Hooguit qua ritme. Cillessen is in potentie gewoon een betere keeper. Eeuwig zonde dat hij op de bank zit te verpieteren.quote:Op zondag 7 april 2013 17:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Moisander en Van Rhijn.
Al zou ik Van Rhijn in deze huidige vorm niet missen. Cillessen is ook geen verzwakking tov Vermeer imo.
Nee. Het kan alle kanten op, wie er ook meespeelt. Gewoon 50-50 komend weekend.quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Al spelen we tegen Ajax B1. Een overwinning is nooit zeker.
Eens. Ik ga er vanuit dat Vermeer verkocht wordt en we volgend jaar Jasper als 1e keeper hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hooguit qua ritme. Cillessen is in potentie gewoon een betere keeper. Eeuwig zonde dat hij op de bank zit te verpieteren.
Ik hoop het voor hem. Hoop dat hij anders elders gaat kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. Ik ga er vanuit dat Vermeer verkocht wordt en we volgend jaar Jasper als 1e keeper hebben.
Je hebt er duidelijk meer vertrouwen in dan ik.quote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nee. Het kan alle kanten op, wie er ook meespeelt. Gewoon 50-50 komend weekend.
Ik heb er niks van gezien, maar ik lees dat Ajax wel speelt als kampioenskandidaat. Het is een wedstrijd op zich, maar ik heb er ook geen vertrouwen in. Grootste kans op gelijkspelletje of anders verlies. Ik laat me heel erg graag verrassen, maar op basis van vertoond spel sinds de winterstop, zie ik PSV niet snel winnen volgende week.quote:Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk meer vertrouwen in dan ik.
Hoe speelt een kampioenskandidaat? De 4-0 is geflatteerd en voor de rode kaart heeft Heracles grote enorme kansen op een gelijkmaker gehad. Verdiend was het na die kaart wel.quote:Op zondag 7 april 2013 18:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien, maar ik lees dat Ajax wel speelt als kampioenskandidaat. Het is een wedstrijd op zich, maar ik heb er ook geen vertrouwen in. Grootste kans op gelijkspelletje of anders verlies. Ik laat me heel erg graag verrassen, maar op basis van vertoond spel sinds de winterstop, zie ik PSV niet snel winnen volgende week.
Heracles had idd enorme kansen op de gelijkmaker, al had Ajax toen ook al op 3-0 kunnen staan.quote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe speelt een kampioenskandidaat? De 4-0 is geflatteerd en voor de rode kaart heeft Heracles grote enorme kansen op een gelijkmaker gehad. Verdiend was het na die kaart wel.
Maar ik ben toch benieuwd volgende week. We gaan PSV in een situatie zien waarin we in lange tijd niet gezeten hebben. We moeten en we zijn de 'underdog'. Win je, kan je zomaar kampioen worden. Verlies je, speel de Europa League. Hopelijk geeft het ze een boost.
Ik heb ze niet gezien, maar een kampioenskandidaat speelt met zelfvertrouwen, legt fatsoenlijke aanvallen op de mat. En krijgt weinig doelpunten tegen. Allemaal dingen die ik in ieder geval bij PSV mis.quote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe speelt een kampioenskandidaat? De 4-0 is geflatteerd en voor de rode kaart heeft Heracles grote enorme kansen op een gelijkmaker gehad. Verdiend was het na die kaart wel.
Maar ik ben toch benieuwd volgende week. We gaan PSV in een situatie zien waarin we in lange tijd niet gezeten hebben. We moeten en we zijn de 'underdog'. Win je, kan je zomaar kampioen worden. Verlies je, speel de Europa League. Hopelijk geeft het ze een boost.
Oke, kan ik me in vinden jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien, maar een kampioenskandidaat speelt met zelfvertrouwen, legt fatsoenlijke aanvallen op de mat. En krijgt weinig doelpunten tegen. Allemaal dingen die ik in ieder geval bij PSV mis.
Nu even kijken of Ajax ook aan dat profiel voldoetquote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oke, kan ik me in vinden ja![]()
Haha, alsof dat kan met die pauperverdedigingquote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Rickazio het volgende:
Volgende week er bovenop knallen, geef ze geen centimeter
Met 11 man was het echter een stuk minder. Beginnen jullie volgende week gewoon maar met 10 dan?quote:Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Ajax speelt zelfs met 10 man dominant voetbal, ik zie PSV weinig kans hebben.
Ajax had het met 10 man makkelijker tegen Heracles dan PSV met 11 tegen Willem II, dat weet je ook he ?quote:
Willem II uit, altijd lastigquote:Op zondag 7 april 2013 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ajax had het met 10 man makkelijker tegen Heracles dan PSV met 11 tegen Willem II, dat weet je ook he ?
Vooral doen, Ajax vindt de vrije man toch wel.quote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Rickazio het volgende:
Volgende week er bovenop knallen, geef ze geen centimeter
Psv heeft Marcelo en Derijck dus het is altijd al 11 tegen 9quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Met 11 man was het echter een stuk minder. Beginnen jullie volgende week gewoon maar met 10 dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |