eindelijk gezienquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:00 schreef Rainesz het volgende:
Aardige aflevering!
Toen die machinegun begon te draaien dacht ik...neee klote cliffhanger!
Nu wachten tot 7 Januari.
Nee, tot 25 MAARTquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:00 schreef Rainesz het volgende:
Aardige aflevering!
Nu wachten tot 7 Januari.
waarom moet de winterstop altijd zo lang zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, tot 25 MAART
http://en.wikipedia.org/wiki/Revolution_%28TV_series%29#Episodes
Nee, ze moeten hier nog de rest van het seizoen opnemenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom moet de winterstop altijd zo lang zijn
ja maar is altijd zo in de winter voor veel seriesquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ze moeten hier nog de rest van het seizoen opnemen
Op zich zouden ze met een volledig seizoen (meestal rond de 22 afleveringen) dan door kunnen gaan tot in juni, wat weer langer is dan de meeste series die normaal gesproken in mei stoppen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke aflevering. Goed opgebouwd met een prima cliffhanger op het einde. Dat doen ze dan wel weer goed, want daardoor blijven de mensen toch wel kijken. Al is het jammer dat het eind maart pas verder gaat, dat duurt wel erg lang en daar hadden ze beter februari of eerder van kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens IMDB 7 Januari.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, tot 25 MAART
http://en.wikipedia.org/wiki/Revolution_%28TV_series%29#Episodes
Alleen had Revolution eerst een 10 afleveringen orderquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich zouden ze met een volledig seizoen (meestal rond de 22 afleveringen) dan door kunnen gaan tot in juni, wat weer langer is dan de meeste series die normaal gesproken in mei stoppen.
Als ze er dan een volledig seizoen van maken, dan kunnen ze toch 12 nieuwe afleveringen hebben besteld? Ik meen ergens te hebben gelezen dat ze rond de 23 uit gingen komen, maar dat kan ik niet meer terugvinden, dus misschien ging dat over een andere seriequote:Op woensdag 28 november 2012 00:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alleen had Revolution eerst een 10 afleveringen order
Ja, maar vandaar wellicht de 4 maanden pauzequote:Op woensdag 28 november 2012 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze er dan een volledig seizoen van maken, dan kunnen ze toch 12 nieuwe afleveringen hebben besteld?
Nee joh, ze hebben net een volledig seizoen besteld, ze kijken eerst hoe het in Maart weer wordt opgepiktquote:Op woensdag 28 november 2012 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ze nog geen 2e seizoen hebben aangekondigd. Met dit soort ratings, die gewoon goed zijn, doen ze dat meestal al heel snel.
Dat viel mij ook al op ja. Ze kunnen dit best wel subtieler oplossen. Betere dekking, zo nu en dan een schampschot raak ('but I'll manage')quote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb toch liever dat ze er wat minder geweren in stopppen. Niet dat ik iets tegen geweren heb, maar ze kunnen ze blijkbaar niet goed verwerken in spannende scenes. Het is nu echt veel te vaak voorgekomen dat de good guys onbeschut beschoten werden en dat er niemand wordt geraakt. Zelfs Storm Troopers schieten niet zo beroerd. Ik ben ook absoluut niet bang voor de machinegun van die helicopter, want alle kogels gaan toch mis.
Ik hoop er eigenlijk op dat de helikopter raak vuurt en we ineens een heel andere groep hoofdpersonen krijgenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb toch liever dat ze er wat minder geweren in stopppen. Niet dat ik iets tegen geweren heb, maar ze kunnen ze blijkbaar niet goed verwerken in spannende scenes. Het is nu echt veel te vaak voorgekomen dat de good guys onbeschut beschoten werden en dat er niemand wordt geraakt. Zelfs Storm Troopers schieten niet zo beroerd. Ik ben ook absoluut niet bang voor de machinegun van die helicopter, want alle kogels gaan toch mis.
Iig Charly raken. Goede aflvering weer hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk op dat de helikopter raak vuurt en we ineens een heel andere groep hoofdpersonen krijgen
Toen ze op die brug beschoten werden begon ik me er bewust aan te ergeren en sindsdien is het alleen maar erger geworden. Doet Charlie eindelijk een klein beetje normaal, krijg je pacifistische kogels.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja. Ze kunnen dit best wel subtieler oplossen. Betere dekking, zo nu en dan een schampschot raak ('but I'll manage')
Helemaal mee eens, Serie begint trouwens weer over minder dan een maandje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:07 schreef Nickske1912 het volgende:
Zolang je het allemaal niet te serieus neemt kan deze serie best aardig zijn. Doe je dat wel, dan stoor je je continu aan allerlei toevalligheden en andere matig uitgevoerde dingen. Want hoewel de laatste ep best sterk was, zat het ook weer vol met zulke momenten. Maar goed, waarom kunnen ze nou niet de hele serie qua verhaal op deze voet doorgaan, dan lijkt het tenminste echt ergens op. Scenes tussen Monroe en Miles en tussen Miles en Neville waren gewoon goed. Rachel daarentegen komt met haar rol totaal nog niet uit de verf, zonde want Elizabeth Mitchell is best een toffe actrice.
Miles/Monroe/Neville zouden de centrale personages in deze serie moeten zijn in plaats van Charlie en haar familie. Wellicht vanaf maart nu het verhaal echt los begint te komen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:31 schreef DaMart het volgende:
Er staat een minuut van de volgende aflevering online: http://www.tv.com/news/wa(...)-video-136259383065/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de 2e helft van het 1e seizoen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
25 Maart begint het nieuwe seizoen.
Het tempo gaat dus omhoog en de serie is volgens de makers beter geworden... ik ben benieuwdquote:Revolution Creator Eric Kripke: "I'm Glad We Took the Break"
Mar 24, 2013 03:54 PM ET
When we last saw Miles & Co. on Revolution, they were about to be gunned down by one of Monroe's choppers. That's quite the cliffhanger to leave us on before taking a four-month hiatus. So what's in store for the gang now?
Catch up with Revolution: What you need to know before it returns
"In the opening moments of Episode 11, they just run. They just tear outside there 'cause it's a helicopter," Creator Eric Kripke tells TVGuide.com of Monday's midseason premiere (10/9c, NBC). "But it immediately escalates because Monroe and Neville and all the wrong people have some very powerful weapons and the good guys don't have much."
During the first half Revolution's freshman season, Monroe (David Lyons) was still holding out hope for a friendly reconciliation with Miles (Billy Burke). But now that Miles has turned him down, expect to see the general become more than a little unhinged. "The one guy who probably was his last tether to humanity basically shoved him away so I think Monroe feels free to really become darker and more dangerous just when he has the means to do it," Kripke says. And though the showrunner doesn't "think there's going to be any Dr. Phil moments" for Monroe in the second half of Season 1, there is still hope for redemption. "I think honestly when the audience finds a character charismatic and as long as it's logical and they can understand it ... you can take characters anywhere," Kripke says.
10 things to know about Revolution's return
While Monroe becomes more vulnerable, prepare for Miles to get reacquainted with his dark side. Since leaving the militia, Miles has done everything in his power to leave his violent past behind him, but according to Kripke, to defeat Monroe and "set things right, he has to become that general again." Unfortunately, this decision brings on a new series of dangers. "The threat is both internal and external because how do you maintain your humanity in the face of all this war?" Kripke teases.
"Everything becomes about a moral question and should you turn the power on and give a bunch of dangerous toys to a very unstable group of children or is it better to let Monroe steamroll over the continent?" he says. "Neither option's great. There's heavy debate but that's good because it muddies the water."
Celebs we'd like to spend one night with before the apocalypse
As for the long hiatus, Kripke isn't worried about any possible negative effects. "It allowed us to make a higher quality better series and at the end of the day, that's the thing I have to put at my first priority. The show's better because we took the break so therefore I'm glad we took the break," he told reporters during a conference call.
One thing Kripke says would be improved upon when Revolution returns is the pacing, which even he admits was a little slow in the first half. But instead of simply speeding up the series a little, it sounds like Kripke is going full-steam ahead. "There's probably a lot of answers that we're giving in the second half that probably could have waiting until Season 2, but we felt that we should smoke them if we've got them," he explains. "I think you'll look at the second half and there's probably no one episode that doesn't have at least one big moment that either unveils more mythology or is a seminal moment in one of the character's lives that transforms them."
Presumably, one such seminal moment during Revolution's big return is the game-changing major death. But who could it be? Will Nora (Daniella Alonso) get gunned down in battle? Will Aaron (Zak Orth) sacrifice himself for the greater good? Or will it be Jason (JD Pardo) who's fatally punished for his rebellion?
Yup, kijken of deze geen last heeft van take downsquote:Op maandag 25 maart 2013 10:03 schreef Rainesz het volgende:
Morgen weer nieuwe aflevering!
Voor ons downlooiers dan
Weinig last van altijdquote:Op maandag 25 maart 2013 10:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yup, kijken of deze geen last heeft van take downs
Gewoon beter zoekenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yup, kijken of deze geen last heeft van take downs
Ik ben er al 0 keer tegenaan gelopen tegen een takedownquote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik heb er nooit last van, Heb alleen veel gezeik er over gehoord.
Monroe die een pendant heeft waarmee hij stroom kon opwekken, vervolgens een helikopter de lucht in kon sturen en met boordgeschut op de ontsnappende groep mikken.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:22 schreef gotrunks het volgende:
Hoe was de laaste episode ook alweer geëindigd?
Haha ja en dat einde was ook wel vaag vond ik. Is dat wat in die pendants zit ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hij was weer fijn!Wel briljant dat ze alles doen om dat joch te redden zodat hij vervolgens meteen onder de zoden mag
Inderdaad. Zoektocht van 10 afleveringen en in de 11e gaat ie meteen dood. Moest best wel lachen toenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hij was weer fijn!Wel briljant dat ze alles doen om dat joch te redden zodat hij vervolgens meteen onder de zoden mag
In bijna elke serie is het zo dat willekeurige mensen door 1 schot dood zijn terwijl belangrijke mensen wat langer levenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:48 schreef Kenju het volgende:
Ook dat dat joch drie keer geraakt wordt en dan in slowmotion neer gaat, terwijl anderen met één schot al neergaan, gaat werkelijk nergens over.
Ik vond vooral die emotionele scene tussen haar en Charlie slecht, maar dat kwam denk ik ook omdat Rachel als enige aan het acteren was en Charlie totaal geen feedback gaf.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:37 schreef NotYou het volgende:
Rachel is wel echt tenenkrommend inderdaad. Ben er nog niet over uit of het nou de actrice, de rol of een combinatie van de twee is.
Ik moest wel even denken aan dat Miles zei dat hij Rachel's lijk zag.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:46 schreef NotYou het volgende:
Maar was Danny nou eigenlijk een cyborg of niet?
Ik ben geen vriezerexpert, maar ik vond het nog redelijk geloofwaardig dat zo'n walk-in freezer het overleeft. Zeker als je daarvoor is vertelt dat je door een open veld weg kan rennen voor een helicopter met minigun.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef planethugo het volgende:
het begint zo langzamerhand een regelrechte kopie van Falling Skies te worden, alleen vechten ze hier niet tegen 'skitters' () maar tegen Monroe.
Ik dacht binnen 1 minuut al 2x 'ja hoor daar gaan we weer'
1. Ze staan op een open veld tegenover een helikopter met machinegeweren, spannende cliffhanger! Maar uiteraard rent zonder kleerscheuren weg.
2. ze rennen een gebouw in dat helemaal opgeblazen wordt. Maar ze schuilen achter een deur die blijkbaar toevallig explosieven kan hebben, in tegenstelling tot de rest van het gebouw.
Net als die tracer die ze op het eind bij die danny wegsnijdt en KNIPPERT
De boodschap was wel duidelijk dat hij iets in zich heeft, waarom moet dat knipperen... lijkt me toch dat je zoiets wel ziet bij jezelf in het donker.
Zulke dingen die puur voor de show gedaan worden ipv dat er echt over nagedacht is verpesten dit interessante thema, maar ik zal toch wel blijven kijken. Net als Falling Skies
het is allemaal zo ontzettend toevallig dat ze een willekeurig huis inrennen en daar dan toevallig direct een vriezer is waar ze in kunnen. Daar kun je makkelijk iets beters voor verzinnen, maargoed deze serie hangt van dit soort momenten aan elkaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben geen vriezerexpert, maar ik vond het nog redelijk geloofwaardig dat zo'n walk-in freezer het overleeft. Zeker als je daarvoor is vertelt dat je door een open veld weg kan rennen voor een helicopter met minigun.
Ik zou eigenlijk wel meer van zulke momenten willen zien. Het is dan geen kwalitatief uitstekende oplossing, maar het is nog altijd beter dan "alle kogels missen".quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
het is allemaal zo ontzettend toevallig dat ze een willekeurig huis inrennen en daar dan toevallig direct een vriezer is waar ze in kunnen. Daar kun je makkelijk iets beters voor verzinnen, maargoed deze serie hangt van dit soort momenten aan elkaar
Het was een restaurant hequote:Op donderdag 28 maart 2013 11:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
het is allemaal zo ontzettend toevallig dat ze een willekeurig huis inrennen en daar dan toevallig direct een vriezer is waar ze in kunnen. Daar kun je makkelijk iets beters voor verzinnen, maargoed deze serie hangt van dit soort momenten aan elkaar
Ik zie weinig verschil met Revolution, dat is toch ook gewoon Ambachtelijk Slecht?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
Falling Skies is slecht ... en niet zomaar slecht, maar echt briljant slecht.....
En als je dat accepteert is het geweldig!
Hmmz, ja, misschien betere slechtere special effects.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind FS wel beter slecht dan Revolution, persoonlijk!
Heb ze wel eens slechter gezien ja. Alleen die kop van die Charlie, mijn hemel.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:37 schreef remlof het volgende:
Zo hey, dit was zo ongeveer de beste aflevering van het hele seizoen!
Heb beide seizoenen bekeken, smaken verschillen denk ik. Vond het vermakelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
Falling Skies is slecht ... en niet zomaar slecht, maar echt briljant slecht.....
En als je dat accepteert is het geweldig!
Dat zeg ik toch ook, dat ik het wel leuk vind (ok, omdat het zo slecht is).quote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb beide seizoenen bekeken, smaken verschillen denk ik. Vond het vermakelijk.
Die verdient inderdaad sowieso een kogel tussen de ogen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb ze wel eens slechter gezien ja. Alleen die kop van die Charlie, mijn hemel.
10 hele episodes lang waren ze op zoek naar die Danny, vinden ze 'm eindelijk wordt ie overhoop geknaldquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hadden ze die niet mooi dood kunnen laten gaan en die Danny laten leven? Die had tenminste nog wat spunk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |