SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zijn bijna op de helftquote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe lang 'moet' je nog KD?
The suspence is killing us.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Cool. Staat leuk bij Watermelondriah
Ben benieuwd naar de tweede en volgende namen van die anderen. Of zou Chiara gewoon veel pech hebben?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef zandsculptuur het volgende:
Het hele gezin samen: charissa, jeninhio, giovelly, jayron en chiara-piani-susanne-bouguenon.
De creativiteitsfactor nam per kind toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kennelijk was deze gepland!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Limone het volgende:
Piani betekent plannen in het Italiaans volgens Google translate... Als het al iets betekent. (
ik vind Bouguenon anders ook echt wel erg zielig...quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
Of heeft ze grootse plannen voor Chiara...
Ik merk dat ik hormonaal boos word van Piani.Wat zonde zeg. Als ik dat nou had bij de honger in Afrika. Maar nee hoor, ik heb het bij een tokkiebabynaam
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
Of heeft ze grootse plannen voor Chiara...
Ik merk dat ik hormonaal boos word van Piani.Wat zonde zeg. Als ik dat nou had bij de honger in Afrika. Maar nee hoor, ik heb het bij een tokkiebabynaam
![]()
Je verzint dit ter plekke, toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef zandsculptuur het volgende:
Het hele gezin samen: charissa, jeninhio, giovelly, jayron en chiara-piani-susanne-bouguenon.
De creativiteitsfactor nam per kind toe.
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel meteen dacht inderdaad! Een beetje...onaf ofzo. Maar zo hardop uitgesproken dacht ik: hee, dat klinkt leuk!quote:
Zie je het al voor je?quote:
I wishquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je verzint dit ter plekke, toch?
Toch?.
Ja, maar zou Lette dan het zusje zijn? En waarom geef je dan je derde kind de naam van je eerste kind als tweede naam?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Sean op zn Hollands, dat is echt niks idd![]()
Is Max niet gewoon Nico's broertje?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef zandsculptuur het volgende:
De tweede heet Nico Lette (hij is het knapste kind, dus de naam in bold afgedrukt).
[ Bericht 21% gewijzigd door indaha op 09-04-2013 11:33:29 ]Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Naar die zangeres wellicht?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kan me bij "nico" in het Engels ook weinig voorstellen eigenlijk
Vrienden van ons hebben hun dochtertje daarnaar vernoemd! Dat is dan wel in Nederland, maar de naam is dus wel ook bekend in het Engels, in ieder geval van die zangeresquote:
Ja, maar wel voor meisjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef bellelena het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben hun dochtertje daarnaar vernoemd! Dat is dan wel in Nederland, maar de naam is dus wel ook bekend in het Engels, in ieder geval van die zangeres
Dat wordt "knee-go".quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kan me bij "nico" in het Engels ook weinig voorstellen eigenlijk
ik vind het er niet zo moeilijk uitzien?quote:
Is dat allemaal uit één gezin dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Madelief niet nee. Maar dat is de enige klassieke naam in het rijtje. Ik vind Zilver en Vlinder niet echt namen voor kinderen.En Wisse, Wester en Warre een beetje kwik,kwek en kwak gehalte hebben.
Ja de artikelen gaan ook over grote gezinnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is dat allemaal uit één gezin dan?
Geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Of is Fairfax de achternaam? En Lette het zusje en Max de broer?
Snoopy, waarom??????
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Geen ideemaar dat wij er al zo'n discussie over hebben zegt genoeg
ik ken 2 Westers, en er zijn aardig wat Vlinders in NL, kijk maar bij meertensquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Madelief niet nee. Maar dat is de enige klassieke naam in het rijtje. Ik vind Zilver en Vlinder niet echt namen voor kinderen.En Wisse, Wester en Warre een beetje kwik,kwek en kwak gehalte hebben.
Dat weet ik. Maar ik vind het geen (kinder)namen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ken 2 Westers, en er zijn aardig wat Vlinders in NL, kijk maar bij meertens
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:54 schreef trui het volgende:
heu, je kunt doorgaans niet ineens pas zo heten als je volwassen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |