quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:TheCancelBear twitterde op donderdag 03-10-2013 om 17:44:37REVOLUTION ratings drop, the bear's gaining http://t.co/F6J1RAUNGq reageer retweet
Oh, deze aflevering gaat zeker niet teleurstellen als je de juiste instelling hebtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wacht, shit, er was een nieuwe beschikbaar vandaag! Ik zat helemaal met zondag uitzenden --> maandag downloaden in m'n hoofd!
Ffffuuuu!
Nou ja, dan morgenochtend maar kijken
Oh er was er weer eentje? Nou ja, die kijk ik maandag wel als ik weer thuis ben, na Homeland.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, deze aflevering gaat zeker niet teleurstellen als je de juiste instelling hebt
Shun! Shun the nonbeliever!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:19 schreef Tom_88 het volgende:
Alsjeblieft, cancel deze bagger dat ik mezelf niet meer hoef te forceren om steeds maar weer te moeten kijken.
Dat einde van aflevering 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige keer zat je goed met je bewering over de vuurvliegjes, misschien dit keer ook weer.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Ja misschien is het wel zo 'goed slecht' dat ik niet eens meer door heb dat het dus eigenlijk gewoon slecht isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vond het weer slecht, maar wel goed slecht...
Ik heb me ook prima vermaakt, maar bij zo'n gevechtscene merk je wel wat het eigenlijk heel slecht is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind het zowaar echt beter worden
Sterker nog, ik heb me echt prima vermaakt met de laatste aflevering
Ik begin het toch wel de meest vermakelijke en logische serie ooit te vindenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja misschien is het wel zo 'goed slecht' dat ik niet eens meer door heb dat het dus eigenlijk gewoon slecht is
Jaja, neee..... zo werkt dat niet!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:47 schreef remlof het volgende:
Oh ik had ep2 al gezien maar was het alweer vergeten
Ik haak maar af denk ik, er zijn genoeg andere veel betere series te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |