Mij niet.quote:
Dit was eigenlijk de eerste episode waarbij ik me echt ergerde aan hoe slecht het was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:01 schreef NotYou het volgende:
Dit was juist de slechtste episode in tijden: bepaalde lines van Miles (voorbeeld: "guys like us can't have that", 24:01) waren zo enorm slecht dat er enkel om te lachen/huilen valt, de scene waarin twee man met zwaarden afrekenen met minstens 20 mannen met zwaard en geweer, de scene met die officier in de bibliotheek en natuurlijk het einde: "okay, I 'll tell you everything" om dan na één fucking zin(sdeel) op te houden.
Dat kunnen mensen je hier achteraf ook wel vertellen. Je vind het gewoon leuk, geef nu maar toe.... En je vind Charly lekker...quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:39 schreef stinkie het volgende:
De enige reden waarom ik blijf kijken is omdat ik wil weten hoe Monroe aan de macht is gekomen. In de flashbacks is het een volger ipv leider, dus ook daar zal qua timing wel wen vage oplossing zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen je hier achteraf ook wel vertellen. Je vind het gewoon leuk, geef nu maar toe.... En je vind Charly lekker...
tis fok! Aan het eind van de serie weten we hier nog niet eens overeenstemming te bereiken over het weer in de laatste epquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen je hier achteraf ook wel vertellen. Je vind het gewoon leuk, geef nu maar toe.... En je vind Charly lekker...
Ik heb de laatste aflevering ook maar gekeken, wil toch wel graag blijven meekankeren hier.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:37 schreef planethugo het volgende:
die charly wordt niet beter ook he... altijd die verongelijkte kop. En nu ging ze opeens stoer doen want ze wilde wraak
Was ook wel fucking regenachtig.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
tis fok! Aan het eind van de serie weten we hier nog niet eens overeenstemming te bereiken over het weer in de laatste ep
Laat het magie zijn, laat het alsjeblieft magie zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef RedVultures het volgende:
Blijft een drama deze serie, charlie die bijvoorbeeld randall?(die kale) niet eens neerschiet. Ik snap hij is een belangrijk karakter, maar film het dan anders. Blijf toch nog even kijken, want ik wil echt weten welke geniale reden ze hebben verzonnen hoe er geen stroom meer is.
Deze serie heeft het geniaal slecht gehalte al bereikt bij mij eigenlijkquote:Op maandag 8 april 2013 10:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat het magie zijn, laat het alsjeblieft magie zijn.Dan wordt deze serie echt geniaal slecht.
zijner al berichten over een s2? Ik kan het met niet indenken, maar ik zou ook niet verbaast zijn als er een tweede komtquote:Op maandag 8 april 2013 10:08 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Deze serie heeft het geniaal slecht gehalte al bereikt bij mij eigenlijk, pendants die eigenlijk usb sticks zijn???
. Het is echt gewoon te merken dat ze uit last resort maar bullshit redenen hebben verzonnen. Magie zou inderdaad grappig zijn
, maar heb echt het gevoel dat ze aan het seizoens einde iets aanzetten in the tower en dan dan weer stroom hebben in een stad ofzo.
Nee totaal niet, ik denk zelf niet niet dat er een tweede seizoen komt. Maar dat betekend niet dat ze geen grappige seizoens einde hebben geschreven. Al zijn de kijkcijfers best nog goed zie ik net.quote:Op maandag 8 april 2013 11:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
zijner al berichten over een s2? Ik kan het met niet indenken, maar ik zou ook niet verbaast zijn als er een tweede komt
volgens mij nietquote:Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:
Volgens mij was er al een tweede seizoen besteld.
Volgens mij was alleen het eerste seizoen verlengd ten opzichte van het oorspronkelijke aantal afleveringen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:
Volgens mij was er al een tweede seizoen besteld.
quote:
Ik kan het ook nergens meer vinden. Ik zal wel in de war zijn met de verlenging.quote:Op maandag 8 april 2013 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen het eerste seizoen verlengd ten opzichte van het oorspronkelijke aantal afleveringen.
quote:2013 Renewal Scorecard: What's Coming Back? What's Getting Cancelled? What's on the Bubble?
BY TEAM TVLINE
Get More: Cancellations, News, Renewals
NBC
1600 Penn: Too early to tell. A long-shot.
30 Rock: Officially cancelled; series finale aired Jan. 31.
Animal Practice: Officially cancelled.
Betty White’s Off Their Rockers: A safe bet.
The Biggest Loser: A sure thing.
Celebrity Apprentice: A sure thing.
Chicago Fire: A sure thing.
Community: Too early to tell. Could go either way.
Deception: A long-shot.
Do No Harm: Too early to tell. A long-shot. Officially Cancelled.
Fashion Star: Too early to tell. Could go either way.
Go On: A sure thing. A safe bet.
Grimm: A sure thing.
Guys With Kids: A long-shot.
Hannibal: Too early to tell.
Law & Order: SVU: Could go either way. A safe bet.
The New Normal: A safe bet. Could go either way.
The Office: Officially cancelled; series finale to air May 16.
Parenthood: A sure thing.
Parks and Recreation: A safe bet. A sure thing.
Revolution: A sure thing.
jij heb ook wel een leuke tijd zo met al die reviews van jequote:Op maandag 8 april 2013 22:48 schreef Breuls het volgende:
FOK!review van episode 12: Revolution: Ghosts
Ik vind juist het tegenovergestelde. Het kan zijn dat ik het nu een dag na GoT kijk, maar ik vind het de tweede helft nog zoveel slechterquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef DaMart het volgende:
Dus nu weten we waarom de stroom is uitgevallen. Kleine computertjes die in de lucht zweven.
Best een leuke aflevering zo. Wat mij betreft hebben ze in het tweede deel van het seizoen wel een stijgende lijn te pakken. Ik ben trouwens benieuwd waar die Neville nu naartoe gaat. Zou hij zich ook aansluiten bij het verzet?.
idd, waarom kan iemand die gevangen genomen wordt niet gewoon één keer eens goed bewaakt worden. Je weet vantevoren al: die gaat ontsnappen voor het eind vd aflevering.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:45 schreef remlof het volgende:
Neville kon zonder enig probleem ontsnappen natuurlijk, we kregen niet eens te zien hoe.
Deze serie blijft zo slecht dat het leuk blijft
niet over nadenkenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef Ugjerke het volgende:
Waar haalde die Gus opeens een wapen vandaan trouwens?
Oh ja, Tom.quote:
Maar wat nou als het een hele belangrijke reden heeft in het verhaal.. oh wacht.quote:
Ga jij je mond eens even heel snel spoelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, waarom kan iemand die gevangen genomen wordt niet gewoon één keer eens goed bewaakt worden. Je weet vantevoren al: die gaat ontsnappen voor het eind vd aflevering.
wel goed moment toen Neville die 'priester' neerstak. Ik zag weer even de Gus Fring van Breaking Bad
quote:Monday, April 15, 2013
Revolution Will Not Be Airing Tonight
Just a heads up for my readers and anyone else who watches Revolution. Tonight's episode will not be airing tonight, because of what happened at the Boston Marathon today. (NBC will be doing extensive coverage on it at 10 PM EST). No word on whether tonight's episode will be airing at another date, if at all. I'll let you know when it's announced.
Till then, send your prayers to the people of Boston and hope that the culprits are caught. And if you're from a major American city like I am (I'm from New York), be on alert and stay safe. Peace out.
Ik had al zo'n vermoeden dat dat de reden was waarom ik de aflevering niet kon vinden vanochtend. Logisch, natuurlijk, dat ze de prioriteit bij het Bostondrama hebben gelegdquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:25 schreef Rainesz het volgende:
Hmzz.. ik vanmorgen toch zoeken naar nieuwe aflvering, Sickbeard niks binnen...hadmatig nope niks.
Dus voor de mensen die ook zichzelf afvragen wat happend?
[..]
Nieuwsuitzendingen scoren sowieso hoog. Hoger dan een heleveel series.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
Een nieuwsuitzending scoort hoger dan Revolution..
![]()
.
Wij kunnen met zijn tweeën net zo goed TV modden als NWS, we kijken veel dezelfde seriesquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:51 schreef sp3c het volgende:
damn ... voor staten die in een staat van oorlog leven met elkaar zijn al die grenzen wel verbazend open ... iedereen loopt maar heen en weer dat het een lieve lust is
de EU is er nix bij
Vorige week ook. Sluipen naar het prikkeldraad, zachtjes knippen, sluipen maar wel hard roepen "kom maar"quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:51 schreef sp3c het volgende:
damn ... voor staten die in een staat van oorlog leven met elkaar zijn al die grenzen wel verbazend open ... iedereen loopt maar heen en weer dat het een lieve lust is
de EU is er nix bij
zelfde iq misschienquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij kunnen met zijn tweeën net zo goed TV modden als NWS, we kijken veel dezelfde series
ja die bedoelde ik maar het is schijnbaar normaal daar want deze week was het weerquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vorige week ook. Sluipen naar het prikkeldraad, zachtjes knippen, sluipen maar wel hard roepen "kom maar"
het ouderlijk huis aan de andere kant ... kan dr niet zo veel schelen geloof ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef DaMart het volgende:
Die Emma had in ieder geval goede prioriteiten gesteld: zorgen dat die grafstenen van Monroe's familie er als nieuw uit bleven zien .
'en ik heb net geprobeerd haar te verbranden in een huis ... ow oneerlijke wereld ... WHYYYyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
Wat was dit weer vermakelijk slecht.
"Oh wat erg dat ze dood is, oh wat ben ik daar boos om, ik wilde haar alleen maar als levend schild gebruiken en misschien persoonlijk doodschieten, waarom, waarom?"
Nou, vorige aflevering of een aflevering eerder... Niemand heeft in al die jaren ook maar iets gemechaniseerds uitgevonden, ze stappen een grens over en verrek, stoommachines...quote:
Om haar uit te lachen tochquote:
Om grote kinderen/mensendingen te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:46 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Om haar uit te lachen toch? Echt elke aflevering is het weer wachten, hoe slechter de volgende aflevering wordt
. Monroe stond echt letterlijk voor hun neus, die vrouw was toch al doodgeschoten dus SCHIET MONROE
. Maar nee hoor, iedereen hield een minuut stilte?
Charlie is ten minste nog het zielige plattelandsmeisje die een paar weken daarvoor nog nooit een machinegeweer had vastgehouden. Naast haar stonden twee gewetenloze killers die ook niks deden.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:46 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Om haar uit te lachen toch? Echt elke aflevering is het weer wachten, hoe slechter de volgende aflevering wordt
. Monroe stond echt letterlijk voor hun neus, die vrouw was toch al doodgeschoten dus SCHIET MONROE
. Maar nee hoor, iedereen hield een minuut stilte?
Die ICT-manager van Monroe zal wel teruggekomen zijn of zo. Of er zat iemand opgesloten op de 7e etage die via de lift kon ontsnappen.quote:
ik denk wel dat ze zijn software hebben gebruikt jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ICT-manager van Monroe zal wel teruggekomen zijn of zo. Of er zat iemand opgesloten op de 7e etage die via de lift kon ontsnappen.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat die Aaron met die toren te maken had. Zouden ze zijn software hebben misbruikt voor het project of zo?.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
ik vond die agentjes in de Plains Nation ook zo awesome
komen aangeslenterd te paard, zien daar het lijk liggen, kijken elkaar aan en denken
'I reckon they went left ways aways I reckon!'
dus linksaf, vervolgens moeten ze de hele nacht slenteren te paard om de bolle en de milf in te halen waar ze vervolgens in de hinderlaag lopen
Hij zal wel een of andere Open Source code geschreven hebben waar die kleine dingen in de lucht op worden bestuurd. Altans dat lijkt mij zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:37 schreef RedVultures het volgende:
Geweldige aflevering weer.
We weten nu weer dat charlie niet als miles is geworden. Nevil heeft een stukje gezwommen, en heeft de ballen om weer terug te gaan naar de mensen die hij kort geleden wou vermoorden.
Wat nog meer hmmm.... owja aron die iets met de blackout te maken heeft, en rachel die nu gehandicapt is.
Weet het verder werkelijk niet meer, zoveel belachelijke scenes het is niet meer bij te houden.
Deze show blijft een must see.
Waarschijnlijk, misschien is hij de volgende die eraan gaat dan moeten ze weer iemand anders zoeken om de elektriciteit weer aan te krijgen. Seizoen 2 moet ergens over gaan natuurlijk, en zoveel story lines zijn er nou ook niet? Randall kan de villain zijn in s02 en daarna zal er toch wat nieuws moeten komen lijkt mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij zal wel een of andere Open Source code geschreven hebben waar die kleine dingen in de lucht op worden bestuurd. Altans dat lijkt mij zo.
Ik heb zo het idee dat op het eind van seizoen 1 de stroom weer wordt ingeschakeld, of dat ze op het punt staan dat te doen, maar dat iets of iemand dat tegenhoudt. Ik gok op het laatste, want als de stroom het weer doet, dan is de hele basis van de serie natuurlijk meteen wegquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, misschien is hij de volgende die eraan gaat dan moeten ze weer iemand anders zoeken om de elektriciteit weer aan te krijgen. Seizoen 2 moet ergens over gaan natuurlijk, en zoveel story lines zijn er nou ook niet? Randall kan de villain zijn in s02 en daarna zal er toch wat nieuws moeten komen lijkt mij.
Echt zo van NET niet geluktquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat op het eind van seizoen 1 de stroom weer wordt ingeschakeld, of dat ze op het punt staan dat te doen, maar dat iets of iemand dat tegenhoudt. Ik gok op het laatste, want als de stroom het weer doet, dan is de hele basis van de serie natuurlijk meteen weg.
Dezelfde avond als The Americans? Of gaat dat ook verhuizen?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf volgend jaar verhuist Revolution naar de woensdagavond op NBC
http://tvbythenumbers.zap(...)-to-tuesdays/182261/
Dus geen Voice lead-in meer... zal mij benieuwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |