ik kom met twee extra vrouwenquote:
wat heb ik daar dan aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kom met twee extra vrouwen![]()
bezette vrouwen though
Gaat om de gezelligheid, vooral gewoon genieten.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ben ik de enige vrijgezelle sjoeler op deze planeet? Ik dacht dat vrijgezel en sjoeler een pleonasme was
Niemand die zegt dat je een relatie met ze hoeft te beginnen.quote:
Boh puik, jou zou ik soberso wel eens willen meeten. Goede verhalen jeweet.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Misschien ook aanwezig. Kan niet wachten om mijn sjoelcapaciteiten eindelijk aan de buitenwereld te tonen. Harde trainingen hebben geen windeieren gelegd. Wanneer de drank begint in te slaan kan er eventueel in andere gaten gesjoeld worden.
wie zegt dat ze dan sex willen?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
Niemand die zegt dat je een relatie met ze hoeft te beginnen.Doe daar zelf nooit zo moeilijk over.
Bedanktquote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh puik, jou zou ik soberso wel eens willen meeten. Goede verhalen jeweet.
Kun je alleen maar aan seks denken? Dacht dat je voor het sjoelen kwam.quote:
Ik zeg toch niet dat ik alleen op sex uit ben?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je alleen maar aan seks denken? Dacht dat je voor het sjoelen kwam.
Sowieso is het al een gezondere en levensvatbaardere insteek om vrouwen lief te hebben voor hun zorgzaamheid, liefdevolle kracht en schijnbaar onuitputtelijke positieve energie. Vrouwen luisteren en denken met je mee. Ze staan er voor je.Ze weten wanneer je wat nodig hebt en schromen niet om het klaar te hebben al voordat je thuis komt. Dat waardeer ik en ik help ze graag. Die wisselwerking is onverslaanbaar. Daar moet je voor gaan, je vrouw bouw je op en bescherm je met al je mannelijke might.
Aftrekken kan ik zelf ook wel. Meestal bakken ze daar dan weer net niets van.
Ey, ik post het niet voor niks in de SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, ik post het niet voor niks in de SC
wat doen jij en Panzermaus in ESF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat doen jij en Panzermaus in ESF?
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat doen jij en Panzermaus in ESF?
Wat doe jij in ESF?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]waarom is dit nooit aan mij gevraagd?
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, ik post het niet voor niks in de SC
Kwam erachter dat je een vriend hebt. Heb de eer aan mezelf gehouden, ik ga niet lopen stoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de situatie ooit verandert mag je het dan natuurlijk weer opnieuw proberen. Je hebt mooie lippen trouwens, zou van alles met je kunnen doen.
Het was een vraag, Toekert.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik alleen op sex uit ben?
Waarschijnlijk sta je bekend als extravagante relnicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]waarom is dit nooit aan mij gevraagd?
Ik was op de bingomeet. Zomaar, omdat het kon.quote:
Verre vanquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sta je bekend als extravagante relnicht.
Dan kan je nog wel antwoord geven op mijn vragen, voel me zwaar gedist nu man...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwam erachter dat je een vriend hebt. Heb de eer aan mezelf gehouden, ik ga niet lopen stoken.Als de situatie ooit verandert mag je het dan natuurlijk weer opnieuw proberen. Je hebt mooie lippen trouwens, zou van alles met je kunnen doen.
Gelukkig, want wil niet het imago van sexbeestquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gelukkig, want wil niet het imago van sexbeest
Als ik als eerste mag dan is het een ander verhaal. Sloppy seconds doe ik niet aan.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel antwoord geven op mijn vragen, voel me zwaar gedist nu man...
Enne bedankt voor je lieve complimentje over mijn lippen
Wat zij zegt. Meestal ben ik de lul.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
pffffrrtttttt maak je daar maar geen zorgen om
Mij ook? Want bij deze geef ik aan er maandag ook te zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh puik, jou zou ik soberso wel eens willen meeten. Goede verhalen jeweet.
Ja tofquote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mij ook? Want bij deze geef ik aan er maandag ook te zijn.
ik hou ook van jouquote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
pffffrrtttttt maak je daar maar geen zorgen om
Via A'dam. Ja, dat kan denk ik wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja tof
Ja, jou wil ik nog wel een keer meetenga je vanuit/via A'dam?
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kom alleen voor het sjoelenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je alleen maar aan seks denken? Dacht dat je voor het sjoelen kwam.
Is dit je eerste post ever in ESF?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mij ook? Want bij deze geef ik aan er maandag ook te zijn.
ik kom voor jou en Catquote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kom alleen voor het sjoelen![]()
Ik heb een reputaaaaaaaaaaaaaatie hoog te houden.
Bedoelde het niet om te haten, maar wist gewoon serieus niet eens dat dit deel bestond op fokquote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet haten op ESF, you'll learn to laf it.
Ik ook, wil echt niet dat andere mensen denken dat ik een slet ben.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Geluk zit soms in een klein hoekje.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoelde het niet om te haten, maar wist gewoon serieus niet eens dat dit deel bestond op fok
Dat is panzer zijn intentie ook niet doorgaans, echter moet de eerste vrouw nog geboren worden die het niet spontaan nat in de slip krijgt van zijn sjoel capaciteiten. Die man heeft een sjoelvisie van een adelaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
het songfestival hoekjequote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geluk zit soms in een klein hoekje.
Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoelde het niet om te haten, maar wist gewoon serieus niet eens dat dit deel bestond op fok
Hihi, ik als doorgewinterde Songfestivalkijker zie waar je met 'laf' naar verwijst.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet haten op ESF, you'll learn to laf it.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit je eerste post ever in ESF?
Ja he?
KLB SCquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Ok, wáár staat het oproepje om hier te komen roepen?
KLB? ONZ? Biechten!
DEF FC!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
KLB? ONZ? Biechten!
Natuurlijke aantrekkingstracht. Wellicht zelfs een speling van God, als je wiltquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
KLB? ONZ? Biechten!
Niet ONZ, anders had ik het wel gezienquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
KLB? ONZ? Biechten!
Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef LompeHork het volgende:
Samen met C4 in een auto, ik weet niet of ik dat wel aan kan
Nee, wij kwamen hier al voordat ik het topic toevallig in de SC genoemd had. Kan gebeuren, mensen zijn gewoon nieuwsgierig. Zij die niet willen komen hebben zich niet opgegeven.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kunnen dus allemaal weer uit de OP neem ik aan?
Sjoelen is serieuze business, daar gaan we natuurlijk geen ongein over maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kunnen dus allemaal weer uit de OP neem ik aan?
Welke dansen beheers jij zoal?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen aanmoedigen. Met dansje.
Ik zal jou eens beheren.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen aanmoedigen. Met dansje.
Geen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welke dansen beheers jij zoal?
Extra sjoelbakken kopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
begint wel aan de drukke kant te worden dit keer
Wat?quote:
Ik ga voor het uitzicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
voor je het weet zit je het songfestival te kijken
en om je neefje te zien ? is ook al te lang geledenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik sjoel niet mee hoor. Ben even aanwezig omdat ik al 1050040x beloofd heb te komen en steeds niet kwam. En omdat MPG komt, en LDG jarig is en ik die na 20 jaar ook wel weer eens wil spreken
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
en om je neefje te zien ? is ook al te lang geleden
Ook datquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
en om je neefje te zien ? is ook al te lang geleden
Nee, dat zeggen anderen ook.quote:
jij zit strax achterin je boekje pienter de scores bij te houdenquote:
Ik sta wel ergens achter. Dat is correct.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij zit strax achterin je boekje pienter de scores bij te houden
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Sounddragon begon ter plekke ook met zeggen 'dat ie echt niet ging sjoelen'.
Kwartier later zat ie blij met stenen te schuiven.
Frank toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
En hij gooide nog het meest ook geloof ik, toch?
quote:
NJ toch ook?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Sounddragon begon ter plekke ook met zeggen 'dat ie echt niet ging sjoelen'.
Kwartier later zat ie blij met stenen te schuiven.
Degenen die het hardst roepen dat sjoelen suf is en dat ze echt niet mee doen gooien meestal het beste ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
NJ toch ook?
Die deed écht niet mee, maar gooide wel een recordpuntental voor timmmmmmmmmmmmmmm.
18/2.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Even terug gekeken, maar vorige keer gooiden BrandX en littledrummergirl het hoogst.
En franklop had het meest over alle rondes bij elkaar.
Waar is de tijd gebleven dat IK gewoon won?
Iemand nodig die achter je staat? Ik wil dat wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Even terug gekeken, maar vorige keer gooiden BrandX en littledrummergirl het hoogst.
Dit is ergens vast een verborgen belediging naar mijn lengte, maar ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
volgende keer een trapje meenemen om die sjoelbak op te zetten?
Pleurt toch een eind heen sp3c (dat staat mij niet he, vloeken, normaal kom ik niet verder dan 'treurwilg'quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
Grues is een waardeloze sjoeler maar ze wint iedere keer in de categorie dames boven 3 meter
Zou ik daar beter van gaan gooien of leidt dat alleen maar af?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand nodig die achter je staat? Ik wil dat wel.
ja maar oldtimer durf ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
En 'Greus' klinkt of ik net zo breed ben als hoog
Hmm. Dat ga ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Degenen die het hardst roepen dat sjoelen suf is en dat ze echt niet mee doen gooien meestal het beste ja.
Dat zullen we maandag wel merken.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik daar beter van gaan gooien of leidt dat alleen maar af?
nou, ik heb een foto van je....quote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
En 'Greus' klinkt of ik net zo breed ben als hoog
Nietus. Op hakken èn op mijn tenen kwam ik nog steeds amper in beeld naast Mono op de fotoquote:
Hoe lang ben je zelf eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm. Dat ga ik onthouden voor de volgende keer.
Ah, check mijn inschatskillsquote:
Ja, durf jij nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, durf jij nog?
Ik twijfelIk weet het niet hoor... Dadelijk zijn het Eckte Menschen en ik zit al bijna aan mijn jaarlijks quotum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net thuis van het werk, over 7 uur gaat de wekker weer maar natuuuuuurlijk ben ik nu nog niet moe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mazzel sp3c.quote:
Ieuw.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb ook nog een slijmerig kriebelhoestje opgedaan.
Zelfs roltongen wordt me wreed ontnomen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw.
Houd je je roltong dan uit de buurt van de mijne?
Daar is toch al een doelwit voor?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw.
Houd je je roltong dan uit de buurt van de mijne?
Ja nee je mag wel roltongen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs roltongen wordt me wreed ontnomen.
Ah ja, zo hop, in sp3c zijn ogen.quote:
Maar mijn roltong rolt zo graag tegen de jouwe!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee je mag wel roltongen.
Maar dat jouw roltong niet tegen mijn roltong komt, jeweetz
quote:
*Gaat er een nachtje over slapen of ze morgen wel meerijdtquote:
Dubbele roltong. 2 per oog?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, zo hop, in sp3c zijn ogen.
Neem jij rechts en ik links of andersom?
Ik dwing je nergens toe hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*Gaat er een nachtje over slapen of ze morgen wel meerijdt*
Ik neem wel een chirurgenmasker meequote:Op woensdag 3 april 2013 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dwing je nergens toe hoor.Vrijdag hoeft dus ook niet?
Gezellie!quote:
Ach je moet maar denken, nu ontbeer je dan mijn roltong, maar de dag na de volgende ESF meet lopen we samen de ghanse dag in ons blote bipsen in de sauna.quote:
OMGquote:Op woensdag 3 april 2013 23:50 schreef Cat22 het volgende:
Iemand hier die Doomsday preppers kijkt?
We hebben weer een stoere jongen die met geweren ging spelen en er nu achter komt dat die dingen geen speelgoed zijn.Meneer de overlevert laat zich nu graag koesteren door het moderne zorgsysteem en zit wat te janken over zijn partner die hem half doof heeft geschoten blijkbaar.
Ook als ik dan een hoestje heb?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach je moet maar denken, nu ontbeer je dan mijn roltong, maar de dag na de volgende ESF meet lopen we samen de ghanse dag in ons blote bipsen in de sauna.
Ik kijk het wel eens maar nu niet. Tof programma.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:50 schreef Cat22 het volgende:
We hebben weer een stoere jongen die met geweren ging spelen en er nu achter komt dat die dingen geen speelgoed zijn.Meneer de overlevert laat zich nu graag koesteren door het moderne zorgsysteem en zit wat te janken over zijn partner die hem half doof heeft geschoten blijkbaar.
Ja dan rochel je maar een eind weg, want ik ben daar toch enorm mijn weerstand weer aan het boosten enzo. En zo vaak als ik in een sauna kom zou ik eigenlijk nooit meer verkouden moeten kunnen wordenquote:
Ik ben schietdoof. Misschien kan ik hem helpen?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik geniet! Naar mijn mening zijn die mensen (voorsl de kerels) meer bezig met soldaatje spelen en komt er niks nuttigs uit als de nood aan de man is. En het is al tweemaal bewezen: eenmaal afgeschoten duim en nu een dove... Allebei de ambulance in.quote:
Begin maar met een zakdoekje, hij huilt.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben schietdoof. Misschien kan ik hem helpen?
Dan kan ik je net zo goed maandag roltongen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan rochel je maar een eind weg, want ik ben daar toch enorm mijn weerstand weer aan het boosten enzo. En zo vaak als ik in een sauna kom zou ik eigenlijk nooit meer verkouden moeten kunnen worden
Wat een mietje.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begin maar met een zakdoekje, hij huilt.![]()
Hoi! Ik zou graag een potje met je sjoelen maar ik kan maandagavond niet heulemaal naar Rotterdam helaas.quote:
Ik vergeef het je!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoi! Ik zou graag een potje met je sjoelen maar ik kan maandagavond niet heulemaal naar Rotterdam helaas.
Ik heb eigenlijk alleen maar voordeel aan het schietdoof zijn. Mijn lage tonen zijn weg. Ik slaap dus door elke onweersbui heen.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:05 schreef Anne het volgende:
Greys? Snurk jij? Maakt niet uit hoor, Cobra slaapt er zo doorheen! Hoor je dat?
Geen idee, dat hoor ik niet.quote:
Omdat ik drie keer (quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed antwoord.
Greys, hoe weet jij eigenlijk dat je niet snurkt?
quote:
Van mijn tweede samenwoner (wat klinkt dat foutquote:
Naast mij snurkte je ook nietquote:Op donderdag 4 april 2013 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of ik ben heel angstaanjagend en niemand durfde het te zeggen
Dat zou heel goed kunnen. Dat zijn bikkels. En bikkels dragen geen gehoorbescherming.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mijn tweede samenwoner (wat klinkt dat fout) zou het best kunnen, dat was een marinier
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naast mij snurkte je ook niet
Ow wacht, we sliepen niet![]()
![]()
Of zou dat liggen aan de betreffende dame die ze thuis hebben zitten, of ze wel of niet aan gehoorbescherming doen?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Dat zijn bikkels. En bikkels dragen geen gehoorbescherming.
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Doen we matching onderbroekjes maandag?
En zo ja, welke koeleur?
thuis wel gehoorbescherming, maar op het werk niet?quote:Of zou dat liggen aan de betreffende dame die ze thuis hebben zitten, of ze wel of niet aan gehoorbescherming doen?![]()
Hup. Je nest in!quote:Op donderdag 4 april 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Oh wat is mijn op tijd slapen weer mislukt
Morgen vervloek ik mezelf.
Elies en ik hebben dat in het leven geroepen, matching onderbroekjes op de dagen dat we elkaar zien. Het is een verrijking van mijn levenquote:
Ja of op het werk geen gehoorbescherming om thuis zo min mogelijk nog te horen...quote:thuis wel gehoorbescherming, maar op het werk niet?
Daar ben ik al een tijdje.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies en ik hebben dat in het leven geroepen, matching onderbroekjes op de dagen dat we elkaar zien. Het is een verrijking van mijn leven
Vrijwillig schietdoof worden? Hmmm, kan werken.quote:Ja of op het werk geen gehoorbescherming om thuis zo min mogelijk nog te horen...
Hm. Tis dat ik geen contact meer met betreffende marinier heb, anders had ik het gevraagd
Daar heb ik last van voor een ochtenddienst. Dan mag ik om 0500 uur op. Maar slapen voor 0100 lukt mij zelden.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijdje.
Het liggen lukte wel. Het slaapgedeelte is hetgeen dat faalt.
Ik probeer het ook meestal niet voor die tijd, slapen.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik last van voor een ochtenddienst. Dan mag ik om 0500 uur op. Maar slapen voor 0100 lukt mij zelden.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer het ook meestal niet voor die tijd, slapen.
Nu nog maar even Comedy Central of The Haunted kijken, misschien helpt het
Trusten voor straks
Ik ben er niet dus de kans is al groterquote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 07:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben er niet dus de kans is al groter
quote:
she aims, and she scoresquote:
Alleen als je mij laat winnenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie komt ook misschien.. als het mag natuurlijk...
Ik zie nu je onderschrift pas.quote:
quote:
Ik zit 95% van de tijd op mijn ipad.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
staat er al dag of 3 ofzo schat, goeiemorguhhhhhhhhhhh![]()
waarom heb jij wel een ipad en ik niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit 95% van de tijd op mijn ipad.![]()
Hij zei 'schat' tegen me.![]()
![]()
omdat zij geld heeft en jij niet ????quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom heb jij wel een ipad en ik niet?
1-0 voor Nikkiequote:Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
omdat zij geld heeft en jij niet ????
Ik laat niemand winnen... heb al jaren niet gesjoeld dus grote kans dat ik toch verlies...quote:
Zit je nu naast wanhopig te doen over vrouwen ook wanhopig te doen over gadgets?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom heb jij wel een ipad en ik niet?
nee hoor want mis hem niet. Heb er 1 maandje gehad maar voegt niet veel toe. Hooguit als je veel reist ofzo en je hem als ereader gebruikt.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je nu naast wanhopig te doen over vrouwen ook wanhopig te doen over gadgets?
Jezuskriebel.
Ik heb twee smartphones, twee tablets, een laptop, een ereaderquote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor want mis hem niet. Heb er 1 maandje gehad maar voegt niet veel toe. Hooguit als je veel reist ofzo en je hem als ereader gebruikt.
Spaar liever door voor een nieuwe laptop.
Waar werk jij en hebben ze mensen nodig?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb twee smartphones, twee tablets, een laptop, een ereaderen een vaste pc (in de motteballen).
![]()
Stomme banen die gadgets geven, net als je ze zelf al hebt aangeschaft.
Ik reis weinig maar vind hem heel erg fijnquote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor want mis hem niet. Heb er 1 maandje gehad maar voegt niet veel toe. Hooguit als je veel reist ofzo en je hem als ereader gebruikt.
Spaar liever door voor een nieuwe laptop.
Dat nummer niet?quote:
Sia is tof.quote:
die had je al eens gepost jaquote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen geen fan van Sia kunnen zijn
Maar deze voor jou dan. Iets briljanters heb ik zelden gehoord
EDIT: oh even die van jou luisteren!
Mooiquote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef sp3c het volgende:
hoorde deze laatst in een aflevering van the Walking Dead
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heZe spoort niet, maar allemachtig wat een strot.
Jaquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
JaVan die sessie in dat shirt (en met die rare bewegingen
) heb ik van de andere nummers die ze toen ook zong denk ik al 124 keer een youtube op FOK! gepost. Tot ze er gek van werden
Zo, da's 125
die gast is coolquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi![]()
Even opslaan, kan ik later vanavond even de rest daarvan opzoeken en luisteren.
Er zat geen model meer in. Maar volgens mij wordt het rood. Of roze. Of allebei. Het wordt zo uitgespoeld en dan geknipt. Ik mag niet bewegen aahquote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe anders?
Je had al zulk leuk haar!
Foto straks yes?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zat geen model meer in. Maar volgens mij wordt het rood. Of roze. Of allebei. Het wordt zo uitgespoeld en dan geknipt. Ik mag niet bewegen aah
ik kan dat liedje niet meer horen zonder er bwaaaahh doorheen te zingenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen geen fan van Sia kunnen zijn
Maar deze voor jou dan. Iets briljanters heb ik zelden gehoord
EDIT: oh even die van jou luisteren!
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan dat liedje niet meer horen zonder er bwaaaahh doorheen te zingen
Daar had je volgens mij al eerder een foto van gepost op FB, toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yes!
Ik heb nu stijl haar, je herkent me egnie 8)
Whjooeiiiiii!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
Half uur eerder naar huis maandag, dus ik kom sowieso.
ja!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar had je volgens mij al eerder een foto van gepost op FB, toch?
Tenminste, dat was echt een filmsterrenkapsel kan ik me herinneren
Bij de smartphonebaas zijn altijd mensen nodig, bij ipadbaas mag ik blij zijn als ik over twee jaar nog een baan heb.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar werk jij en hebben ze mensen nodig?
Tweede huwelijksaanzoek op Fok!quote:
Jeuj!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dan ben ik dus geen zeldzame vrouw.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
Vrouwen die vsn gadgets houden zijn zeldzaam
Yeah!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
Echt? Ik ken alleen vrouwen die van gadgets houden.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
Vrouwen die vsn gadgets houden zijn zeldzaam
Ik heb een tablet die zonder dollen al een paar maanden onaangeraakt in de kast ligtquote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt? Ik ken alleen vrouwen die van gadgets houden.
Welke trucjes moet ik kunnen?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij de smartphonebaas zijn altijd mensen nodig, bij ipadbaas mag ik blij zijn als ik over twee jaar nog een baan heb.
oh, gamedingen had ik niet aan gedacht. Ik heb een iphone, ipad, ereader, laptop, tekentablet. Gameconsoles heb ik een ps2+3 en een wii.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Toekito het volgende:
Wat voor gadgets hebbie allemaal RenRen en tel jij oude gameconsoles mee?
Maar de helft heb ik gekregen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef Toekito het volgende:
Kijk hoeveel gadgets je hebt Cat, dat ben je wel
ik kijk er series op, en als ik niks op mijn laptop hoef vind ik het heel prettig om mn tablet te werken. En emailtjes enzo. En het kan handig zijn met presentaties aan klantenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een tablet die zonder dollen al een paar maanden onaangeraakt in de kast ligt
Gekregen. Maar ik snap niet zo goed wat ik er mee moet. Als ik thuis ben internet ik liever via netbookje, want die is roze () en daar staan mijn foto's op en al mijn zooi. En als ik onderweg ben en áls ik dan moet/wil internetten via foon.
Waar gebruiken mensen zo'n tablet eigenlijk voor
Konten wassen.quote:
Ik zou het wel erg handig vinden als ik mijn mails niet alleen op dat ding kon binnenhalen, maar ook kon versturen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik kijk er series op, en als ik niks op mijn laptop hoef vind ik het heel prettig om mn tablet te werken. En emailtjes enzo. En het kan handig zijn met presentaties aan klanten
Oh, dan hou ik het liever bij onderzoekquote:
Ja maar ik vind het niet zo fijn typenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef Fogel het volgende:
Ik gebruikte de ipad vooral voor FOK!en eigenlijk. En om bouwtekeningen en -aanbevelingen/instructies te vinden.
Ja dat had ik ook gedacht, series kijken evt. Maar die download (quote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik kijk er series op, en als ik niks op mijn laptop hoef vind ik het heel prettig om mn tablet te werken. En emailtjes enzo. En het kan handig zijn met presentaties aan klanten
Waarom niet? Want je smpt doet niet? Welke provider heb je?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het wel erg handig vinden als ik mijn mails niet alleen op dat ding kon binnenhalen, maar ook kon versturen.De juiste instelling daarvoor heb ik nog niet gevonden.
![]()
Maar voor het werk is hij ook fijn, geen geklooi met blocnotes tijdens overleggen, maar lekker wegtypen op het padje.
Er staat ook gebruikte. Ik lees meer dan ik schrijfquote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet zo fijn typen
Op een gewoon toetsenbord ben ik tenminste met 2 seconden klaar met een post.
[..]
Ja dat had ik ook gedacht, series kijken evt. Maar die download () ik op mijn netbookje. Heb/had het idee dat dat veel sneller/beter gaat dan via een tablet. Da's dus niet zo?
ps4 is toch nog niet uit? Ooh, dan heb ik 2 ds's, dsi, gb, gba, gbcquote:Op donderdag 4 april 2013 21:04 schreef Toekito het volgende:
Ik ben echt een "sheldon"
Ps2/ps4/xbox360/wii/ Ds/ 3DS/ Gamecube/ N64/ Nes/ snes/ sega8 bit/ gameboy color en dan laptop, pc en smartphone
En als mijn baas meer gaat betalen komen er ook meer gadgets
even snelquote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja dat had ik ook gedacht, series kijken evt. Maar die download () ik op mijn netbookje. Heb/had het idee dat dat veel sneller/beter gaat dan via een tablet. Da's dus niet zo?
Je moet ze alsnog op je tablet zetten via je ebook. Als ze dan toch al op je ebook staan kun je ze net zo goed daar op kijken. Plus die kun je op schoot zetten. Tablet moet je of vasthouden of standaard voor kopen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
ik heb deze nog ergens liggenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ps4 is toch nog niet uit? Ooh, dan heb ik 2 ds's, dsi, gb, gba, gbctamagochi's. Ik ben te jong voor NES enzo, en opgevoed door een mevrouw die niet gamede.
downloaden doe ik ook via mijn laptop, zet ze in een minuut op mijn ipad en dat kijken gaat vaak beter dan op mijn laptop, maar ik kijk series onder het werken/gamen, en dan gaat het niet goed meer op mijn laptop. Waarom weet ik niet want hij zou het moeten trekken. Maar ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat tablet gaat toch via Android?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
even snel
je internet word niet ineens slomer omdat je op een touchscreen zit te typen
En overal waar jij ebook schrijft hier moet ik netbook invullen bedoel je?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet ze alsnog op je tablet zetten via je ebook. Als ze dan toch al op je ebook staan kun je ze net zo goed daar op kijken. Plus die kun je op schoot zetten. Tablet moet je of vasthouden of standaard voor kopen.
een uil?quote:
Faal. Ja. Je weet toch dat ik een eerste klas faalhaas ben. ebook is heel wat andersquote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat tablet gaat toch via Android?en netbook niet?
Ik voel me ook zo'n digibeet soms
[..]
En overal waar jij ebook schrijft hier moet ik netbook invullen bedoel je?
@home (ziggo dus)quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom niet? Want je smpt doet niet? Welke provider heb je?
Ja, maar waarom wordt je internet slomer via android?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat tablet gaat toch via Android?en netbook niet?
Ik voel me ook zo'n digibeet soms
[..]
En overal waar jij ebook schrijft hier moet ik netbook invullen bedoel je?
welke foutmelding? Heb je je smtp opgegeven met je username en ww van ziggo?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
@home (ziggo dus)
Alles overgenomen van de laptop en inkomend doet hij perfect, maar uitgaand=foutmelding.
Al een andere instelling geprobeerd die mede ipadgebruiker mij aanraadde, maar dat deed ook niks.
Voor wat ik doe is dat dus onzin, in een minuut staan ze op mijn tablet en dan gaat het sneller als ik photoshop/indesign/illustrator/dreamweaver open heb.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet ze alsnog op je tablet zetten via je ebook. Als ze dan toch al op je ebook staan kun je ze net zo goed daar op kijken. Plus die kun je op schoot zetten. Tablet moet je of vasthouden of standaard voor kopen.
Ja nee weet ik veelquote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar waarom wordt je internet slomer via android?
Ik snap je vraag niet
Hoe zet je dat binnen een minuut over dan? Teach mequote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
downloaden doe ik ook via mijn laptop, zet ze in een minuut op mijn ipad en dat kijken gaat vaak beter dan op mijn laptop, maar ik kijk series onder het werken/gamen, en dan gaat het niet goed meer op mijn laptop. Waarom weet ik niet want hij zou het moeten trekken. Maar ja.
Ja maar, wat moet Greys met een tablet als ze een netbook heeft? Het typt IMHO voor geen meter en het kijkt IMHO ook voor geen meter.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor wat ik doe is dat dus onzin, in een minuut staan ze op mijn tablet en dan gaat het sneller als ik photoshop/indesign/illustrator/dreamweaver open heb.
nee dat telefoontje om mee te gamen waar je niet echt goed mee kon gamen ... of bellenquote:
Mopje, android is een BESTURINGSsysteem. Heeft niks met je Inet van doen. Hell, over het algemeen is Android sneller van Windowsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee weet ik veel
Dat dacht ik, dat android trager zou gaan. Waarom weet ik niet
[..]
Hoe zet je dat binnen een minuut over dan? Teach me![]()
ik heb een ipad, die is sowieso sneller in mijn beleving dan een androidtabletquote:Op donderdag 4 april 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee weet ik veel
Dat dacht ik, dat android trager zou gaan. Waarom weet ik niet
[..]
Hoe zet je dat binnen een minuut over dan? Teach me![]()
Gebruikersnaam en/of wachtwoord voor smtp is onjuist.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
welke foutmelding? Heb je je smtp opgegeven met je username en ww van ziggo?
Neem mee maandag, er is vast iemand die kan helpenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gebruikersnaam en/of wachtwoord voor smtp is onjuist.
En ja, alles netjes ingevoerd. Voor zover ik weet dan.
ik heb ook een laptopquote:Op donderdag 4 april 2013 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, wat moet Greys met een tablet als ze een netbook heeft? Het typt IMHO voor geen meter en het kijkt IMHO ook voor geen meter.
smartass, de PS3 moet dat zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ps4 is toch nog niet uit? Ooh, dan heb ik 2 ds's, dsi, gb, gba, gbctamagochi's. Ik ben te jong voor NES enzo, en opgevoed door een mevrouw die niet gamede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |