Vrienden van ons hebben hun dochtertje daarnaar vernoemd! Dat is dan wel in Nederland, maar de naam is dus wel ook bekend in het Engels, in ieder geval van die zangeresquote:
Ja, maar wel voor meisjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef bellelena het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben hun dochtertje daarnaar vernoemd! Dat is dan wel in Nederland, maar de naam is dus wel ook bekend in het Engels, in ieder geval van die zangeres
Dat wordt "knee-go".quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kan me bij "nico" in het Engels ook weinig voorstellen eigenlijk
ik vind het er niet zo moeilijk uitzien?quote:
Is dat allemaal uit één gezin dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Madelief niet nee. Maar dat is de enige klassieke naam in het rijtje. Ik vind Zilver en Vlinder niet echt namen voor kinderen.En Wisse, Wester en Warre een beetje kwik,kwek en kwak gehalte hebben.
Ja de artikelen gaan ook over grote gezinnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is dat allemaal uit één gezin dan?
Geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Of is Fairfax de achternaam? En Lette het zusje en Max de broer?
Snoopy, waarom??????
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Geen ideemaar dat wij er al zo'n discussie over hebben zegt genoeg
ik ken 2 Westers, en er zijn aardig wat Vlinders in NL, kijk maar bij meertensquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Madelief niet nee. Maar dat is de enige klassieke naam in het rijtje. Ik vind Zilver en Vlinder niet echt namen voor kinderen.En Wisse, Wester en Warre een beetje kwik,kwek en kwak gehalte hebben.
Dat weet ik. Maar ik vind het geen (kinder)namen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ken 2 Westers, en er zijn aardig wat Vlinders in NL, kijk maar bij meertens
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:54 schreef trui het volgende:
heu, je kunt doorgaans niet ineens pas zo heten als je volwassen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |