SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zijn bijna op de helftquote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe lang 'moet' je nog KD?
The suspence is killing us.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Cool. Staat leuk bij Watermelondriah
Ben benieuwd naar de tweede en volgende namen van die anderen. Of zou Chiara gewoon veel pech hebben?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef zandsculptuur het volgende:
Het hele gezin samen: charissa, jeninhio, giovelly, jayron en chiara-piani-susanne-bouguenon.
De creativiteitsfactor nam per kind toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kennelijk was deze gepland!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Limone het volgende:
Piani betekent plannen in het Italiaans volgens Google translate... Als het al iets betekent. (
ik vind Bouguenon anders ook echt wel erg zielig...quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
Of heeft ze grootse plannen voor Chiara...
Ik merk dat ik hormonaal boos word van Piani.Wat zonde zeg. Als ik dat nou had bij de honger in Afrika. Maar nee hoor, ik heb het bij een tokkiebabynaam
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
Of heeft ze grootse plannen voor Chiara...
Ik merk dat ik hormonaal boos word van Piani.Wat zonde zeg. Als ik dat nou had bij de honger in Afrika. Maar nee hoor, ik heb het bij een tokkiebabynaam
![]()
Je verzint dit ter plekke, toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef zandsculptuur het volgende:
Het hele gezin samen: charissa, jeninhio, giovelly, jayron en chiara-piani-susanne-bouguenon.
De creativiteitsfactor nam per kind toe.
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel meteen dacht inderdaad! Een beetje...onaf ofzo. Maar zo hardop uitgesproken dacht ik: hee, dat klinkt leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |