PSV zal wel moeten maar het is ook heel erg risicovol met de verdediging van PSV en het redelijke vermogen van Ajax om onder de druk uit te spelen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Rickazio het volgende:
Volgende week er bovenop knallen, geef ze geen centimeter
Helaas is dat wel waar ja.. Vooral wat Marcelo betreft. Derijck speelt nog wel eens redelijke potten. Marcelo niet en is ook nog eens uit vorm en zonder vertrouwen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Psv heeft Marcelo en Derijck dus het is altijd al 11 tegen 9
Interessant programma nog. Was ik maar neutraal voetballiefhebberquote:Programma Ajax:
PSV - Ajax
Ajax - SC Heerenveen
NAC Breda - Ajax
Ajax - Willem II
FC Groningen - Ajax
Programma PSV:
PSV - Ajax
AZ - PSV
PSV - FC Groningen
PSV - NEC
FC Twente - PSV
Programma Vitesse:
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Programma Feyenoord:
RKC Waalwijk - Feyenoord
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles Almelo
ADO Den Haag - Feyenoord
Feyenoord - NAC Breda
je voldoening uit 6 jaar geleden moeten halenquote:Op zondag 7 april 2013 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Idd blijkbaar voor Ajax in 2007, 1 goal te weinig
Apply cold water to burned areaquote:Op zondag 7 april 2013 19:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je voldoening uit 6 jaar geleden moeten halen
Ajax gaat het in de wedstrijden tegen Heerenveen en Groningen ook nog lastig krijgen. Zelfs als PSV-Ajax gelijkspel wordt is het nog niet 100% gespeeld. Wordt een spannend slot, zeker ook vanwege Feyenoord en Vitesse op het vinkentouw.quote:Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Interessant programma nog. Was ik maar neutraal voetballiefhebber
Ik denk eerder dat NAC-uit lastig wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ajax gaat het in de wedstrijden tegen Heerenveen en Groningen ook nog lastig krijgen. Zelfs als PSV-Ajax gelijkspel wordt is het nog niet 100% gespeeld. Wordt een spannend slot, zeker ook vanwege Feyenoord en Vitesse op het vinkentouw.
PSV wordt 1e of 4e.
Die Marcelo is een van de slechtste verdedigers die ik in tijden heb gezien.quote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helaas is dat wel waar ja.. Vooral wat Marcelo betreft. Derijck speelt nog wel eens redelijke potten. Marcelo niet en is ook nog eens uit vorm en zonder vertrouwen.
..en dan te bedenken dat hij al drie jaar basisspeler is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Die Marcelo is een van de slechtste verdedigers die ik in tijden heb gezien.
Daar heeft Ajax het altijd makkelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat NAC-uit lastig wordt.
Als je dan nog met je voet naar een hoge bal gaatquote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
..en dan te bedenken dat hij al drie jaar basisspeler is.
Ik geloof er niet in dat resultaten uit het verleden veel zeggen. NAC is thuis toch jullie 'angstgegner'? Hoeveel werd het dit jaar ook alweer? 1-6 ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax het altijd makkelijk.
yupquote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat resultaten uit het verleden veel zeggen. NAC is thuis toch jullie 'angstgegner'? Hoeveel werd het dit jaar ook alweer? 1-6 ofzo?
Natuurlijk niet. Ajax heeft ook mindere dagen. Bovendien heeft ook Ajax dit seizoen pas 10 goede wedstrijden gespeeld, net als PSV.quote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef RijstNatie het volgende:
Psv is kansloos tegen ajax. We mogen blij zijn als we 2e worden
Alleen zijn de meeste goede wedstrijden van Ajax in de tweede seizoenshelft geweest en de goede wedstrijden van PSV voornamelijk in de eerste. Kortom, Ajax is beter in vorm op dit moment, maar ik verwacht dat het een gelijkspel wordt. 1-1 ofzo.quote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ajax heeft ook mindere dagen. Bovendien heeft ook Ajax dit seizoen pas 10 goede wedstrijden gespeeld, net als PSV.
Ajax wint alles, reeks van 10 wedstrijden. Totaal niet interessant.quote:Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Interessant programma nog. Was ik maar neutraal voetballiefhebber
Zondag gaan we verliezenquote:Op zondag 7 april 2013 21:53 schreef knep het volgende:
Ik heb er 0 komma 0 vertrouwen in.
Weer een jaartje EL.
Wie niet.quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Het geld is op aldus Brands. Wie gaat er weg voor Maher?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |