Ja voor de beker, daarvoor eind september ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Onzin. Iets meer dan een maand. 27 februari tegen Zwolle uit.
Eens. Wat kans mist die Lens trouwens in het begin, ongelofelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bommel en Stroot voldoende en de verdediging nog niet echt getest. Voor de rest is het weer helemaal niks
Vreemd hoe die man zijn torenhoge krediet (bij mij) opeens zo heeft weten te verspelen. Van het ene naar het andere uiterstequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens. Wat kans mist die Lens trouwens in het begin, ongelofelijk.
maar psv heeft wel het beste middenveld en aanval van de eredivisie lees ik in het live topicquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef vivelafete het volgende:
Het is maar weer eens treurig. Nog geen goed lopende aanval gezien. Dramatisch!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Overigens vind/vond ik die Toivoinen juist wel iemand die op beslissende momenten een goal kan maken. Dus misschien komt het allemaal wel goed.
Willem 2 heeft jullie gewoon laten winnen om de brabantse eer (quote:
Is ook!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Willem 2 heeft jullie gewoon laten winnen om de brabantse eer (:') !!) hoog te houden![]()
Was niet goed nee. Maar in ieder geval beter dan Willem 2 en terecht gewonnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef Lemming22 het volgende:
Dramatisch spel. Geen één goedlopende aanval. 0 vertrouwen voor volgende week.
Oh ja, klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Willem 2 heeft jullie gewoon laten winnen om de brabantse eer (!!) hoog te houden
![]()
mee eens, ik heb alle vertrouwen in volgende weekquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef Lemming22 het volgende:
Dramatisch spel. Geen één goedlopende aanval. 0 vertrouwen voor volgende week.
Willem II publiekquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef leolinedance het volgende:
Wat zei Mark nou? Wie gooide er iets?
Zoiets, volgens vBommel.quote:
3x nog wel? En Willems was niks zeker? Goede wedstrijd gefloten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ben ik blij dat we winnen.. alleen al zodat Nijhuis zijn plezier niet krijgtvieze vuile tering debiel dat het is..
had 3x rood moeten geven, 2 voor willem 2 en een penalty. Bah.
Verder was het weer niet goed.. maar dat boeit niet zoveel.. winnen telt.
Advocaat mag volgende keer ook wel eens wat sneller zijn met wissels (Strootman/Lens ivm schorsing)
2 voor Willem 2 zeg toch schele dop ertquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
3x nog wel? En Willems was niks zeker? Goede wedstrijd gefloten.
Nounou willy wortel, duidelijker kon je het niet formuleren nee. Die '2' voor Willem II mag je ook wel eens vertellen dan. Je doelt vast op die 'elleboog'quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 voor Willem 2 zeg toch schele dop ert.. dus 1 voor PSV.. dan kun je zelf wel invullen dat ik daar mee op Willems doel
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nounou willy wortel, duidelijker kon je het niet formuleren nee. Die '2' voor Willem II mag je ook wel eens vertellen dan. Je doelt vast op die 'elleboog'
Dan ben ik helemaal benieuwdquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neealle jezus zeg, jij kan zo bij de KNVB aan de slag je bent net zo blind als die arbitrage puinzooi.
Keeper die buiten zijn doelgebied komt, volgens mij is de regel gewoon dat dat direct rood is. Hij geeft niksquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal benieuwd![]()
Nee (quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keeper die buiten zijn doelgebied komt, volgens mij is de regel gewoon dat dat direct rood is. Hij geeft niks!
Geen idee meer. Zal wel meevallenquote:Die zoon van Brands () duwt een PSV'er gewoon weg/omver in de 16.. penalty + 2e geel = rood.
Strafschop kan niet echt he, als het buiten de 16 meter isquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee () . Dacht wel dat het een strafschop of indirecte vrije trap had moeten zijn. Maar zal wel niet.
[..]
Geen idee meer. Zal wel meevallen
Geel was zeker op zijn plek, rood zou ik overdreven vinden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Op ze minst geel, hij maakt hands buiten de 16.. dat kan toch niet alleen een vrije trap zijneen speler die hands maakt is ook geel.
Nijhuis was gewoon slecht.
Het was wel op zijn plek geweest ja, maar Nijhuis is de man van het boekje toch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Op ze minst geel, hij maakt hands buiten de 16.. dat kan toch niet alleen een vrije trap zijneen speler die hands maakt is ook geel.
Nijhuis was gewoon slecht.
Awjaahquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strafschop kan niet echt he, als het buiten de 16 meter is
Je kan m ook gewoon in een wijk in de buurt vd Kuip parkeren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus het is alleen maar mogelijk om op die speciale parkeerplaats te parkeren 9 mei? Of zijn er nog andere mogelijkheden rondom de kuip? Ik heb namelijk de kaarten al afgehaald en geen parkeerkaart genomen.
Terecht gewonnen ja, maar met een niveau van niks tegen een ploeg die niks te zoeken heeft in de eredivisie en nog minder liet zien. Volgende week moet het véél beter. Zowel aanvallend als verdedigend. Anders wordt het drie keer niks.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was niet goed nee. Maar in ieder geval beter dan Willem 2 en terecht gewonnen.
Tja omdat je die AZ wedstrijd erbij hebt zitten dan geloof ik er ook meer in maar ik denk niet dat ze van ajax gaan winnen helaas.quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef BeamofLight het volgende:
Echt het laastje restje hoop:
volgende week thuis
beetje sfeer en mazzel
3 punten
en dat ze er dan weer in geloven
dan dat gekut met AZ, wie weet laten hun het lopen
ja dan geloof ik het nog wel met 3 wedstrijdjes
zondag 18.30 weten we meer
Enig idee waar een beetje plek is hiervoor?quote:Op zondag 7 april 2013 00:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je kan m ook gewoon in een wijk in de buurt vd Kuip parkeren.
Ik zeg toch ook dat het ruk was. Volgende week wordt het sowieso niks. Heb er 0 vertrouwen in.quote:Op zondag 7 april 2013 00:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Terecht gewonnen ja, maar met een niveau van niks tegen een ploeg die niks te zoeken heeft in de eredivisie en nog minder liet zien. Volgende week moet het véél beter. Zowel aanvallend als verdedigend. Anders wordt het drie keer niks.
In beetje in die buurt voor die brug over t spoor rondrijden. Beetje geluk hebben en je vindt wel een plekkie.quote:Op zondag 7 april 2013 00:26 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Enig idee waar een beetje plek is hiervoor?
Zo hey, wat een bijzonder gevatte post. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week winnen en we kunnen kampioen worden, doen we het niet.. Dan is het gewoon een hopeloos geval
Mooi dat je het begrijptquote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, wat een bijzonder gevatte post. Zo had ik het nog niet bekeken.
KNJBquote:Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Wist je ook, mochten we verliezen dat we 0 punten krijgen?
quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week winnen en we kunnen kampioen worden, doen we het niet.. Dan is het gewoon een hopeloos geval
Nee.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk ook niet dat er ook maar één supporter is die op basis van de wedstrijd van gisteren denkt dat Ajax wel even gepakt wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Als je op basis van deze wedstrijd denkt dat Ajax wel even wordt gepakt, ben je echt gek. Ik heb 90 minuten lang moeten lijden wegens te veel matigheid.
PSV zal wel heel anders uit de hoek moeten komen om Ajax te verslaan, heb jij er vertrouwen in? Strootman & van Bommel waren alweer bijna uit hun slof geschoten.quote:Op zondag 7 april 2013 10:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er ook maar één supporter is die op basis van de wedstrijd van gisteren denkt dat Ajax wel even gepakt wordt.
Trek het je niet aan jongen.quote:Op zondag 7 april 2013 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zal wel heel anders uit de hoek moeten komen om Ajax te verslaan, heb jij er vertrouwen in? Strootman & van Bommel waren alweer bijna uit hun slof geschoten.
Advocaat: 'We hoeven niet in vorm te zijn om van Ajax te winnen'
![]()
![]()
![]()
Het zijn wel wedstrijden die op zich staan dus daar heeft Advocaat wel gelijk en sowieso kan hij moeilijk zeggen ´we zijn kansloos tegen Ajax´quote:Op zondag 7 april 2013 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zal wel heel anders uit de hoek moeten komen om Ajax te verslaan, heb jij er vertrouwen in? Strootman & van Bommel waren alweer bijna uit hun slof geschoten.
![]()
![]()
![]()
Precies. Half jaar geleden was PSV in vorm en Ajax veel minder en toen won Ajax toch afgetekend. Dit soort wedstrijden kunnen alle kanten op.quote:Op zondag 7 april 2013 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn wel wedstrijden die op zich staan dus daar heeft Advocaat wel gelijk en sowieso kan hij moeilijk zeggen ´we zijn kansloos tegen Ajax´
Allemaal afhankelijk van het scoreverloop, al is Ajax wel favoriet in mijn ogen momenteel.quote:Op zondag 7 april 2013 10:58 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Precies. Half jaar geleden was PSV in vorm en Ajax veel minder en toen won Ajax toch afgetekend. Dit soort wedstrijden kunnen alle kanten op.
Wat Tarado zegt. Dickie kan moeilijk zeggen dat we geen kans maken tegen Ajax. Aan de andere kant, misschien zou ze dat eens wakker schudden.quote:
Die eerste golazo van Dani.quote:
Ik heb er geen vertrouwen in nee, denk ook dat Ajax naar Eindhoven komt om niet te verliezen. Achterover leunen, compact spelen en die paar momenten die zeker komen, proberen te benutten. Voldoende voor Ajax en spel dat PSV niet ligt.quote:Op zondag 7 april 2013 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die kans acht ik erg groot ja.quote:Op zondag 7 april 2013 11:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in nee, denk ook dat Ajax naar Eindhoven komt om niet te verliezen. Achterover leunen, compact spelen en die paar momenten die zeker komen, proberen te benutten. Voldoende voor Ajax en spel dat PSV niet ligt.
Heerlijke doelpunten van Van der Moot zeg. Groot talentquote:
quote:Tabloids: 'Willems op verlanglijstje Man. City; PSV wil liever ruil met Guidetti dan geld'
7 april 2013 The Metro
Engelse tabloids leveren elke zondag altijd wel weer een leuk verhaal op, vermaak voor de zondagbrunch. Dit keer is het de beurt aan het tabloid The Metro. Dat meld dat Jetro Willems bij Manchester City in beeld is als lange termijn vervanger van Gael Clichy. Willems zou een van de belangrijkste gegadigden zijn.
PSV Netwerk
De linksback zou zo'n 6 miljoen pond moeten kosten. PSV heeft volgens de krant echter voorkeur voor een ruil met Guidetti, dan voor het ontvangen van een transfersom.
Dat snap ik, maar meer als: de fuck heb ik net gelezen.quote:
Brands onderschatten.quote:Op zondag 7 april 2013 13:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar meer als: de fuck heb ik net gelezen.![]()
Willems gaat nooit naar Man City en Guidetti komt nooit naar PSV. PSV is ook niet achterlijk, iemand die al een jaar niet op niveau heeft gespeeld ruilen tegen Willems om 4 spitsen te hebben
QFTquote:
quote:Memphis Depay vindt het jammer dat de buitenwereld kritiek heeft op zijn persoon zonder hem echt goed te kennen. De aanvaller van PSV las onlangs dat Kenneth Perez hem 'knettergek' vindt en ook Ronald Koeman stak zijn mening evenmin onder stoelen of banken. "Het leek wel of hij al tien Europa Cups heeft gewonnen. Een kapsónes. Waar gaat het over?", zo claimde de coach van Feyenoord.
"Na afloop van de training ga ik na extra afwerkoefeningen altijd als laatste speler van het veld en ruim ik de ballen op", verdedigt Depay zich in gesprek met Sp!ts. "De mensen die elke dag op de Herdgang zijn weten dat ik niet ben zoals zij beweren. Ook trainer Dick Advocaat zal zeggen dat ik niet arrogant ben."
Depay is hoe dan ook niet onder de indruk over datgene wat wordt beweerd en houdt zich vooral met PSV bezig. "En misschien kan ik er nog wat van leren, want het zijn wel grote namen uit de voetbalwereld die dit zeggen", beseft de aanvaller.
De status van Brands reikt tot ver over de landsgrenzen.quote:Op zondag 7 april 2013 13:42 schreef mrstylo het volgende:
Heb met Rekik ruilen zou ik veel slimmer vinden. Alleen Rekik heb ik nooit op Studio Sport gezien, dus hij kent hem niet denk ik.
Al is dit bullshit, maar toch. Zelfs bij Metro weten ze dus dat hij dom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |