abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104568860
Ajax ook gelijk, 7 punten boven hun :)
pi_104570043
Dat is toch gewoon een eigen goal van Isaksson? :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_104570163
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 19:47 schreef ganzenherder het volgende:
Derijck is wel heel erg zwak als back zeg, jezus je kan beter zonder rechtsback spelen :{ Maar Willems daarentegen, wat een verademing vergeleken met de andere PSV backs, en dat terwijl dat ventje pas 17 is.

Oja Isaksson, steeds als je denkt hmm zo slecht is ie ook weer niet, juist dan maakt hij weer een blunder van episch formaat. Net alsof hij het erom doet... :')
De redding na de blunder maakt het opzich ook wel weer goed :).
Nja blunders mag sowieso niet, maar goed keepers maken die wel vaker
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_104571267
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Vergeleken met andere keepers doet hij het juist vrij goed dit seizoen. Nog geen cruciale fouten gezien en wel een paar cruciale reddingen. Ken de argumenten tegen hem verder wel, maar voorlopig voldoet hij.
pi_104571452
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Dat is toch gewoon een eigen goal van Isaksson? :')
Niet zo'n beetje ook :')

Slaat hem gewoon erin _O-
pi_104571577
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:40 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Vergeleken met andere keepers doet hij het juist vrij goed dit seizoen. Nog geen cruciale fouten gezien en wel een paar cruciale reddingen. Ken de argumenten tegen hem verder wel, maar voorlopig voldoet hij.
True, en om meteen weer na 1 blunder te beginnen met zeiken gaat ook weer iets te ver :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_104573210
7 punten voor op de joden toch ^O^
Twente ook 2 punten op uitgelopen ^O^

Nu AZ nog punten verliezen.
U MAD?
pi_104575191
thijsslegers twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 22:45:27 Pa en Ma #Labyad hebben een goed gesprek gehad met #PSV over contract Zakaria. Mijn gevoel: hij vertrekt tóch in de zomer naar #sporting reageer retweet
pi_104575711
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oneens.
Patat Friet
pi_104576040
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 01:59 schreef Geo3kant het volgende:
thijsslegers twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 22:45:27 Pa en Ma #Labyad hebben een goed gesprek gehad met #PSV over contract Zakaria. Mijn gevoel: hij vertrekt tóch in de zomer naar #sporting reageer retweet
Als dat gebeurd :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 03:21:01 ]
pi_104576062
Hij heeft toch contract tot 2014?

[ Bericht 16% gewijzigd door mrstylo op 20-11-2011 03:31:51 ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_104576168
Waarom nu al weggaan? Sporting is niet verkeerd maar over 2 jaar kan je nog hoger als hij zo doorgaat.
pi_104576895
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 01:59 schreef Geo3kant het volgende:
Jammer jammer jammer. Die talenten denken veelstesnel aan het buitenland
  zondag 20 november 2011 @ 11:51:45 #114
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104579782
Schei uit, Die Thijs Slegers twittert wel vaker complete onzin.

Zakaria heeft laatst zelf nog aan Rik Elfrink verteld dat hij zelf wil verlengen bij PSV.

Zou ook vreemd zijn, zijn ouders hebben een goed gesprek gehad bij PSV, Zakaria Labyad zelf heeft een goed gevoel bij PSV, maar dan toch vertrekken naar Sporting? Is in mijn ogen geen stap vooruit.
pi_104580044
Als dat zo is he :')
U MAD?
  zondag 20 november 2011 @ 11:58:58 #116
131800 Tarado
capō de fusca
pi_104580069
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Schei uit, Die Thijs Slegers twittert wel vaker complete onzin.

maar dan toch vertrekken naar Sporting? Is in mijn ogen geen stap vooruit.
Financieel waarschijnlijk wel, maar het is natuurlijk ook goed voor zijn eigen onderhandelingspositie met PSV een beetje met belangstelling van anderen schermen
pi_104581846
quote:
Labyad overweegt contractverlenging bij PSV: ‘Ik voel veel vertrouwen’

De verwachting is dat Zakaria Labyad binnen afzienbare tijd zijn handtekening zet onder een nieuw contract bij PSV. De achttienjarige aanvaller wordt door diverse hebben Labyad en zijn ouders een goed gevoel overgehouden aan een gesprek met de club uit Eindhoven.

“Ik voel veel vertrouwen, dat ik vandaag mijn basisplek heb behouden doet me goed”, zegt de jongeling na de competitiewedstrijd tegen De Graafschap. Labyad begon al in de basis en toen Jeremain Lens later inviel ging niet hij, maar Dries Mertens naar de kant.
  zondag 20 november 2011 @ 13:17:21 #118
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_104583008
Ik moet zeggen dat het week op week geflatteerde uitslagen zijn. De 4-1 tegen Heracles omdat Lens de dolle 5 minuten heeft en gister is het gewoon schaamteloos gelijk opgegaan tegen de Graafschap en mag je God op je blote knieeen bedanken dat ze die 2-1 voor rust niet maken, want die hing meer in de lucht dan 1-2.

Volgende week mooi Strootman terug en hopelijk schuift Derijck (het is dus geen back :') ) naar het centrum voor Bouma. Willems is een hele aardig back en Marcelo moet eens ophouden met naar voren stoven, want Willems stond weer een aantal keer alleen achterin met Derijck, dat mag niet. Zijn ze te licht voor.
Dit, dus.
pi_104583363
Tsja, Ajax, Twente, VVV en Vitesse waren ook geflatteerde uitslagen. Stonden we toch mooi bovenaan.
  zondag 20 november 2011 @ 14:06:08 #120
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_104585005
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja, Ajax, Twente, VVV en Vitesse waren ook geflatteerde uitslagen. Stonden we toch mooi bovenaan.
Dat klopt. Alleen was het toen in het nadeel van PSV; een aantal wedstrijden die je moet winnen en toch maar met een puntje blijft zitten. Heracles was 2 weken terug de complete eerste helft heer en meester en gister bij de Graafschap hadden zij ook die 2-1 moeten maken.

Ik heb trouwens wel weer genoten van Wijnaldum. Als ie toch wat meer overzicht had, wat zou ie dan van grote waarde kunnen zijn voor Matavz.
Dit, dus.
pi_104586182
Die Marcelo begint mij steeds beter te bevallen. Goed gezien van Fred. Nu nog inzien dat die andere Fred echt niet meer kan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_104586657
Jezus man wat opportunistisch weer dit. PSV krijgt praktisch elke wedstrijd wel een doelpunt tegen, maar door de goede aanval en uitstekend middenveld kan PSV zich dat meestal nog permitteren ook. Zelfs de Graafschap had 3x kunnen scoren gisteren, alsof 3 goals tegen tegen die Israeliers thuis nog niet triest genoeg was...

Nu is Marcelo een een keer een redelijke verdediger en speelde Isaksson tot gisteren ook niet zo onaardig? Houd toch op man, we hebben het over PSV. We mogen wel iets kritischer zijn over onze belabberde verdediging en keeper, en met name op de organisatie ervan.
Patat Friet
pi_104586876
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus man wat opportunistisch weer dit. PSV krijgt praktisch elke wedstrijd wel een doelpunt tegen, maar door de goede aanval en uitstekend middenveld kan PSV zich dat meestal nog permitteren ook. Zelfs de Graafschap had 3x kunnen scoren gisteren, alsof 3 goals tegen tegen die Israeliers thuis nog niet triest genoeg was...

Nu is Marcelo een een keer een redelijke verdediger en speelde Isaksson tot gisteren ook niet zo onaardig? Houd toch op man, we hebben het over PSV. We mogen wel iets kritischer zijn over onze belabberde verdediging en keeper, en met name op de organisatie ervan.
True, maar misschien moeten we onze verwachtingen qua spel wat bijstellen. We winnen nog steeds de meeste wedstrijden, al is het niet mooi, maar hoe lang is het geleden dat we wedstrijden achter elkaar wonnen waarbij we gewoon heer en meester waren, geen gaten lieten vallen? Met de selectie van nu mag je helaas niet rekenen op clean sheets. De individuele klasse voorin hebben we wel, dat leidt ook meestal tot een aantal doelpunten (3 keer scoren is gewoon niet slecht), maar het spel is niet mooi, want we hebben geen opbouwers. De verdediging kan niet opbouwen en op het middenveld hebben we alleen Strootman.
Ik vind het erg jammer, maar 'mooi compleet voetbal' zit er misschien gewoon niet in, individuele acties geven de doorslag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 20 november 2011 @ 14:55:43 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104587024
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef ganzenherder het volgende:

Dat is toch ook precies de verwachting die we hier begin van het seizoen hadden, veel scoren en veel tegen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_104587164
Ik overdrijf het wat, maar de laatste wedstrijden van Marcelo is er wel degelijk een stijgende lijn waarneembaar. Iets wat over Bouma niet te zeggen is, want dat is de grootste dissonant in de verdediging. Derijck op RB is ook geen succes, maar daar staat tegenover de ontwikkeling van Willems. Matavz, leuk doelpunt, maar twijfels wegnemen doet hij niet.

Er is genoeg op PSV aan te merken, maar ik dacht laat ik het positieve eens benadrukken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')