quote:Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus man wat opportunistisch weer dit. PSV krijgt praktisch elke wedstrijd wel een doelpunt tegen, maar door de goede aanval en uitstekend middenveld kan PSV zich dat meestal nog permitteren ook. Zelfs de Graafschap had 3x kunnen scoren gisteren, alsof 3 goals tegen tegen die Israeliers thuis nog niet triest genoeg was...
Nu is Marcelo een een keer een redelijke verdediger en speelde Isaksson tot gisteren ook niet zo onaardig? Houd toch op man, we hebben het over PSV. We mogen wel iets kritischer zijn over onze belabberde verdediging en keeper, en met name op de organisatie ervan.
Marcelo is een PSV-waardige mandekker in mijn ogen, maar omdat Bouma naast hem geen pepernoot raakt komt ook die taak bij Marcelo te liggen, en daar mist hij de kwaliteiten voor. Er moet in mijn ogen een vervanger komen voor Bouma met opbouwende kwaliteiten.quote:Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik overdrijf het wat, maar de laatste wedstrijden van Marcelo is er wel degelijk een stijgende lijn waarneembaar. Iets wat over Bouma niet te zeggen is, want dat is de grootste dissonant in de verdediging. Derijck op RB is ook geen succes, maar daar staat tegenover de ontwikkeling van Willems. Matavz, leuk doelpunt, maar twijfels wegnemen doet hij niet.
Er is genoeg op PSV aan te merken, maar ik dacht laat ik het positieve eens benadrukken.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik overdrijf het wat, maar de laatste wedstrijden van Marcelo is er wel degelijk een stijgende lijn waarneembaar. Iets wat over Bouma niet te zeggen is, want dat is de grootste dissonant in de verdediging. Derijck op RB is ook geen succes, maar daar staat tegenover de ontwikkeling van Willems. Matavz, leuk doelpunt, maar twijfels wegnemen doet hij niet.
Er is genoeg op PSV aan te merken, maar ik dacht laat ik het positieve eens benadrukken.
Helemaal eens. Marcelo en Derijck/Bouma is niet sterk genoeg. Marcelo en Alex dan maar?quote:Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Marcelo is een PSV-waardige mandekker in mijn ogen, maar omdat Bouma naast hem geen pepernoot raakt komt ook die taak bij Marcelo te liggen, en daar mist hij de kwaliteiten voor. Er moet in mijn ogen een vervanger komen voor Bouma met opbouwende kwaliteiten.
Op die manier kan Marcelo zich puur met de mandekking bezig houden en komt er misschien wat rust in de verdediging.
Verder moet Fred alles op alles zetten om de oogkleppen van Wijnaldum, Mertens en Labyad af te nemen, want Matavz wordt haast alleen door Toivonen gevonden. Het is behoorlijk schrijnend om te zien dat Heracles en de Graafschap het PSV zo ontzettend moeilijk kunnen maken.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 20-11-2011 om 21:32:03#telegraaf laat op #eredivisielive weten dat #bayernmunchen voor #Mertens in #Doetinchem was. Scouten reageer retweet
Dat zijn nu eenmaal de prijzen in de Kuip.quote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist Feyenoord uit geboekt; ¤ 41,50-
WTF.... krijg ik er aandelen van Feyenoord bij? Wat een prijzen man. Snap dat het duurder is vanwege een treincombi, maar wie doet onze deze combi aan? Echt gekkenhuis. Met parkeren in EHV, drank en eten ben ik straks ¤ 60- kwijt voor een potje voetbal van 90 minuten en een zondag naar de kloten.
Gekkenhuis
En Ajax gaat niet veel goedkoper worden, vrees ik.quote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist Feyenoord uit geboekt; ¤ 41,50-
WTF.... krijg ik er aandelen van Feyenoord bij? Wat een prijzen man. Snap dat het duurder is vanwege een treincombi, maar wie doet onze deze combi aan? Echt gekkenhuis. Met parkeren in EHV, drank en eten ben ik straks ¤ 60- kwijt voor een potje voetbal van 90 minuten en een zondag naar de kloten.
Gekkenhuis
Trein was ¤ 22- geloof ik, ¤ 16 voor ticket dus valt mee. Dan nog paar euro administratiekosten ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 21:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zijn nu eenmaal de prijzen in de Kuip.
Duurste van NL.
Oh op die manier, dan is het kaartje nog erg goedkoop, sommige vakken kosten die dag 47,50 voor een Feyenoordsupporter.quote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trein was ¤ 22- geloof ik, ¤ 16 voor ticket dus valt mee. Dan nog paar euro administratiekosten ofzo.
Schooiers.
quote:@thijsslegers je vriend Zanka heeft zich trouwens zo laten vereeuwigen. Uitgelekt via 'n forum van FCKopenhagen. http://imageshack.us/photo/my-images/543/psvfq.jpg/ (copy/paste deze link)
Wordt morgen beslist hoeveel en wat.quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
Betaalde laatst 45 voor Grunn
2 treinen dit keer?
misschien omdat hij gaat komen maar dat mag nog niet bekend wordenquote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol wat ? Waarom staat hij in PSV shirt?
4 posts boven jequote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
http://imageshack.us/photo/my-images/543/psvfq.jpg/ (copy/paste deze link)
Zanka.
Oeps. Lekker scherp weer. Ik lijk wel Dries Mertens.quote:
Het mooie is altijd, als er zoveel aandacht voor Ajax is, dan is dat altijd omdat de club in chaos ligt. Genieten!quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk die soap bij Ajax. Begin het wel irritant te vinden de aandacht die de media eraan besteed
Maar de leedvermaak vergoed veel
Het is wel een beetje teveel van het goeie hoorquote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk die soap bij Ajax. Begin het wel irritant te vinden de aandacht die de media eraan besteed
Maar de leedvermaak vergoed veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |