Ik vind beide even vreselijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Zo zag ik gisteren Claudia met een K.
Klaudia.
Kom op zeg
Ik vind het een normale naam, tenminste, het is wel echt een generatieding geloof ik, want ik ken er geen enkele onder de dertig, maar met een K ziet het er echt nasty uitquote:
Ja met een K wordt het wel echt super Duits. Voor 30+ vind ik het ook normaal, ik was even in de veronderstelling dat er een baby'tje was geboren met die naam!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het een normale naam, tenminste, het is wel echt een generatieding geloof ik, want ik ken er geen enkele onder de dertig, maar met een K wordt ziet het er echt nasty uit
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja met een K wordt het wel echt super Duits. Voor 30+ vind ik het ook normaal, ik was even in de veronderstelling dat er een baby'tje was geboren met die naam!
Ja dat was ook zo, zag ik voorbij komen, sorry, was dus weer de eerste in tig jaar sowieso, en dan met een K.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja met een K wordt het wel echt super Duits. Voor 30+ vind ik het ook normaal, ik was even in de veronderstelling dat er een baby'tje was geboren met die naam!
Net zoals Carla. Groot in de jaren 60/70. Nu nog een enkeling per jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Pvoesss het volgende:
En 1972 was het 791 keer en in 2012 nog maar 10 keer
Maar mensen geven de naam nog wel dus
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Claudia
Jouw namen klinken soms wat als 'negroïde' namen, dus voor een donker kindje. Ik weet niet of dat de bedoeling is?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben nu vijf weken in verwachting van een meisje.
Mijn vriend wil graag iets in de trant van:
Irene
Eloise
Fleur-Sophie
Anne-Marret
Mary-Ann
Zarah
Ilona
Hij wil echt zo'n kak-naam
Maar ik hou van iets artistiekere namen zoals:
Shanice
Delanice
Kee London
Kee Paris
Harlemia
Felicity
Gudrankia
Mackboule
Elicious
Kandrea
Ella-Fay
Tahloula
Volgens mij komen we hier nooit uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooh, dan zet ik die ook op mijn lijstje. Mag dat?quote:
Natuurlijk. Leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:20 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ooh, dan zet ik die ook op mijn lijstje. Mag dat?
en dan als roepnaam Melonny?quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:42 schreef Gulara het volgende:
[..]
Natuurlijk. Leuk!![]()
Zelf heb ik voor een eventueel toekomstige dochter Watermelondriyah-Claire in gedachten.
Klassiek, maar tegelijkertijd ook fris en fruitig!
Jawel joh. Gewoon Franklinbrown of Stapholycoccolusquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Irene
Eloise
Fleur-Sophie
Anne-Marret
Mary-Ann
Zarah
Ilona
Shanice
Delanice
Kee London
Kee Paris
Harlemia
Felicity
Gudrankia
Mackboule
Elicious
Kandrea
Ella-Fay
Tahloula
![]()
![]()
![]()
![]()
Weinig lastigquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Irene
Eloise
Fleur-Sophie
Anne-Marret
Mary-Ann
Zarah
Ilona
Shanice
Delanice
Kee London
Kee Paris
Harlemia
Felicity
Gudrankia
Mackboule
Elicious
Kandrea
Ella-Fay
Tahloula
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook naarstig op zoek naar een goede naam, maar één van mijn criteria is toch echt dat als hij (wij krijgen een jongetje) later aan de telefoon zijn naam moet doorgeven en de persoon aan de andere kant zou wellicht reageren met: "pardon? Hoe zei u? Hoe schrijft u dat?".... het geen goede naam is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Irene
Eloise
Fleur-Sophie
Anne-Marret
Mary-Ann
Zarah
Ilona
Shanice
Delanice
Kee London
Kee Paris
Harlemia
Felicity
Gudrankia
Mackboule
Elicious
Kandrea
Ella-Fay
Tahloula
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, toch iemand die deze post serieus neemtquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben ook naarstig op zoek naar een goede naam, maar één van mijn criteria is toch echt dat als hij (wij krijgen een jongetje) later aan de telefoon zijn naam moet doorgeven en de persoon aan de andere kant zou wellicht reageren met: "pardon? Hoe zei u? Hoe schrijft u dat?".... het geen goede naam is.
Creatief ben je wel, dat moet ik meegeven maar wow.. wat een namen joh
Zarah vind ik stiekem wel mooi trouwens, is weinig kaks aan lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |