quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken trouwens een Trudy en die vond dr eigen naam wat gewoontjes, dus dr oudste dochter heet Sja hrissa en diens dochter heet S hatrensja.
Ik welquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef snoopy het volgende:
Wel bekend maar ik ken werkelijk niemand die zo heet.
Oh lord!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken trouwens een Trudy en die vond dr eigen naam wat gewoontjes, dus dr oudste dochter heet Sja hrissa en diens dochter heet S hatrensja.
Ik doe een poging voor jequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Cwen het volgende:
Ik vind Donja een beetje een hondennaam, eigenlijk... *blush*
Heeft iemand nog suggesties voor lange(re), 'vloeiende' meisjesnamen?
Tot dusver op m'n lijstje:
Abigaïl
Gwendoline
Madelon
Eleanor
Olivia
Juliëtte
Kom niet verder en manlief vindt het tot dusver nog niets, helaas.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:46 schreef Cwen het volgende:
Jaaa, die hoek inderdaad.
Helaas valt alles met S hier af vanwege achternaam... Jammer, want Suzanne vind ik wel mooi. Ik ken een Fabienne, Leonoor, Madeleine en Willemijn, helaas, dus dat kan ook niet. Cathelijne komt wel op het lijstje, erg mooi.
Het is een stijl in namen die je wat minder ziet nu, geloof ik, maar alle suggesties zijn welkom
.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
wat zijn goede vernoemingen voor een Cobie en Pieter?
Vriendin van me wil vernoemen, maar weet t geslacht nog niet.
Kobus, Piet, Poco
Waarom staat er een trema op de i? Zou je ook een andere uitspraak willen dan ebbiekeel?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Cwen het volgende:
Abigaïl
Cobinequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Kobus, Piet, Poco
Op z'n Hollands, abiega-il, misschien?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:12 schreef Gulara het volgende:
Waarom staat er een trema op de i? Zou je ook een andere uitspraak willen dan ebbiekeel?
Dat lijkt me een beetje vreemd?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Op z'n Hollands, abiega-il, misschien?
Rosaliequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Cwen het volgende:
Abigaïl
Gwendoline
Madelon
Eleanor
Olivia
Juliëtte
Mij niet?quote:
Tamaraquote:Op woensdag 10 april 2013 08:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Rosalie
Josephine
Nathalie
Madelief
Moeilijk wel, ik ben juist meer van de korte namen
Austin is mooi voor een meisjequote:
Coosje/Koosje voor een meisje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Kobus, Piet, Poco
of Pierre (zag ik vandaag bij de kinderopvang)quote:Op donderdag 11 april 2013 19:21 schreef Cantare het volgende:
[..]
Coosje/Koosje voor een meisje.
En gewoon Pieter voor een jongen.
lquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Cwen het volgende:
Crea, KD! Maar nee
Rozemarijn is ook <3 en Penelope ook, maar lastig in het NL want de NL uitspraak vind ik niks: Puh-Nee-Loo-Pee
Felicia is me iets te... Chique, ofzo
Ik probeer een afleidingsmaneuvre rememberquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Cwen het volgende:
Crea, KD! Maar nee
Rozemarijn is ook <3 en Penelope ook, maar lastig in het NL want de NL uitspraak vind ik niks: Puh-Nee-Loo-Pee
driekwart stond al bij mij op de lijst.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:21 schreef Cwen het volgende:
Mooi, Cantare! Zitten goede bij. De lijst wordt steeds langer!
Kan ook als Puh-nel-loo-piequote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Cwen het volgende:
Crea, KD! Maar nee
Standaard een zweepje bij je dragen en iedereen die het verkeerd zegt meteen afstraffen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef Cwen het volgende:
Weet ik, en dan is het wel mooi! Maar mijn familie is niet zo uhhh... Internationaal. En ik zie het niet zo zitten om iedereen op verjaardagen te gaan verbeteren!
Mijn Amerikaanse vriendin zou het super vinden, daarentegen.
het moet ook een leuke naam zijn he, niet alleen langquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Mangostine het volgende:
Oh de helft was al genoemd zie ik![]()
Mariken
Babette
Rubine
Leonore
Hadewych
Elvira
Jorinde
ik ken de naam alleen als Ebbiegeel om t fonetisch te schrijvenquote:Op woensdag 10 april 2013 07:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Op z'n Hollands, abiega-il, misschien?
Het is een Hebreeuwse naamquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken de naam alleen als Ebbiegeel om t fonetisch te schrijven
Had je dit maar genoemd vóórdat mijn baby geboren was. Gelukkig is er altijd nog het vooruitzicht op een nummer twee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:08 schreef Mangostine het volgende:
Flatulentia, Gonnorea, Morrigraine, Hepi-Titia, Sil-Labia, Glubine
quote:
En zijn zusje Scoliosequote:
quote:
Améliequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Cwen het volgende:
Abigaïl
Gwendoline
Madelon
Eleanor
Olivia
Juliëtte
Wij moesten er op school Pee-nee-loo-pee tegen zeggen. Maakt het niet beter, ik weet het.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Cwen het volgende:
Crea, KD! Maar nee
Weet je dat het bij mij stiekem ook echt een optie is! Maar ik weet zeker dat die helemaal afgeschoten wordt als ik hem opper. Omdat deze versie van Olli van een Olifant komtquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:46 schreef Limone het volgende:
Ik vind Olli hartstikke leuk, Hilz! Echt! Neem dan wel Oliver/Olivier voor als hij later te groot is voor Olli
Vind ik Leonie ook wel in het rijtje passen (als je de klemtoon op de laatste lettergreep legt).quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
[..]
Amélie![]()
Elodie,
Magali (vind ik moooooi <3 maar mijn vriend vond het niets.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |