vermeer rood.
quote:
Moisander en Van Rhijn.
Al zou ik Van Rhijn in deze huidige vorm niet missen. Cillessen is ook geen verzwakking tov Vermeer imo.
quote:
Op zondag 7 april 2013 17:54 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Moisander en Van Rhijn.
Al zou ik Van Rhijn in deze huidige vorm niet missen. Cillessen is ook geen verzwakking tov Vermeer imo.
Hooguit qua ritme. Cillessen is in potentie gewoon een betere keeper. Eeuwig zonde dat hij op de bank zit te verpieteren.
Al spelen we tegen Ajax B1. Een overwinning is nooit zeker.
quote:
Nee. Het kan alle kanten op, wie er ook meespeelt. Gewoon 50-50 komend weekend.
quote:
Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Hooguit qua ritme. Cillessen is in potentie gewoon een betere keeper. Eeuwig zonde dat hij op de bank zit te verpieteren.
Eens. Ik ga er vanuit dat Vermeer verkocht wordt en we volgend jaar Jasper als 1e keeper hebben.
quote:
Ik hoop het voor hem. Hoop dat hij anders elders gaat kijken.
quote:
Je hebt er duidelijk meer vertrouwen in dan ik.
quote:
Op zondag 7 april 2013 18:15 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Ik heb er niks van gezien, maar ik lees dat Ajax wel speelt als kampioenskandidaat. Het is een wedstrijd op zich, maar ik heb er ook geen vertrouwen in. Grootste kans op gelijkspelletje of anders verlies. Ik laat me heel erg graag verrassen, maar op basis van vertoond spel sinds de winterstop, zie ik PSV niet snel winnen volgende week.
Hoe speelt een kampioenskandidaat? De 4-0 is geflatteerd en voor de rode kaart heeft Heracles
grote enorme kansen op een gelijkmaker gehad. Verdiend was het na die kaart wel.
Maar ik ben toch benieuwd volgende week. We gaan PSV in een situatie zien waarin we in lange tijd niet gezeten hebben. We moeten
en we zijn de 'underdog'. Win je, kan je zomaar kampioen worden. Verlies je, speel de Europa League. Hopelijk geeft het ze een boost.
quote:
Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Hoe speelt een kampioenskandidaat? De 4-0 is geflatteerd en voor de rode kaart heeft Heracles
grote enorme kansen op een gelijkmaker gehad. Verdiend was het na die kaart wel.
Maar ik ben toch benieuwd volgende week. We gaan PSV in een situatie zien waarin we in lange tijd niet gezeten hebben. We moeten
en we zijn de 'underdog'. Win je, kan je zomaar kampioen worden. Verlies je, speel de Europa League. Hopelijk geeft het ze een boost.
Heracles had idd enorme kansen op de gelijkmaker, al had Ajax toen ook al op 3-0 kunnen staan.
Na de rode kaart is Heracles geen enkele keer meer gevaarlijk geweest. Over de hele wedstrijd gewoon een verdiende overwinning.
Ben iniedergeval blij dat we thuis spelen. Anders was het helemaal hopeloos geweest. En het scheelt een mogelijke kut reis
[ Bericht 18% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 07-04-2013 18:41:24 ]
Lemming22
quote:
Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ik heb ze niet gezien, maar een kampioenskandidaat speelt met zelfvertrouwen, legt fatsoenlijke aanvallen op de mat. En krijgt weinig doelpunten tegen. Allemaal dingen die ik in ieder geval bij PSV mis.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Ik heb ze niet gezien, maar een kampioenskandidaat speelt met zelfvertrouwen, legt fatsoenlijke aanvallen op de mat. En krijgt weinig doelpunten tegen. Allemaal dingen die ik in ieder geval bij PSV mis.
Oke, kan ik me in vinden ja
quote:
Haha, alsof dat kan met die pauperverdediging
Ajax speelt zelfs met 10 man dominant voetbal, ik zie PSV weinig kans hebben.
Raar dat alleen ajacieden dat zien
Je weet dat het Heracles was he?
quote:
Ajax had het met 10 man makkelijker tegen Heracles dan PSV met 11 tegen Willem II, dat weet je ook he ?
quote:
Op zondag 7 april 2013 19:17 schreef Scorpie het volgende:[..]
Ajax had het met 10 man makkelijker tegen Heracles dan PSV met 11 tegen Willem II, dat weet je ook he ?
Willem II uit, altijd lastig
quote:
Vooral doen, Ajax vindt de vrije man toch wel.
Triptamine2
Lux Aeterna
quote:
Psv heeft Marcelo en Derijck dus het is altijd al 11 tegen 9
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
quote:
Idd blijkbaar voor Ajax in 2007, 1 goal te weinig
quote:
PSV zal wel moeten maar het is ook heel erg risicovol met de verdediging van PSV en het redelijke vermogen van Ajax om onder de druk uit te spelen.
quote:
je voldoening uit 6 jaar geleden moeten halen
quote:
Apply cold water to burned area
quote:
Ajax gaat het in de wedstrijden tegen Heerenveen en Groningen ook nog lastig krijgen. Zelfs als PSV-Ajax gelijkspel wordt is het nog niet 100% gespeeld. Wordt een spannend slot, zeker ook vanwege Feyenoord en Vitesse op het vinkentouw.
PSV wordt 1e of 4e.
quote:
Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Ajax gaat het in de wedstrijden tegen Heerenveen en Groningen ook nog lastig krijgen. Zelfs als PSV-Ajax gelijkspel wordt is het nog niet 100% gespeeld. Wordt een spannend slot, zeker ook vanwege Feyenoord en Vitesse op het vinkentouw.
PSV wordt 1e of 4e.
Ik denk eerder dat NAC-uit lastig wordt.
Triptamine2
Lux Aeterna
quote:
Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Helaas is dat wel waar ja.. Vooral wat Marcelo betreft. Derijck speelt nog wel eens redelijke potten. Marcelo niet en is ook nog eens uit vorm en zonder vertrouwen.
Die Marcelo is een van de slechtste verdedigers die ik in tijden heb gezien.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
quote:
..en dan te bedenken dat hij al drie jaar basisspeler is.
quote:
Daar heeft Ajax het altijd makkelijk.
quote:
Ik geloof er niet in dat resultaten uit het verleden veel zeggen. NAC is thuis toch jullie 'angstgegner'? Hoeveel werd het dit jaar ook alweer? 1-6 ofzo?
quote:
Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Ik geloof er niet in dat resultaten uit het verleden veel zeggen. NAC is thuis toch jullie 'angstgegner'? Hoeveel werd het dit jaar ook alweer? 1-6 ofzo?

yup
quote:
Natuurlijk niet. Ajax heeft ook mindere dagen. Bovendien heeft ook Ajax dit seizoen pas 10 goede wedstrijden gespeeld, net als PSV.
quote:
Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Natuurlijk niet. Ajax heeft ook mindere dagen. Bovendien heeft ook Ajax dit seizoen pas 10 goede wedstrijden gespeeld, net als PSV.
Alleen zijn de meeste goede wedstrijden van Ajax in de tweede seizoenshelft geweest en de goede wedstrijden van PSV voornamelijk in de eerste. Kortom, Ajax is beter in vorm op dit moment, maar ik verwacht dat het een gelijkspel wordt. 1-1 ofzo.
Thuisvoordeel speelt natuurlijk ook wel mee, zeker bij PSV. Ik verwacht een kolkend (jaja) Philips Stadion.
knep
Mountainfreak
Ik heb er 0 komma 0 vertrouwen in.
Weer een jaartje EL

.
♫
quote:
Ajax wint alles, reeks van 10 wedstrijden. Totaal niet interessant.
quote:
Zondag gaan we verliezen
Waterreus
Het geld is op aldus Brands. Wie gaat er weg voor Maher?
quote:
Wie niet.
Hopelijk hebben we volgend jaar minimaal 5 nieuwe basisspelers.
U MAD?
quote:
Dat was al maanden duidelijk
quote:
Ja, wat moet hij dan??!?! Stefan de Vrij halen voor 10 miljoen???
AF_
AltijdKapot
Studio ajax terugkijkbaar?
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Het was eerder Studio PSV dit keer.
AF_
AltijdKapot
quote:
Mag ook wel eens
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
U MAD?
Brands weet totaal niet waar hij mee bezig is, lachwekkend.
quote:
Op maandag 8 april 2013 08:09 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Werd er wel een paar keer uitgeluld gisterenavond. Treurig eigenlijk om zo als club vertegenwoordigd te worden.
die man was ook gewoon glashard aan het liegen. Zeggen dat hij de optie op Marcelo had gelicht terwijl in werkelijkheid hij gewoon een nieuw 3 jarig contract heeft gekregen.
quote:
Op maandag 8 april 2013 08:26 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
die man was ook gewoon glashard aan het liegen. Zeggen dat hij de optie op Marcelo had gelicht terwijl in werkelijkheid hij gewoon een nieuw 3 jarig contract heeft gekregen.
Misschien was er in het oude contract een optie opgenomen voor een verlenging met drie jaar inclusief salaris verhoging?
quote:
quote:
Brands: ‘Winnaarsmentaliteit’
Technisch manager Marcel Brands lichtte na de ondertekening de contractverlenging toe. “Zijn contract liep nog tot komende zomer. We hadden een optie om dat met twee jaar te verlengen. We hebben ervoor gekozen om een heel nieuw contract met hem af te sluiten en een jaar extra te verlengen”, aldus Brands, die blij is met het nieuwe contract voor de verdediger. “In het begin had hij wat moeite met het spelsysteem hier, maar hij is uitgegroeid tot een zeer gewaardeerde speler. Hij heeft een echte winnaarsmentaliteit. Hij is ook redelijk jong en kan zich in de komende jaren nog verder ontwikkelen.”
quote:
Je neemt mijn opmerking toch niet weer te serieus hè. Moet je echt mee ophouden, is vrij irritant.
quote:
tuurlijk nam ik hem niet serieus, zie mijn PI. En voor de rest bepaal ik zelf wel wat ik doe. Als je dat irritant vindt is dat jouw probleem.
We hoeven ons niet druk te maken om Brands. Die is gelukkig volgend jaar weg. Hopelijk blijven de puinhopen van zijn beleid niet te lang zichtbaar.
U MAD?
quote:
Op maandag 8 april 2013 09:40 schreef Tarado het volgende:[..]
Dat is niet zo snel opgeruimd zondra extra $$, anders had hij het zelf wel al gedaan of in ieder geval mee begonnen
Daarom moet PSV af van;
1: De dubbele selectie. We hebben een bank qua salaris waar mening BVO een elftal mee vult.
2: De spelers die zich te goed voelen voor PSV. Ik noem een Lens, Marcelo.
3: De miskopen. Zanka, DeRijck etc.
Hopelijk brengt dat wat geld in het laatje en krijgen we een TD die snapt dat we ons achterin moeten versterken. Qua middenveld en spitsen hebben we genoeg talent en ook basisspelers rondlopen die top Eredivisie waardig zijn. Euro's centraal achterin investeren.
Met het vertrek van Engelaar verdwijnt sowieso al een kostenpost van 2.000.000 per jaar. Kun je leuke dingen mee doen lijkt me

Ohja en PSV moet eens naar de scouts kijken. Eerder hadden we Piet de Visser die o.a. Gomes en Alex haalde, maar die werd afgedankt. Ook wel een beetje begrijpelijk trouwens want de laatste keer dat hij bij de NOS op TV aanschoof had ik het idee dat ze hem het beste in een verzorgingstehuis konden opnemen.
Het erge is dat de meeste scouts in dienst van PSV ex PSV spelers zijn. Je mag toch hopen dat die enige inzicht hebben in kwaliteiten en potentieel

. Als je dan den baklap als Zanka haalt die op maandagavond het niveau nog niet aankan, tsja....
U MAD?
quote:

wat een teringpauper.
Zouden die beelden van dit jaar zijn?
Echt ik heb zo weinig met de spelers van dit PSV hé, het petjes/rap gehalte is me wat te hoog.
U MAD?
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Mike vd Hoorn voor 5, hij zat er gisteren voor in de Galgenwaard.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:
5 voor een verdediger die aan zijn eerste volledige seizoen bezig is lijkt me wat veel.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Kwaliteit kost geld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.