Werd ze toen geraakt in die droom of werd ze ook daadwerkelijk geraakt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja charly in der arm en keer en bijna door der kop toch toen ze op die trap half dood lag te gaan en helemaal in een droom zat
Jij vind het oprecht goed?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef MineraalWater het volgende:
Ben blij dat ik niet de serie kijk zoals jullie want dan was ik al lang gestopt
Nee echt met een kogel zo'n schram wond ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Werd ze toen geraakt in die droom of werd ze ook daadwerkelijk geraakt?
Ja dat is waar, dat doe ik ook iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:
ik vind het leuk, niet goed
hersens uit, biertje erbij en gaan kijken
Ik vind Supernatural nog stukken beter hoor, al had dat ook nog wel wat afleveringen die duidelijk minder waren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Kenju het volgende:
Ok, eerlijk: Ik keek het eerst om hier gewoon mee te kankeren. Maar het verhaal is toch wel interessanter geworden. Tuurlijk is het nog steeds slecht, en leeft het bij de gratie van vooral tieners, maar ik dacht eerst dat het zelfs daarvoor niet goed genoeg zou zijn.
Het wordt dus een soort van nieuwe Supernatural-achtige serie die dergelijk publiek aanspreekt. Dat het verhaaltechnisch verre van gelikt is, maar niet echt uit.
True,quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Kenju het volgende:
Ok, eerlijk: Ik keek het eerst om hier gewoon mee te kankeren. Maar het verhaal is toch wel interessanter geworden. Tuurlijk is het nog steeds slecht, en leeft het bij de gratie van vooral tieners, maar ik dacht eerst dat het zelfs daarvoor niet goed genoeg zou zijn.
Het wordt dus een soort van nieuwe Supernatural-achtige serie die dergelijk publiek aanspreekt. Dat het verhaaltechnisch verre van gelikt is, maar niet echt uit.
Supernatural is inderdaad beter. Maar feitelijk is het idee achter het thema net zo nep en is de doelgroep ongeveer hetzelfde. Al houdt ieder vergelijk daar wel zo ongeveer op. Het ging me er meer om dat het vooral een serie is die door tieners (of mensen die op die manier naar series kijken) als top gezien wordt. Het is ook zo dat Supernatural een stuk langer loopt, en dus een meer gevarieerde doelgroep heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind Supernatural nog stukken beter hoor, al had dat ook nog wel wat afleveringen die duidelijk minder waren.Maar het overkoepelende verhaal vind ik best oké uitgedacht. Dat idee krijg ik bij Revolution nog niet.
Dat is ook wel waar, toen Supernatural begon zat ik waarschijnlijk nog op de HAVO.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Supernatural is inderdaad beter. Maar feitelijk is het idee achter het thema net zo nep en is de doelgroep ongeveer hetzelfde. Al houdt ieder vergelijk daar wel zo ongeveer op. Het ging me er meer om dat het vooral een serie is die door tieners (of mensen die op die manier naar series kijken) als top gezien wordt. Het is ook zo dat Supernatural een stuk langer loopt, en dus een meer gevarieerde doelgroep heeft.
Iedere doomsday prepper weet dat een gigantische hoeveelheid brandstof opslaan nutteloos is, omdat het maar zeer beperkt houdbaar is. In revolution zijn ze zo'n 18 jaar verder dus de kans dat de brandstof die in de heli gaat nog goed is, is nihil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Misschien vind ik de serie daarom nog vermakelijk, ik denk er niet heel veel bij na.
Nee joh, gaat prima, dat zie je toch? Alles werkt gewoon nog na 18 jaar. Geen probleem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iedere doomsday prepper weet dat een gigantische hoeveelheid brandstof opslaan nutteloos is, omdat het maar zeer beperkt houdbaar is. In revolution zijn ze zo'n 18 jaar verder dus de kans dat de brandstof die in de heli gaat nog goed is, is nihil.
Nanobots maken de heli wel natuurlijk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee joh, gaat prima, dat zie je toch? Alles werkt gewoon nog na 18 jaar. Geen probleem.![]()
Zou op zich wel grappig zijn als er opeens wat helicopters naar beneden storten. Dat Monroe dan helemaal pissig wordt "JIJ HEBT AAN DIE HELICOPTERS GEWERKT HOE KAN DIT HAAT JE MIJ IEDEREEN IS TEGEN MIJ IK HEB GEEN VRIENDEN", en dat de techneut dan heel droog reageert "Gast, het is allemaal oude troep, oude brandstof, dat het nog zo lang heeft gewerkt is wonderbaarlijk".
Oh jaaaa, natuurlijk. Gewoon aan paar gram nanobots in de benzinetank en die zorgen wel dat de benzine gewoon benzineert zoals het hoort.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Nanobots maken de heli wel natuurlijk!
Maar dan zou juist de brandstof die ze uit stilstaande heli's hebben gezogen onbruikbaar moeten zijn en het spul dat in de tanks zit nog de grootste kans hebben.quote:Ik zou er zelf nooit aan beginnen om thuis benzine te bewaren, want het blijft gevaarlijk, brandbaar spul. Maar als u de benzine toch wilt bewaren, dan blijft die best een tijd goed. Het gaat er vooral om hoe je de brandstof opslaat. De Duitse zusterorganisatie van de ANWB, de ADAC, heeft 25 jaar geleden een paar liter gelode superbenzine in een kelder opgeslagen. Onlangs werd het weer tevoorschijn gehaald en de kwaliteit bleek na een kwart eeuw nog opmerkelijk goed. De benzine bleek nog goed geschikt om mee te rijden. De ADAC bewaarde de benzine in een luchtdicht afgesloten, metalen jerrycan. Bij kunststof jerrycans of de niet hermetisch afgesloten brandstoftanks van auto's en motorfietsen is het een ander verhaal. Daarin kan de benzine snel aan kwaliteit verliezen en onbruikbaar worden, vooral door de blootstelling aan zuurstof.
Ik dacht eerst ook dat het granaatwerpers waren toen ze die dingen pakten, maar het zijn scifi wapens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:19 schreef jogy het volgende:
Veel bloed en zo. Ik vond het een goede aflevering. OK. Dat ze met een stel granaatwerpers door het pand wandelen was misschien een beetje overkill en die scene dat er een volledig af wordt geschoten en twee seconden later komt er een neger langs lopen die niets gemerkt heeft was wel een beetje apart maar toch!
Ghe, maar de explosie was hoe dan ook niet fluisterstil iig, dus die neger zou doof moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het granaatwerpers waren toen ze die dingen pakten, maar het zijn scifi wapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |