Mij niet.quote:
Dit was eigenlijk de eerste episode waarbij ik me echt ergerde aan hoe slecht het was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:01 schreef NotYou het volgende:
Dit was juist de slechtste episode in tijden: bepaalde lines van Miles (voorbeeld: "guys like us can't have that", 24:01) waren zo enorm slecht dat er enkel om te lachen/huilen valt, de scene waarin twee man met zwaarden afrekenen met minstens 20 mannen met zwaard en geweer, de scene met die officier in de bibliotheek en natuurlijk het einde: "okay, I 'll tell you everything" om dan na één fucking zin(sdeel) op te houden.
Dat kunnen mensen je hier achteraf ook wel vertellen. Je vind het gewoon leuk, geef nu maar toe.... En je vind Charly lekker...quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:39 schreef stinkie het volgende:
De enige reden waarom ik blijf kijken is omdat ik wil weten hoe Monroe aan de macht is gekomen. In de flashbacks is het een volger ipv leider, dus ook daar zal qua timing wel wen vage oplossing zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen je hier achteraf ook wel vertellen. Je vind het gewoon leuk, geef nu maar toe.... En je vind Charly lekker...
tis fok! Aan het eind van de serie weten we hier nog niet eens overeenstemming te bereiken over het weer in de laatste epquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen je hier achteraf ook wel vertellen. Je vind het gewoon leuk, geef nu maar toe.... En je vind Charly lekker...
Ik heb de laatste aflevering ook maar gekeken, wil toch wel graag blijven meekankeren hier.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:37 schreef planethugo het volgende:
die charly wordt niet beter ook he... altijd die verongelijkte kop. En nu ging ze opeens stoer doen want ze wilde wraak
Was ook wel fucking regenachtig.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
tis fok! Aan het eind van de serie weten we hier nog niet eens overeenstemming te bereiken over het weer in de laatste ep
Laat het magie zijn, laat het alsjeblieft magie zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef RedVultures het volgende:
Blijft een drama deze serie, charlie die bijvoorbeeld randall?(die kale) niet eens neerschiet. Ik snap hij is een belangrijk karakter, maar film het dan anders. Blijf toch nog even kijken, want ik wil echt weten welke geniale reden ze hebben verzonnen hoe er geen stroom meer is.
Deze serie heeft het geniaal slecht gehalte al bereikt bij mij eigenlijkquote:Op maandag 8 april 2013 10:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat het magie zijn, laat het alsjeblieft magie zijn.Dan wordt deze serie echt geniaal slecht.
zijner al berichten over een s2? Ik kan het met niet indenken, maar ik zou ook niet verbaast zijn als er een tweede komtquote:Op maandag 8 april 2013 10:08 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Deze serie heeft het geniaal slecht gehalte al bereikt bij mij eigenlijk, pendants die eigenlijk usb sticks zijn???
. Het is echt gewoon te merken dat ze uit last resort maar bullshit redenen hebben verzonnen. Magie zou inderdaad grappig zijn
, maar heb echt het gevoel dat ze aan het seizoens einde iets aanzetten in the tower en dan dan weer stroom hebben in een stad ofzo.
Nee totaal niet, ik denk zelf niet niet dat er een tweede seizoen komt. Maar dat betekend niet dat ze geen grappige seizoens einde hebben geschreven. Al zijn de kijkcijfers best nog goed zie ik net.quote:Op maandag 8 april 2013 11:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
zijner al berichten over een s2? Ik kan het met niet indenken, maar ik zou ook niet verbaast zijn als er een tweede komt
volgens mij nietquote:Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:
Volgens mij was er al een tweede seizoen besteld.
Volgens mij was alleen het eerste seizoen verlengd ten opzichte van het oorspronkelijke aantal afleveringen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:
Volgens mij was er al een tweede seizoen besteld.
quote:
Ik kan het ook nergens meer vinden. Ik zal wel in de war zijn met de verlenging.quote:Op maandag 8 april 2013 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen het eerste seizoen verlengd ten opzichte van het oorspronkelijke aantal afleveringen.
quote:2013 Renewal Scorecard: What's Coming Back? What's Getting Cancelled? What's on the Bubble?
BY TEAM TVLINE
Get More: Cancellations, News, Renewals
NBC
1600 Penn: Too early to tell. A long-shot.
30 Rock: Officially cancelled; series finale aired Jan. 31.
Animal Practice: Officially cancelled.
Betty White’s Off Their Rockers: A safe bet.
The Biggest Loser: A sure thing.
Celebrity Apprentice: A sure thing.
Chicago Fire: A sure thing.
Community: Too early to tell. Could go either way.
Deception: A long-shot.
Do No Harm: Too early to tell. A long-shot. Officially Cancelled.
Fashion Star: Too early to tell. Could go either way.
Go On: A sure thing. A safe bet.
Grimm: A sure thing.
Guys With Kids: A long-shot.
Hannibal: Too early to tell.
Law & Order: SVU: Could go either way. A safe bet.
The New Normal: A safe bet. Could go either way.
The Office: Officially cancelled; series finale to air May 16.
Parenthood: A sure thing.
Parks and Recreation: A safe bet. A sure thing.
Revolution: A sure thing.
jij heb ook wel een leuke tijd zo met al die reviews van jequote:Op maandag 8 april 2013 22:48 schreef Breuls het volgende:
FOK!review van episode 12: Revolution: Ghosts
Ik vind juist het tegenovergestelde. Het kan zijn dat ik het nu een dag na GoT kijk, maar ik vind het de tweede helft nog zoveel slechterquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef DaMart het volgende:
Dus nu weten we waarom de stroom is uitgevallen. Kleine computertjes die in de lucht zweven.
Best een leuke aflevering zo. Wat mij betreft hebben ze in het tweede deel van het seizoen wel een stijgende lijn te pakken. Ik ben trouwens benieuwd waar die Neville nu naartoe gaat. Zou hij zich ook aansluiten bij het verzet?.
idd, waarom kan iemand die gevangen genomen wordt niet gewoon één keer eens goed bewaakt worden. Je weet vantevoren al: die gaat ontsnappen voor het eind vd aflevering.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:45 schreef remlof het volgende:
Neville kon zonder enig probleem ontsnappen natuurlijk, we kregen niet eens te zien hoe.
Deze serie blijft zo slecht dat het leuk blijft
niet over nadenkenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef Ugjerke het volgende:
Waar haalde die Gus opeens een wapen vandaan trouwens?
Oh ja, Tom.quote:
Maar wat nou als het een hele belangrijke reden heeft in het verhaal.. oh wacht.quote:
Ga jij je mond eens even heel snel spoelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, waarom kan iemand die gevangen genomen wordt niet gewoon één keer eens goed bewaakt worden. Je weet vantevoren al: die gaat ontsnappen voor het eind vd aflevering.
wel goed moment toen Neville die 'priester' neerstak. Ik zag weer even de Gus Fring van Breaking Bad
quote:Monday, April 15, 2013
Revolution Will Not Be Airing Tonight
Just a heads up for my readers and anyone else who watches Revolution. Tonight's episode will not be airing tonight, because of what happened at the Boston Marathon today. (NBC will be doing extensive coverage on it at 10 PM EST). No word on whether tonight's episode will be airing at another date, if at all. I'll let you know when it's announced.
Till then, send your prayers to the people of Boston and hope that the culprits are caught. And if you're from a major American city like I am (I'm from New York), be on alert and stay safe. Peace out.
Ik had al zo'n vermoeden dat dat de reden was waarom ik de aflevering niet kon vinden vanochtend. Logisch, natuurlijk, dat ze de prioriteit bij het Bostondrama hebben gelegdquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:25 schreef Rainesz het volgende:
Hmzz.. ik vanmorgen toch zoeken naar nieuwe aflvering, Sickbeard niks binnen...hadmatig nope niks.
Dus voor de mensen die ook zichzelf afvragen wat happend?
[..]
Nieuwsuitzendingen scoren sowieso hoog. Hoger dan een heleveel series.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
Een nieuwsuitzending scoort hoger dan Revolution..
![]()
.
Wij kunnen met zijn tweeën net zo goed TV modden als NWS, we kijken veel dezelfde seriesquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:51 schreef sp3c het volgende:
damn ... voor staten die in een staat van oorlog leven met elkaar zijn al die grenzen wel verbazend open ... iedereen loopt maar heen en weer dat het een lieve lust is
de EU is er nix bij
Vorige week ook. Sluipen naar het prikkeldraad, zachtjes knippen, sluipen maar wel hard roepen "kom maar"quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:51 schreef sp3c het volgende:
damn ... voor staten die in een staat van oorlog leven met elkaar zijn al die grenzen wel verbazend open ... iedereen loopt maar heen en weer dat het een lieve lust is
de EU is er nix bij
zelfde iq misschienquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij kunnen met zijn tweeën net zo goed TV modden als NWS, we kijken veel dezelfde series
ja die bedoelde ik maar het is schijnbaar normaal daar want deze week was het weerquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vorige week ook. Sluipen naar het prikkeldraad, zachtjes knippen, sluipen maar wel hard roepen "kom maar"
het ouderlijk huis aan de andere kant ... kan dr niet zo veel schelen geloof ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef DaMart het volgende:
Die Emma had in ieder geval goede prioriteiten gesteld: zorgen dat die grafstenen van Monroe's familie er als nieuw uit bleven zien .
'en ik heb net geprobeerd haar te verbranden in een huis ... ow oneerlijke wereld ... WHYYYyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
Wat was dit weer vermakelijk slecht.
"Oh wat erg dat ze dood is, oh wat ben ik daar boos om, ik wilde haar alleen maar als levend schild gebruiken en misschien persoonlijk doodschieten, waarom, waarom?"
Nou, vorige aflevering of een aflevering eerder... Niemand heeft in al die jaren ook maar iets gemechaniseerds uitgevonden, ze stappen een grens over en verrek, stoommachines...quote:
Om haar uit te lachen tochquote:
Om grote kinderen/mensendingen te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:46 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Om haar uit te lachen toch? Echt elke aflevering is het weer wachten, hoe slechter de volgende aflevering wordt
. Monroe stond echt letterlijk voor hun neus, die vrouw was toch al doodgeschoten dus SCHIET MONROE
. Maar nee hoor, iedereen hield een minuut stilte?
Charlie is ten minste nog het zielige plattelandsmeisje die een paar weken daarvoor nog nooit een machinegeweer had vastgehouden. Naast haar stonden twee gewetenloze killers die ook niks deden.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:46 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Om haar uit te lachen toch? Echt elke aflevering is het weer wachten, hoe slechter de volgende aflevering wordt
. Monroe stond echt letterlijk voor hun neus, die vrouw was toch al doodgeschoten dus SCHIET MONROE
. Maar nee hoor, iedereen hield een minuut stilte?
Die ICT-manager van Monroe zal wel teruggekomen zijn of zo. Of er zat iemand opgesloten op de 7e etage die via de lift kon ontsnappen.quote:
ik denk wel dat ze zijn software hebben gebruikt jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ICT-manager van Monroe zal wel teruggekomen zijn of zo. Of er zat iemand opgesloten op de 7e etage die via de lift kon ontsnappen.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat die Aaron met die toren te maken had. Zouden ze zijn software hebben misbruikt voor het project of zo?.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
ik vond die agentjes in de Plains Nation ook zo awesome
komen aangeslenterd te paard, zien daar het lijk liggen, kijken elkaar aan en denken
'I reckon they went left ways aways I reckon!'
dus linksaf, vervolgens moeten ze de hele nacht slenteren te paard om de bolle en de milf in te halen waar ze vervolgens in de hinderlaag lopen
Hij zal wel een of andere Open Source code geschreven hebben waar die kleine dingen in de lucht op worden bestuurd. Altans dat lijkt mij zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:37 schreef RedVultures het volgende:
Geweldige aflevering weer.
We weten nu weer dat charlie niet als miles is geworden. Nevil heeft een stukje gezwommen, en heeft de ballen om weer terug te gaan naar de mensen die hij kort geleden wou vermoorden.
Wat nog meer hmmm.... owja aron die iets met de blackout te maken heeft, en rachel die nu gehandicapt is.
Weet het verder werkelijk niet meer, zoveel belachelijke scenes het is niet meer bij te houden.
Deze show blijft een must see.
Waarschijnlijk, misschien is hij de volgende die eraan gaat dan moeten ze weer iemand anders zoeken om de elektriciteit weer aan te krijgen. Seizoen 2 moet ergens over gaan natuurlijk, en zoveel story lines zijn er nou ook niet? Randall kan de villain zijn in s02 en daarna zal er toch wat nieuws moeten komen lijkt mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij zal wel een of andere Open Source code geschreven hebben waar die kleine dingen in de lucht op worden bestuurd. Altans dat lijkt mij zo.
Ik heb zo het idee dat op het eind van seizoen 1 de stroom weer wordt ingeschakeld, of dat ze op het punt staan dat te doen, maar dat iets of iemand dat tegenhoudt. Ik gok op het laatste, want als de stroom het weer doet, dan is de hele basis van de serie natuurlijk meteen wegquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, misschien is hij de volgende die eraan gaat dan moeten ze weer iemand anders zoeken om de elektriciteit weer aan te krijgen. Seizoen 2 moet ergens over gaan natuurlijk, en zoveel story lines zijn er nou ook niet? Randall kan de villain zijn in s02 en daarna zal er toch wat nieuws moeten komen lijkt mij.
Echt zo van NET niet geluktquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat op het eind van seizoen 1 de stroom weer wordt ingeschakeld, of dat ze op het punt staan dat te doen, maar dat iets of iemand dat tegenhoudt. Ik gok op het laatste, want als de stroom het weer doet, dan is de hele basis van de serie natuurlijk meteen weg.
Dezelfde avond als The Americans? Of gaat dat ook verhuizen?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf volgend jaar verhuist Revolution naar de woensdagavond op NBC
http://tvbythenumbers.zap(...)-to-tuesdays/182261/
Dus geen Voice lead-in meer... zal mij benieuwen...
Oh, dit kijk je al. Ik zie de nieuwe aflevering nu ook al, had de site alleen een verkeerde datum opgeplakt. :/quote:
Je moet wel toegeven dat die dudes een beetje overweldigend overkwamen met al die shotgunsquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:03 schreef Ugjerke het volgende:
Ook eerst die mensen valse hoop geven en ze daarna een klap voor de kop geven, geef dan meteen aan dat je hem niet kan helpen en het je heel erg spijt en wou dat het anders was en blabla knuffel koekjes bakken.
Dat wel, maar toen ze daar thuis waren deden ze heel "gewoon".quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Je moet wel toegeven dat die dudes een beetje overweldigend overkwamen met al die shotguns. Maar inderdaad wel gemeen dat ze die jongen gewoon valse hoop geeft.
Idem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:58 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik maak het seizoen nog af omdat ik er nou eenmaal aan begonnen ben, maar ben niet van plan om dit ook na de zomer nog te blijven volgen. Wellicht heel seizoen 2 opsparen en dan in een paar weken kijken mocht het toch nog de moeite waard blijken te zijn.
Naast het matige script en zwakke acteerprestaties geef ik gewoon geen ene moer om welk personage dan ook. Toch wel noodzakelijk om een serie leuk te vinden..
Nou niet overdrijven hèquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef RedVultures het volgende:
het Eurovisie songfestival was ieder geval spannender gisteravond.
Revolution was totaal niet spannendquote:
Niemand weet toch meer wie nou aan welke kant staat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:30 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Revolution was totaal niet spannend.
Promo voor de volgende aflevering is ook weer om te lachen, nu is er weer een verrader en hebben we dat al niet een keer gehad?
Ik moet 17 nog kijken. En zonder dit topic zou ik het idd gewoon vergeten denkmikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:55 schreef remlof het volgende:
Heeft niemand ep18 nog gezien? Of kijkt er niemand meer
Ik ga 'm zo eens bekijken.
Waarom ben jij modquote:Op woensdag 22 mei 2013 03:12 schreef sp3c het volgende:
waarom rolt ze die handgranaat niet gewoon naar binnen
Lijkt me wat minder effectief. Bommen onder een bureau plakken is schijnbaar al geen effectieve manier om vsn dictatorscaf teckomen, dan kan ik me voorstellen datcje als je hem naar binnenrolt hehelmaal grote kans op falen hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:12 schreef sp3c het volgende:
waarom rolt ze die handgranaat niet gewoon naar binnen
Ze deed zo "Klik" met die granaat en toen had iedereen zoiets vanquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ben 'm alweer vergeten maar weet nog wel dat ik 'm wel goed vond.
Maar iedereen weet dat ze het overlevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze deed zo "Klik" met die granaat en toen had iedereen zoiets van.
Iemand zal wel voor Monroe springen ofzo. Ik hoop wel dat OudeCharly doodgaat, al zal die wel knock-out de tent uit vliegen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:59 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat ze het overleven. Anders hebben ze niks voor de seizoen finale, behalve the tower dan.
Oh ja!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En volgende week blijkt het gewoon een weigeraar te zijn wegens ouderdom/ nanobots oid...quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt mij echt naar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
En volgende week blijkt het gewoon een weigeraar te zijn wegens ouderdom/ nanobots oid...
Goed plan.quote:
wie het weet mag het zeggenquote:
Het juiste sterrenbeeld.quote:
Hahaha, dat stukje met die helikopter bijvullen was echt weer een toppunt. Waarom vind ik deze serie toch vermakelijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
steenbok?
ik ken wat steenbokken en ik weet het niet hoor
anyways, mooie episode weer!
president Monroe die die dude bij de voordeur van the Tower staat uit te foeteren was het beste stuk
dat met die wapens in de tas vond ik ook wel een mooie, waarom maken ze de deur niet gewoon weer open om hun guns te pakken .. Miles deed hem niet op slot ofzo en anders kun je ook nog gewoon achterin instappen
dat het niet mocht van Miles maakte ze schijnbaar niet zo heel veel uit want zodra hij wegliep gingen ze er allemaal achteraan ... de verrader dude had zelfs nog de tijd om de rest af te schudden en een hinderlaag te leggen
je POW een jurk geven is ook altijd episch
met die Jerrycansquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hahaha, dat stukje met die helikopter bijvullen was echt weer een toppunt. Waarom vind ik deze serie toch vermakelijk?
Sowieso dat ze die Norah uberhaupt meenamen, zit nog halfvol met drugs en alles. Wat dat betreft is Miles geen goede generaal, iedereen waar hij een keer koffie mee heeft gedronken hoeft zijn orders niet op te volgen.
Als het zo simpel is, hadden ze misschien ook voldoende brandstof mee kunnen nemen. In plaats van een vercrackte Norah bijvoorbeeld. Ik noem maar iets.quote:
of met zo'n hanger een pompje aan kunnen zetten want die werken niet meer zonder high techquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het zo simpel is, hadden ze misschien ook voldoende brandstof mee kunnen nemen. In plaats van een vercrackte Norah bijvoorbeeld. Ik noem maar iets.
Sowieso dat idee van "We zijn in gevaar, laten we ons opspliten zodat niemand elkaar kan helpen en niemand ziet wie de dader is" heb ik nooit begrepen, dat zit in zoveel (slechte) films en series.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Miles: ik weet niet waar we zijn, ik weet dat er mensen rondlopen die strotten doorsnijden als ze je niet kennen maar laten we ons verspreiden .. kompgoe!
Ik mis iets denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
of met zo'n hanger een pompje aan kunnen zetten want die werken niet meer zonder high tech
ze zitten op een vliegveldje, ze hebben een hanger waarmee de techniek weer aankanquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sowieso dat idee van "We zijn in gevaar, laten we ons opspliten zodat niemand elkaar kan helpen en niemand ziet wie de dader is" heb ik nooit begrepen, dat zit in zoveel (slechte) films en series.
[..]
Ik mis iets denk ik.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Misschien vind ik de serie daarom nog vermakelijk, ik denk er niet heel veel bij na.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zitten op een vliegveldje, ze hebben een hanger waarmee de techniek weer aankan
zet dan zo'n benzinepomp aan ipv met jerrycans te lopen kutten
En ik heb nog nooit eerder kogels gezien die zo bang waren voor hoofdrolspelers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef MineraalWater het volgende:
Wel weer de zoveelste keer dat iemand "toevallig" net gered word, Dat moet echt maar 1 keer ofzo gebeuren niet steeds opnieuw
de hoofdrolspelers worden om de aflevering geraakt volgens mij!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit eerder kogels gezien die zo bang waren voor hoofdrolspelers.
Volgens mij worden alleen de supporting characters geraakt, al heb ik wel vaker onenigheid met mensen over wie de hoofdrollen hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
de hoofdrolspelers worden om de aflevering geraakt volgens mij!
maar in Refailution is het gevaarlijker om van de berm af te struikelen dan om neergeschoten te worden
Ja charly in der arm en keer en bijna door der kop toch toen ze op die trap half dood lag te gaan en helemaal in een droom zatquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef sp3c het volgende:
Miles is toch al 100x geraakt?
Charly ook een paar keer volgens mij
nu ben ik in de war
Die broer is in ieder geval wel flink geraakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef sp3c het volgende:
Miles is toch al 100x geraakt?
Charly ook een paar keer volgens mij
nu ben ik in de war
Werd ze toen geraakt in die droom of werd ze ook daadwerkelijk geraakt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja charly in der arm en keer en bijna door der kop toch toen ze op die trap half dood lag te gaan en helemaal in een droom zat
Jij vind het oprecht goed?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef MineraalWater het volgende:
Ben blij dat ik niet de serie kijk zoals jullie want dan was ik al lang gestopt
Nee echt met een kogel zo'n schram wond ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Werd ze toen geraakt in die droom of werd ze ook daadwerkelijk geraakt?
Ja dat is waar, dat doe ik ook iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:
ik vind het leuk, niet goed
hersens uit, biertje erbij en gaan kijken
Ik vind Supernatural nog stukken beter hoor, al had dat ook nog wel wat afleveringen die duidelijk minder waren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Kenju het volgende:
Ok, eerlijk: Ik keek het eerst om hier gewoon mee te kankeren. Maar het verhaal is toch wel interessanter geworden. Tuurlijk is het nog steeds slecht, en leeft het bij de gratie van vooral tieners, maar ik dacht eerst dat het zelfs daarvoor niet goed genoeg zou zijn.
Het wordt dus een soort van nieuwe Supernatural-achtige serie die dergelijk publiek aanspreekt. Dat het verhaaltechnisch verre van gelikt is, maar niet echt uit.
True,quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Kenju het volgende:
Ok, eerlijk: Ik keek het eerst om hier gewoon mee te kankeren. Maar het verhaal is toch wel interessanter geworden. Tuurlijk is het nog steeds slecht, en leeft het bij de gratie van vooral tieners, maar ik dacht eerst dat het zelfs daarvoor niet goed genoeg zou zijn.
Het wordt dus een soort van nieuwe Supernatural-achtige serie die dergelijk publiek aanspreekt. Dat het verhaaltechnisch verre van gelikt is, maar niet echt uit.
Supernatural is inderdaad beter. Maar feitelijk is het idee achter het thema net zo nep en is de doelgroep ongeveer hetzelfde. Al houdt ieder vergelijk daar wel zo ongeveer op. Het ging me er meer om dat het vooral een serie is die door tieners (of mensen die op die manier naar series kijken) als top gezien wordt. Het is ook zo dat Supernatural een stuk langer loopt, en dus een meer gevarieerde doelgroep heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind Supernatural nog stukken beter hoor, al had dat ook nog wel wat afleveringen die duidelijk minder waren.Maar het overkoepelende verhaal vind ik best oké uitgedacht. Dat idee krijg ik bij Revolution nog niet.
Dat is ook wel waar, toen Supernatural begon zat ik waarschijnlijk nog op de HAVO.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Supernatural is inderdaad beter. Maar feitelijk is het idee achter het thema net zo nep en is de doelgroep ongeveer hetzelfde. Al houdt ieder vergelijk daar wel zo ongeveer op. Het ging me er meer om dat het vooral een serie is die door tieners (of mensen die op die manier naar series kijken) als top gezien wordt. Het is ook zo dat Supernatural een stuk langer loopt, en dus een meer gevarieerde doelgroep heeft.
Iedere doomsday prepper weet dat een gigantische hoeveelheid brandstof opslaan nutteloos is, omdat het maar zeer beperkt houdbaar is. In revolution zijn ze zo'n 18 jaar verder dus de kans dat de brandstof die in de heli gaat nog goed is, is nihil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Misschien vind ik de serie daarom nog vermakelijk, ik denk er niet heel veel bij na.
Nee joh, gaat prima, dat zie je toch? Alles werkt gewoon nog na 18 jaar. Geen probleem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iedere doomsday prepper weet dat een gigantische hoeveelheid brandstof opslaan nutteloos is, omdat het maar zeer beperkt houdbaar is. In revolution zijn ze zo'n 18 jaar verder dus de kans dat de brandstof die in de heli gaat nog goed is, is nihil.
Nanobots maken de heli wel natuurlijk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee joh, gaat prima, dat zie je toch? Alles werkt gewoon nog na 18 jaar. Geen probleem.![]()
Zou op zich wel grappig zijn als er opeens wat helicopters naar beneden storten. Dat Monroe dan helemaal pissig wordt "JIJ HEBT AAN DIE HELICOPTERS GEWERKT HOE KAN DIT HAAT JE MIJ IEDEREEN IS TEGEN MIJ IK HEB GEEN VRIENDEN", en dat de techneut dan heel droog reageert "Gast, het is allemaal oude troep, oude brandstof, dat het nog zo lang heeft gewerkt is wonderbaarlijk".
Oh jaaaa, natuurlijk. Gewoon aan paar gram nanobots in de benzinetank en die zorgen wel dat de benzine gewoon benzineert zoals het hoort.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Nanobots maken de heli wel natuurlijk!
Maar dan zou juist de brandstof die ze uit stilstaande heli's hebben gezogen onbruikbaar moeten zijn en het spul dat in de tanks zit nog de grootste kans hebben.quote:Ik zou er zelf nooit aan beginnen om thuis benzine te bewaren, want het blijft gevaarlijk, brandbaar spul. Maar als u de benzine toch wilt bewaren, dan blijft die best een tijd goed. Het gaat er vooral om hoe je de brandstof opslaat. De Duitse zusterorganisatie van de ANWB, de ADAC, heeft 25 jaar geleden een paar liter gelode superbenzine in een kelder opgeslagen. Onlangs werd het weer tevoorschijn gehaald en de kwaliteit bleek na een kwart eeuw nog opmerkelijk goed. De benzine bleek nog goed geschikt om mee te rijden. De ADAC bewaarde de benzine in een luchtdicht afgesloten, metalen jerrycan. Bij kunststof jerrycans of de niet hermetisch afgesloten brandstoftanks van auto's en motorfietsen is het een ander verhaal. Daarin kan de benzine snel aan kwaliteit verliezen en onbruikbaar worden, vooral door de blootstelling aan zuurstof.
Ik dacht eerst ook dat het granaatwerpers waren toen ze die dingen pakten, maar het zijn scifi wapens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:19 schreef jogy het volgende:
Veel bloed en zo. Ik vond het een goede aflevering. OK. Dat ze met een stel granaatwerpers door het pand wandelen was misschien een beetje overkill en die scene dat er een volledig af wordt geschoten en twee seconden later komt er een neger langs lopen die niets gemerkt heeft was wel een beetje apart maar toch!
Ghe, maar de explosie was hoe dan ook niet fluisterstil iig, dus die neger zou doof moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het granaatwerpers waren toen ze die dingen pakten, maar het zijn scifi wapens.
Of dat elkaars vrienden op dat moment nog elkaar aan het afmaken waren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef Brum_brum het volgende:
Een groot deel van een geïsoleerde gemeenschap is zojuist onploft. Een paar daarvan hadden toch wel papa moeten zijn als je afgaat op dat generatieverhaal. Het eerste waar die mensen zich druk om maken is natuurlijk een boek. Het gillen om dode geliefden komt later wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Billy did it! He watched and reviewed Revolution's entire first season! Now he's off for a well-deserved lie down in a dark room...
This review contains spoilers.
1.20 The Dark Tower
I've just watched the season finale of Revolution, and there were things in it so dumb, so utterly idiotic, that if it ended here I'd be overjoyed. The opening montage just reminded me of some of the truly abysmal plots and characters that we've been subjected to since it all began, but they decided to top that with some complete head-slap sequences here, probably too many to mention within the word count I'm prepared to write on this subject.
But before I get to some of those, let's summarise by character where after twenty episodes we are. Jason hates Tom, loves Charlie. Tom loves only Tom, and the wife that he never sees. Rachel dearly loves Rachel, and dead Danny, and Miles, not so keen on anyone else, though she makes attempts to like Charlie occasionally. Miles is deeply in flaming love with Bass, and Rachel, and Nora, and himself, and thinks he's Charlie's father. Bass hates everyone other than Miles, whom he wants to marry, and he hates himself more than anyone else. Aaron loves walking, meeting new and interesting people, but he hates horses and being surprised by events.
If this sounds to you like an overview of the weakest daytime soap ever, then that's a reasonable comparison.
But on top of that, we have a science fiction show that's based on special science that doesn't withstand even the most modest amount of analysis, or even care if it makes any rational sense. That's why we have a blast door designed to withstand a direct nuclear strike overcome by piling plastic explosives against it (really?). And, people using incendiary weapons in corridors that can avoid the blast by hiding around corners. And, gunship crews so inept that they can't shoot an unarmed man in open space with a gun that can fire 6,000 rounds a minute. And, a suite of LCD panels that haven't been working for over fifteen years, yet all work, and look like they were bought the day before.
But as I watched the 'plot' of The Dark Tower (Stephen King deserves a big apology for using that title), I began to realise that not making sense was only part of the issues it was confronting. From the outset, the layout of the Tower wasn't explained, and as such people running around in corridors that could go anywhere just seemed totally confusing. To that they then added a drainage system that started on Level 11, but somehow came out on the surface, like water can flow uphill. What also seemed odd, was that given the importance of Level 12, there seemed to be numerous ways to get to it. The key-card game harked back to what I said last week about the writers liking Half-Life, because these are always a puzzle mechanism in these games, and without them you usually can't progress.
The upshot of all the running and shooting was the fatal injury of Nora. Given that she's shrugged off being stabbed in almost exact the same part of the body in Soul Train, I wondered if she'd survive. But season finales generally need some scalps, and she was the first major character to get hers. Like Danny, I won't miss her.
So out of all this hokum, which one thing in here was just dumber than any other? Well, it was going to be the bit where Miles came and cut Bass loose, which reminded me so much of Austin Powers. Specifically the bit where Dr Evil says, "I have an even better idea. I'm going to place him in an easily escapable situation involving an overly elaborate and exotic death." Except in this case they have a dangerous and sociopathic individual who they tie to a tent pole, and then leave entirely alone. A person, who in the previous scene had come into the tent had metal handcuffs on, and now has simple leather ties that Miles can cut! Yes, that was wholly moronic, but it wasn't the worst scene in here by a long chalk.
No, they saved that till near the end, when Aaron finally overcomes his irrational fear of the Enter key, and brings the power back on. And, it comes back on! Eh? So entirely unattended power stations across the globe, they can do that? What are we paying people to work at them for? And, all of the infrastructure to distribute that power, it all works automatically too? What huge piles of steaming BS is this show the proud owner of.
Well that pile got even deeper, when Randall launches two ICBMs that have sat unattended in their silos for 15 years, but now work perfectly. It all ends with the President cheered by the news that Randall has succeeded in making the US east coast uninhabitable for the next 10,000 years, conveniently forgetting that prevailing weather conditions might irradiate the rest of the country that he's supposedly trying to unify. All framed by CGI worse than most teenagers could produce in a lunch break, for good measure.
It's supposedly a cliff-hanger, but that rather assumes anyone watching this would remotely care about these characters or the cities about to nuked, or how the story might progress from here. Who cares? Obviously those writing this travesty don't, so why should we?
If when it returns in the fall, and I can be got drunk enough to carry on covering this show then I've already accepted that I'm going to need to get creative about it. Because the normal criteria on which I normally assess TV shows don't apply to this one at all. Perhaps I could talk about the fashions or the amounts of light and dark in the pictures, because talking about plots and characters is quite obviously meaningless, and likely to cause me to seek long term psychiatric support should I continue.
Revolution, the TV show that's revolutionary in so many ways. Not any of them good.
Read more: http://www.denofgeek.com/(...)-tower#ixzz2VFDueXHK
Ik moet de finale nog kijken, maar ik denk dat ik s2 ook volg. Het ergeren aan hoe lucht het is, is een deel van de charmequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef jogy het volgende:
Sterf maar lekker (algemene uitdrukking, niet gericht aan iemand of zo) , ik vind het gewoon een goede serie. Ik zit er elke keer weer in en oke, ja, er zit gare shit in maar daar kijk ik heel makkelijk over heen. Misschien komt het ook wel door mijn liefde voor postapocalipticaanse series
.
Kijk ik kan de toekomst voorspellen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij zal wel een of andere Open Source code geschreven hebben waar die kleine dingen in de lucht op worden bestuurd. Altans dat lijkt mij zo.
Nice, voorspel meteen even of seizoen 2 nog slechter wordt als dat überhaupt nog kanquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kijk ik kan de toekomst voorspellen.
Een groep van honderd mensen kan zelfs met onze technologie geen uur verborgen blijven maar gelukkig wel voor aliens van een andere planeet. Wat dat betreft is het verhaal van Revolution nog geloofwaardiger.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:38 schreef planethugo het volgende:
omfg de laatste 6 eps gespaard en afgelopen dagen gekeken, dit gaat helemaal nergens meer over. Meest lachwekkend was nog wel Monroe die zegt: Miles, alles wat ik gedaan heb heb ik voor jou gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
en natuurlijk dat leger van Monroe dat binnen een uurtje overloopt. Hilarisch
Vanaf morgen weer nieuwe afleveringen van Falling Skies
Volgens mij hebben ze Revolution daar op gebaseerd, kwa niveau...
ja inderdaad, daar straalt het echt een b-sfeertje uit. Revolution probeert veel meer te zijn maar is het niet, komt denk ik ook omdat het concept wel goed gevonden is maar de uitwerking gewoon bagger is.. Misschien dat we daar volgend seizoen ook op de Falling Skies manier tegenaan kijkenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Falling Skies is wel wat sympathieker vind ik..daar kan ik meer genieten van de "foutheid"
Ik hoef bij FS iig niet elke keer te bedenken hoe de characters ook al weer hetenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Falling Skies is wel wat sympathieker vind ik..daar kan ik meer genieten van de "foutheid"
Zal niet al te lang duren voor die serie gecancelled wordt....quote:
waaaaahahahaaaaaaaaaaaa0:27hahahahahaaaaaaaaaaaaquote:
Eens!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Trommeldaris het volgende:
Ze hebben in de serie ook nooit de tijd genomen om het neer te zetten. Ze roepen bij het begin dat er geen power is, maar na de eerste helft zie je alleen nog maar vol-automatische geweren (waar kogels schaars van waren) helikopters en atoombommen.
Het lijkt er op dat ze de stroom weer gaan uitschakelen om te voorkomen dat die ICBMs die 2 steden zullen vernietigen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:30 schreef planethugo het volgende:
geen idee meer hoe het seizoen afgelopen was. Die Randall wat zich door de kop schoot en raketten lanceerde ja, en Monroe die binnen 5 afgezet was door 'Gus' maar die is aan de trailer te zien ook alweer gepwnd.
Kan niet zeggen dat ik ernaar uitkijk
Dan zijn die raketten nog steeds onderweg en heb je op zijn minst een hoop radioactief materiaal over en strad verspreid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze de stroom weer gaan uitschakelen om te voorkomen dat die ICBMs die 2 steden zullen vernietigen.
De president wil graag terug naar zijn land vanaf Cuba (ik dacht dat hij op Guantanamo Bay zat) en weer baasje spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef Ugjerke het volgende:
Waren het echt maar twee raketten trouwens? Wat willen ze daar nou mee bereiken? Knal dan een flink aantal steden kapot, als je echt wat los wil schudden.
je wilt beweren dat je nu niet in spanning zit tot het seizoen begint of hij het gaat overleven?!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef Ugjerke het volgende:
Aaron blijft dus het hele seizoen in leven, anders lieten ze niet zien dat hij bijna zeker dood gaat.
Maar dan zou ik er toch in ieder geval ook een in Texas en Californië verwachten. Nu pakken ze wel heel toevallig net die twee steden die voor de hoofdrolspelers relevant zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan zijn die raketten nog steeds onderweg en heb je op zijn minst een hoop radioactief materiaal over en strad verspreid.
Misschien zit er nog wat brandstof in de raketten wat ontbrandt bij impact -> Dirt Bomb?
[..]
De president wil graag terug naar zijn land vanaf Cuba (ik dacht dat hij op Guantanamo Bay zat) en weer baasje spelen.
Dan heb je weining aan een Nuclear Wasteland.
Er wordt naar gehint in de finale van seizoen 2 dat Randall handelde onder zijn orders.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
je wilt beweren dat je nu niet in spanning zit tot het seizoen begint of hij het gaat overleven?!
Ja, morgen weer!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:41 schreef stinkie het volgende:
En toch hè
En toch gaan we allemaal weer kijken.
En kankeren
Tuurlijk, deze serie kijk ik zodat we lekker samen kunnen kankeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:41 schreef stinkie het volgende:
En toch hè
En toch gaan we allemaal weer kijken.
En kankeren
wahahahahaquote:
Eindelijk alle oude hamburgers opquote:Op donderdag 26 september 2013 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
Aaron is wel wat afgevallen!
Fijn dat 't weer terug is![]()
Aaron is een fatty superhero!quote:
Jij valt op dat soort types of zo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Aaron toch wel een van de weinige leuke characters
Bijna goed, de nanobotjes zorgen ervoor dat de vuurvliegjes ff zichtbaar werden, niet dat de nanobotjes zelf te zien zijn als vuurvliegjes.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Aaron heeft TIJDENS het uitzetten van de stroom ook nog even de nanobugs geprogrammeerd tot zijn trouwe volgers, zonder het te weten, uiteraard, en die zijn nu in dienst van hem en volgen hem overal, in de vorm van vuurvliegjes, om hem te beschermen
Klinkt best revolutionlogisch!quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Aaron heeft TIJDENS het uitzetten van de stroom ook nog even de nanobugs geprogrammeerd tot zijn trouwe volgers, zonder het te weten, uiteraard, en die zijn nu in dienst van hem en volgen hem overal, in de vorm van vuurvliegjes, om hem te beschermen
Nee, dat zou te logisch zijn voor deze serie.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bijna goed, de nanobotjes zorgen ervoor dat de vuurvliegjes ff zichtbaar werden, niet dat de nanobotjes zelf te zien zijn als vuurvliegjes.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat zou te logisch zijn voor deze serie.
Precies.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef jogy het volgende:
Door het aanzetten van de stroom en het daarna weer uit zetten hebben de nanobugs zich emotioneel gehecht aan Aaron en zien hem als hun grote leider want ze zijn natuurlijk lichtelijk AIntelligent en gemodeleerd naar eendjes dus lopen ze nu voor altijd achter mama Aaron aan.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef jogy het volgende:
Door het aanzetten van de stroom en het daarna weer uit zetten hebben de nanobugs zich emotioneel gehecht aan Aaron en zien hem als hun grote leider want ze zijn natuurlijk lichtelijk AIntelligent en gemodelleerd naar eendjes dus lopen ze nu voor altijd achter mama Aaron aan.
Ik krijg ze vast wel zo gek dat Aaron kan vliegen in de serie en lasers kan schieten uit zijn neusgaten.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ze zouden ons tot 't schrijversteam toe moeten laten. Succes gegarandeerd.
Maar hij heeft de vuurvliegjes, dus dat geeft niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:27 schreef jogy het volgende:
En dan moet ie niezen en schiet ie zichzelf in zijn buik.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:28 schreef Friday12 het volgende:
What de fuck was dat einde zeg![]()
Het word wel beetje gek nu hoor
twitter:TheCancelBear twitterde op donderdag 03-10-2013 om 17:44:37REVOLUTION ratings drop, the bear's gaining http://t.co/F6J1RAUNGq reageer retweet
quote:Op maandag 30 september 2013 10:42 schreef Brum_brum het volgende:
Man man man wat was ik blij toen ik dit topic weer zag opduiken in mijn actieve topics lijst.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:TheCancelBear twitterde op donderdag 03-10-2013 om 17:44:37REVOLUTION ratings drop, the bear's gaining http://t.co/F6J1RAUNGq reageer retweet
Oh, deze aflevering gaat zeker niet teleurstellen als je de juiste instelling hebtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wacht, shit, er was een nieuwe beschikbaar vandaag! Ik zat helemaal met zondag uitzenden --> maandag downloaden in m'n hoofd!
Ffffuuuu!
Nou ja, dan morgenochtend maar kijken
Oh er was er weer eentje? Nou ja, die kijk ik maandag wel als ik weer thuis ben, na Homeland.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, deze aflevering gaat zeker niet teleurstellen als je de juiste instelling hebt
Shun! Shun the nonbeliever!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:19 schreef Tom_88 het volgende:
Alsjeblieft, cancel deze bagger dat ik mezelf niet meer hoef te forceren om steeds maar weer te moeten kijken.
Dat einde van aflevering 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige keer zat je goed met je bewering over de vuurvliegjes, misschien dit keer ook weer.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Ja misschien is het wel zo 'goed slecht' dat ik niet eens meer door heb dat het dus eigenlijk gewoon slecht isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vond het weer slecht, maar wel goed slecht...
Ik heb me ook prima vermaakt, maar bij zo'n gevechtscene merk je wel wat het eigenlijk heel slecht is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind het zowaar echt beter worden
Sterker nog, ik heb me echt prima vermaakt met de laatste aflevering
Ik begin het toch wel de meest vermakelijke en logische serie ooit te vindenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja misschien is het wel zo 'goed slecht' dat ik niet eens meer door heb dat het dus eigenlijk gewoon slecht is
Jaja, neee..... zo werkt dat niet!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:47 schreef remlof het volgende:
Oh ik had ep2 al gezien maar was het alweer vergeten
Ik haak maar af denk ik, er zijn genoeg andere veel betere series te kijken.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:07 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik begin het toch wel de meest vermakelijke en logische serie ooit te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |