De massa heeft voorlopig weinig te vrezen maar ze zouden wel lukraak een paar mensen kunnen vervolgen om de rest af te schrikken. Je zal maar de gelukkige zijn. Tijd om anoniem te gaan downloaden via vpn's. Hopelijk gaat Netfix de komende jaren wel Nederlanders net zo behandelen als Americanen, dus gewoon alles direct online zetten en geen gezeik meer met nationale commerciële omroepjes die het eerst nog moeten uitzenden. Je ziet nu al dat de CO's opvallend sneller alles uitzenden, ik verwacht dat ze binnen een paar jaar alles op dezelfde dag uitzenden als dat het in de USA wordt uitgezonden (gemiddeld 8-10 uur later). Zo gauw Netfix alles online zet en dat goed werkt (moet je ook op de glasvezel zitten aangesloten) stap ik met alle plezier over naar Netfix en zeg ik mijn kabelabo op. Ik ben namelijk een voorstander van het betalen zolang het om een redelijk bedrag gaat en dat geld wordt gebruikt om goede content te leveren en niet slechts om bepaalde rijke mensen nog rijker te maken. Dat populaire acteurs en regisseurs een te hoog salaris krijgen moet je helaas voor lief nemen.quote:Zeker top, hoewel het downloaden sinds enige weken wel concreet illegaal is. Met Netflix alleen komen we niet aan onze fix, en dus overtreden we de wet maar... Ach, over de hele wereld doet men het, en ik lees nergens dat mensen aangepakt worden, grootschalige aanbieders en release groups daargelaten.
De huidige auto's werken niet meer omdat deze grotendeels elektrisch zijn. Stoomlocomotieven waren er wel net zoals bussen die op stoom reden (seizoen 1 in georgia).quote:Op zondag 1 juni 2014 15:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze hebben trouwens niet met dat nanobugverhaal verklaard waarom ook alle mechanische apparaten zoals brandstofmotoren niet meer werkten.
Opzetten als je niet thuis ben werkt het beste.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef stinkie het volgende:
Zo, god crisis ik ben er doorheen. Wilde het toch nog afkijken. Soort van want ik heb het opgesteld terwijl ik met iets anders bezig was.
dat ben ik ook nog van plan, maar voorlopig heb ik nog genoeg liggen dat ik wél goed en interessant vind. Maar ooit komt de dag dat ik deze revolutionaire serie ga afkijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef stinkie het volgende:
Zo, god crisis ik ben er doorheen. Wilde het toch nog afkijken. Soort van want ik heb het opgesteld terwijl ik met iets anders bezig was.
En? Zolang hij geen pedosexueel is is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:44 schreef Max23 het volgende:
De acteur Stephen Collins, Dr Gene Porter, (vader van Rachel) blijkt een pedofiel te zijn
http://www.nu.nl/film/389(...)kennen-misbruik.htmlquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En? Zolang hij geen pedosexueel is is er niets aan de hand.
Jij sprak over een pedofiel. Verreweg de meeste pedofielen hebben nooit kinderen misbruikt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/film/389(...)kennen-misbruik.html
http://www.telegraaf.nl/p(...)eigerde_hulp___.html
Hij heeft minstens 3 meisjes misbruikt...
Ja ik verwoorde het verkeerdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij sprak over een pedofiel. Verreweg de meeste pedofielen hebben nooit kinderen misbruikt.
Het een is een ziekte, daar kan de persoon niets aan doen. Geen probleem zolang hij geen kinderen misbruikt. Het ander is een keuze, daar kan hij wel wat aan doen.
dit.quote:
Zo noemt men een epic fail tegenwoordigquote:cult-favorite
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |