SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zijn bijna op de helftquote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe lang 'moet' je nog KD?
The suspence is killing us.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Cool. Staat leuk bij Watermelondriah
Ben benieuwd naar de tweede en volgende namen van die anderen. Of zou Chiara gewoon veel pech hebben?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef zandsculptuur het volgende:
Het hele gezin samen: charissa, jeninhio, giovelly, jayron en chiara-piani-susanne-bouguenon.
De creativiteitsfactor nam per kind toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kennelijk was deze gepland!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Limone het volgende:
Piani betekent plannen in het Italiaans volgens Google translate... Als het al iets betekent. (
ik vind Bouguenon anders ook echt wel erg zielig...quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
Of heeft ze grootse plannen voor Chiara...
Ik merk dat ik hormonaal boos word van Piani.Wat zonde zeg. Als ik dat nou had bij de honger in Afrika. Maar nee hoor, ik heb het bij een tokkiebabynaam
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
Of heeft ze grootse plannen voor Chiara...
Ik merk dat ik hormonaal boos word van Piani.Wat zonde zeg. Als ik dat nou had bij de honger in Afrika. Maar nee hoor, ik heb het bij een tokkiebabynaam
![]()
Je verzint dit ter plekke, toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef zandsculptuur het volgende:
Het hele gezin samen: charissa, jeninhio, giovelly, jayron en chiara-piani-susanne-bouguenon.
De creativiteitsfactor nam per kind toe.
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel meteen dacht inderdaad! Een beetje...onaf ofzo. Maar zo hardop uitgesproken dacht ik: hee, dat klinkt leuk!quote:
Zie je het al voor je?quote:
I wishquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je verzint dit ter plekke, toch?
Toch?.
Ja, maar zou Lette dan het zusje zijn? En waarom geef je dan je derde kind de naam van je eerste kind als tweede naam?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Sean op zn Hollands, dat is echt niks idd![]()
Is Max niet gewoon Nico's broertje?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef zandsculptuur het volgende:
De tweede heet Nico Lette (hij is het knapste kind, dus de naam in bold afgedrukt).
[ Bericht 21% gewijzigd door indaha op 09-04-2013 11:33:29 ]Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Naar die zangeres wellicht?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kan me bij "nico" in het Engels ook weinig voorstellen eigenlijk
Vrienden van ons hebben hun dochtertje daarnaar vernoemd! Dat is dan wel in Nederland, maar de naam is dus wel ook bekend in het Engels, in ieder geval van die zangeresquote:
Ja, maar wel voor meisjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef bellelena het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben hun dochtertje daarnaar vernoemd! Dat is dan wel in Nederland, maar de naam is dus wel ook bekend in het Engels, in ieder geval van die zangeres
Dat wordt "knee-go".quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kan me bij "nico" in het Engels ook weinig voorstellen eigenlijk
ik vind het er niet zo moeilijk uitzien?quote:
Is dat allemaal uit één gezin dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Madelief niet nee. Maar dat is de enige klassieke naam in het rijtje. Ik vind Zilver en Vlinder niet echt namen voor kinderen.En Wisse, Wester en Warre een beetje kwik,kwek en kwak gehalte hebben.
Ja de artikelen gaan ook over grote gezinnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is dat allemaal uit één gezin dan?
Geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Of is Fairfax de achternaam? En Lette het zusje en Max de broer?
Snoopy, waarom??????
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Geen ideemaar dat wij er al zo'n discussie over hebben zegt genoeg
ik ken 2 Westers, en er zijn aardig wat Vlinders in NL, kijk maar bij meertensquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Madelief niet nee. Maar dat is de enige klassieke naam in het rijtje. Ik vind Zilver en Vlinder niet echt namen voor kinderen.En Wisse, Wester en Warre een beetje kwik,kwek en kwak gehalte hebben.
Dat weet ik. Maar ik vind het geen (kinder)namen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ken 2 Westers, en er zijn aardig wat Vlinders in NL, kijk maar bij meertens
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:54 schreef trui het volgende:
heu, je kunt doorgaans niet ineens pas zo heten als je volwassen bent.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken trouwens een Trudy en die vond dr eigen naam wat gewoontjes, dus dr oudste dochter heet Sja hrissa en diens dochter heet S hatrensja.
Ik welquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef snoopy het volgende:
Wel bekend maar ik ken werkelijk niemand die zo heet.
Oh lord!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken trouwens een Trudy en die vond dr eigen naam wat gewoontjes, dus dr oudste dochter heet Sja hrissa en diens dochter heet S hatrensja.
Ik doe een poging voor jequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Cwen het volgende:
Ik vind Donja een beetje een hondennaam, eigenlijk... *blush*
Heeft iemand nog suggesties voor lange(re), 'vloeiende' meisjesnamen?
Tot dusver op m'n lijstje:
Abigaïl
Gwendoline
Madelon
Eleanor
Olivia
Juliëtte
Kom niet verder en manlief vindt het tot dusver nog niets, helaas.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:46 schreef Cwen het volgende:
Jaaa, die hoek inderdaad.
Helaas valt alles met S hier af vanwege achternaam... Jammer, want Suzanne vind ik wel mooi. Ik ken een Fabienne, Leonoor, Madeleine en Willemijn, helaas, dus dat kan ook niet. Cathelijne komt wel op het lijstje, erg mooi.
Het is een stijl in namen die je wat minder ziet nu, geloof ik, maar alle suggesties zijn welkom
.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
wat zijn goede vernoemingen voor een Cobie en Pieter?
Vriendin van me wil vernoemen, maar weet t geslacht nog niet.
Kobus, Piet, Poco
Waarom staat er een trema op de i? Zou je ook een andere uitspraak willen dan ebbiekeel?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Cwen het volgende:
Abigaïl
Cobinequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Kobus, Piet, Poco
Op z'n Hollands, abiega-il, misschien?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:12 schreef Gulara het volgende:
Waarom staat er een trema op de i? Zou je ook een andere uitspraak willen dan ebbiekeel?
Dat lijkt me een beetje vreemd?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Op z'n Hollands, abiega-il, misschien?
Rosaliequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Cwen het volgende:
Abigaïl
Gwendoline
Madelon
Eleanor
Olivia
Juliëtte
Mij niet?quote:
Tamaraquote:Op woensdag 10 april 2013 08:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Rosalie
Josephine
Nathalie
Madelief
Moeilijk wel, ik ben juist meer van de korte namen
Austin is mooi voor een meisjequote:
Coosje/Koosje voor een meisje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Kobus, Piet, Poco
of Pierre (zag ik vandaag bij de kinderopvang)quote:Op donderdag 11 april 2013 19:21 schreef Cantare het volgende:
[..]
Coosje/Koosje voor een meisje.
En gewoon Pieter voor een jongen.
lquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Cwen het volgende:
Crea, KD! Maar nee
Rozemarijn is ook <3 en Penelope ook, maar lastig in het NL want de NL uitspraak vind ik niks: Puh-Nee-Loo-Pee
Felicia is me iets te... Chique, ofzo
Ik probeer een afleidingsmaneuvre rememberquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Cwen het volgende:
Crea, KD! Maar nee
Rozemarijn is ook <3 en Penelope ook, maar lastig in het NL want de NL uitspraak vind ik niks: Puh-Nee-Loo-Pee
driekwart stond al bij mij op de lijst.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:21 schreef Cwen het volgende:
Mooi, Cantare! Zitten goede bij. De lijst wordt steeds langer!
Kan ook als Puh-nel-loo-piequote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Cwen het volgende:
Crea, KD! Maar nee
Standaard een zweepje bij je dragen en iedereen die het verkeerd zegt meteen afstraffen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef Cwen het volgende:
Weet ik, en dan is het wel mooi! Maar mijn familie is niet zo uhhh... Internationaal. En ik zie het niet zo zitten om iedereen op verjaardagen te gaan verbeteren!
Mijn Amerikaanse vriendin zou het super vinden, daarentegen.
het moet ook een leuke naam zijn he, niet alleen langquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Mangostine het volgende:
Oh de helft was al genoemd zie ik![]()
Mariken
Babette
Rubine
Leonore
Hadewych
Elvira
Jorinde
ik ken de naam alleen als Ebbiegeel om t fonetisch te schrijvenquote:Op woensdag 10 april 2013 07:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Op z'n Hollands, abiega-il, misschien?
Het is een Hebreeuwse naamquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken de naam alleen als Ebbiegeel om t fonetisch te schrijven
Had je dit maar genoemd vóórdat mijn baby geboren was. Gelukkig is er altijd nog het vooruitzicht op een nummer twee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:08 schreef Mangostine het volgende:
Flatulentia, Gonnorea, Morrigraine, Hepi-Titia, Sil-Labia, Glubine
quote:
En zijn zusje Scoliosequote:
quote:
Améliequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Cwen het volgende:
Abigaïl
Gwendoline
Madelon
Eleanor
Olivia
Juliëtte
Wij moesten er op school Pee-nee-loo-pee tegen zeggen. Maakt het niet beter, ik weet het.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Cwen het volgende:
Crea, KD! Maar nee
Weet je dat het bij mij stiekem ook echt een optie is! Maar ik weet zeker dat die helemaal afgeschoten wordt als ik hem opper. Omdat deze versie van Olli van een Olifant komtquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:46 schreef Limone het volgende:
Ik vind Olli hartstikke leuk, Hilz! Echt! Neem dan wel Oliver/Olivier voor als hij later te groot is voor Olli
Vind ik Leonie ook wel in het rijtje passen (als je de klemtoon op de laatste lettergreep legt).quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
[..]
Amélie![]()
Elodie,
Magali (vind ik moooooi <3 maar mijn vriend vond het niets.)
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
t ligt er maar aan hoe je t uitspreekt he, met een V ervoor vind ik t net iets erger klinken dan Angina
Toch grappig hoe een letter zo'n naam vreselijk kan verpauperenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Lauren is 100 x toffer dan Laurens!
De mevrouw bij de gemeente dacht dat Silvijn een meisje was dat Silvija heette
Ik vind het altijd wel rot als ik niet weet of het op z'n Engels of Nederlands uitgesproken moet worden. Net als Jesse.quote:
Ze zijn het iig nog nu ik op zoek ben naar 1 en het niet leuk vind als ze straks met 4 andere meisjes met dezelfde naam in de klas zitquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:52 schreef Pvoesss het volgende:
Is dat een trend ja? Valt toch wel mee de namen die kort en hip zijn die zijn dat al jaren.
Je moet er perongeluk maar geen V voor plaatsen dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:32 schreef Kleurdoos het volgende:
o en in de schoolkrant.. een Aginaachgossie
Ik ook wel ja!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:55 schreef Vlindur het volgende:
De hoofdrolspeler van Sons of Anarchy heet Jax
[ afbeelding ]
Als ze hem daar naar vernoemen snap ik dat wel
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:55 schreef Vlindur het volgende:
De hoofdrolspeler van Sons of Anarchy heet Jax
[ afbeelding ]
Als ze hem daar naar vernoemen snap ik dat wel
In Brabant is iedereen een hijquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef pessie het volgende:
Vorige week kwam een bekende even iets ophalen en noemt Lauren "Laurens " en zegt "hij" ondanks het roze mutsje. Zo'n toffe naam en iedereen denkt dat we een jochiehebben!
Een zeen is een pees. Moet lang stoven.quote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef Lamb29 het volgende:
Bij sytycd kids net een -Zeen-
Vind hem eigenlijk best leuk.. mooie klank...
Hoe moet Jesse dan uitgesproken worden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:49 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel rot als ik niet weet of het op z'n Engels of Nederlands uitgesproken moet worden. Net als Jesse.
Ik hou wel van korte namen, maar aangezien het nogal een trend is nu, is het moeilijk om een leuke, enigszins originele, korte meisjesnaam te verzinnen.
We hebben wel al een naam in gedachten, maar ben toch nog aan het rondkijken (iemand nog ideeen?)
en jongens mogen rors best mooi vinden.quote:
Engels: djeh-siequote:[b]Op dinsdag 7 mei 2013 01:55 schreef Teslynd
Hoe moet Jesse dan uitgesproken worden?
Zeen lijkt me ook een naam waarbij je diverse spellingen en uitspraken probeert om er een naam van te krijgen. Seen, Sien, Zien en de a/ay-varianten. Bij elke naamregistratie zou een uitspraakvakje moeten zijn
Schilleman? Bedoel je familienaam als in achternaam of als in traditie om in die familie als voornaam te gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Bij mijn zoon zat een jongen in de klas : Schilleman (fam. naam) en werd Schil genoemd
En de kapster dacht afgelopen vrijdag dat hij Silvani heettequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Lauren is 100 x toffer dan Laurens!
De mevrouw bij de gemeente dacht dat Silvijn een meisje was dat Silvija heette
Voornaamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een opvallende opmars van Tess trouwens, ineens de nummer 1 naam van 2013 tot nu toe?
Schilleman? Bedoel je familienaam als in achternaam of als in traditie om in die familie als voornaam te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit hem wel, de leeftijd klopt aardig met die van mijn zonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan kan ze zich altijd nog Babouschka laten noemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Komt daar zo'n boom van een wijf aanzetten 'ja hoi, ik ben babetje'
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar dan kan ze zich altijd nog Babouschka laten noemen.
Noortjequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Ik ken toevallig een enórme Babet![]()
Maar ik vind kleine namen bij vrouwen vaak wel leuk eigenlijk. Zoals Otje, Bregje, Maartje, Noortje. Babetje vind ik dan weer niet zo mooi..
Zag een keer een slagschip dat Ansje Beentjes bleek te heten. Later heette ze Ans Beentjes.Babette vind ik ook niets aan, maar wel beter dan Babetje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Maar ik vind kleine namen bij vrouwen vaak wel leuk eigenlijk. Zoals Otje, Bregje, Maartje, Noortje. Babetje vind ik dan weer niet zo mooi..
Dan zou ik eerder "Beentjes" veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Teslynd het volgende:
Lijkt me niets om een van die malle Annie M.G. Schmidt-namen te hebben.
[..]
Zag een keer een slagschip dat Ansje Beentjes bleek te heten. Later heette ze Ans Beentjes.Babette vind ik ook niets aan, maar wel beter dan Babetje.
Ik moet dan gelijk aan het Sinterklaasjournaal denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef Suikertante het volgende:
DieuwertjeVind ik ook zó leuk!
Mm. Zie inderdaad geen tientonner voor me.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:49 schreef Teslynd het volgende:
Otje kan geen naam zijn, hoogstens nick. Of is het een kleine Otto? Voor de rest van het leven?
In december is het nog wel leuk, maar ja die andere 11 maanden van het jaar hè? ;-)quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:12 schreef Suikertante het volgende:
Oh ja. Ik ken ook twee Dieuwertjes niet van tv. Die associaties altijd.. maar deze wordt vast door veel anderen met je gedeeld!
T jimkje <--quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Ik vind beide even vreselijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Zo zag ik gisteren Claudia met een K.
Klaudia.
Kom op zeg
Ik vind het een normale naam, tenminste, het is wel echt een generatieding geloof ik, want ik ken er geen enkele onder de dertig, maar met een K ziet het er echt nasty uitquote:
Ja met een K wordt het wel echt super Duits. Voor 30+ vind ik het ook normaal, ik was even in de veronderstelling dat er een baby'tje was geboren met die naam!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het een normale naam, tenminste, het is wel echt een generatieding geloof ik, want ik ken er geen enkele onder de dertig, maar met een K wordt ziet het er echt nasty uit
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja met een K wordt het wel echt super Duits. Voor 30+ vind ik het ook normaal, ik was even in de veronderstelling dat er een baby'tje was geboren met die naam!
Ja dat was ook zo, zag ik voorbij komen, sorry, was dus weer de eerste in tig jaar sowieso, en dan met een K.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja met een K wordt het wel echt super Duits. Voor 30+ vind ik het ook normaal, ik was even in de veronderstelling dat er een baby'tje was geboren met die naam!
Net zoals Carla. Groot in de jaren 60/70. Nu nog een enkeling per jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Pvoesss het volgende:
En 1972 was het 791 keer en in 2012 nog maar 10 keer
Maar mensen geven de naam nog wel dus
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Claudia
Jouw namen klinken soms wat als 'negroïde' namen, dus voor een donker kindje. Ik weet niet of dat de bedoeling is?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben nu vijf weken in verwachting van een meisje.
Mijn vriend wil graag iets in de trant van:
Irene
Eloise
Fleur-Sophie
Anne-Marret
Mary-Ann
Zarah
Ilona
Hij wil echt zo'n kak-naam
Maar ik hou van iets artistiekere namen zoals:
Shanice
Delanice
Kee London
Kee Paris
Harlemia
Felicity
Gudrankia
Mackboule
Elicious
Kandrea
Ella-Fay
Tahloula
Volgens mij komen we hier nooit uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooh, dan zet ik die ook op mijn lijstje. Mag dat?quote:
Natuurlijk. Leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:20 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ooh, dan zet ik die ook op mijn lijstje. Mag dat?
en dan als roepnaam Melonny?quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:42 schreef Gulara het volgende:
[..]
Natuurlijk. Leuk!![]()
Zelf heb ik voor een eventueel toekomstige dochter Watermelondriyah-Claire in gedachten.
Klassiek, maar tegelijkertijd ook fris en fruitig!
Jawel joh. Gewoon Franklinbrown of Stapholycoccolusquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Irene
Eloise
Fleur-Sophie
Anne-Marret
Mary-Ann
Zarah
Ilona
Shanice
Delanice
Kee London
Kee Paris
Harlemia
Felicity
Gudrankia
Mackboule
Elicious
Kandrea
Ella-Fay
Tahloula
![]()
![]()
![]()
![]()
Weinig lastigquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Irene
Eloise
Fleur-Sophie
Anne-Marret
Mary-Ann
Zarah
Ilona
Shanice
Delanice
Kee London
Kee Paris
Harlemia
Felicity
Gudrankia
Mackboule
Elicious
Kandrea
Ella-Fay
Tahloula
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook naarstig op zoek naar een goede naam, maar één van mijn criteria is toch echt dat als hij (wij krijgen een jongetje) later aan de telefoon zijn naam moet doorgeven en de persoon aan de andere kant zou wellicht reageren met: "pardon? Hoe zei u? Hoe schrijft u dat?".... het geen goede naam is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Irene
Eloise
Fleur-Sophie
Anne-Marret
Mary-Ann
Zarah
Ilona
Shanice
Delanice
Kee London
Kee Paris
Harlemia
Felicity
Gudrankia
Mackboule
Elicious
Kandrea
Ella-Fay
Tahloula
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, toch iemand die deze post serieus neemtquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben ook naarstig op zoek naar een goede naam, maar één van mijn criteria is toch echt dat als hij (wij krijgen een jongetje) later aan de telefoon zijn naam moet doorgeven en de persoon aan de andere kant zou wellicht reageren met: "pardon? Hoe zei u? Hoe schrijft u dat?".... het geen goede naam is.
Creatief ben je wel, dat moet ik meegeven maar wow.. wat een namen joh
Zarah vind ik stiekem wel mooi trouwens, is weinig kaks aan lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |