KLB SCquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Ok, wáár staat het oproepje om hier te komen roepen?
KLB? ONZ? Biechten!
DEF FC!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
KLB? ONZ? Biechten!
Natuurlijke aantrekkingstracht. Wellicht zelfs een speling van God, als je wiltquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
KLB? ONZ? Biechten!
Niet ONZ, anders had ik het wel gezienquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
KLB? ONZ? Biechten!
Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef LompeHork het volgende:
Samen met C4 in een auto, ik weet niet of ik dat wel aan kan
Nee, wij kwamen hier al voordat ik het topic toevallig in de SC genoemd had. Kan gebeuren, mensen zijn gewoon nieuwsgierig. Zij die niet willen komen hebben zich niet opgegeven.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kunnen dus allemaal weer uit de OP neem ik aan?
Sjoelen is serieuze business, daar gaan we natuurlijk geen ongein over maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kunnen dus allemaal weer uit de OP neem ik aan?
Welke dansen beheers jij zoal?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen aanmoedigen. Met dansje.
Ik zal jou eens beheren.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen aanmoedigen. Met dansje.
Geen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welke dansen beheers jij zoal?
Extra sjoelbakken kopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
begint wel aan de drukke kant te worden dit keer
Wat?quote:
Ik ga voor het uitzicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
voor je het weet zit je het songfestival te kijken
en om je neefje te zien ? is ook al te lang geledenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik sjoel niet mee hoor. Ben even aanwezig omdat ik al 1050040x beloofd heb te komen en steeds niet kwam. En omdat MPG komt, en LDG jarig is en ik die na 20 jaar ook wel weer eens wil spreken
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
en om je neefje te zien ? is ook al te lang geleden
Ook datquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
en om je neefje te zien ? is ook al te lang geleden
Nee, dat zeggen anderen ook.quote:
jij zit strax achterin je boekje pienter de scores bij te houdenquote:
Ik sta wel ergens achter. Dat is correct.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij zit strax achterin je boekje pienter de scores bij te houden
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Sounddragon begon ter plekke ook met zeggen 'dat ie echt niet ging sjoelen'.
Kwartier later zat ie blij met stenen te schuiven.
Frank toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
En hij gooide nog het meest ook geloof ik, toch?
quote:
NJ toch ook?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Sounddragon begon ter plekke ook met zeggen 'dat ie echt niet ging sjoelen'.
Kwartier later zat ie blij met stenen te schuiven.
Degenen die het hardst roepen dat sjoelen suf is en dat ze echt niet mee doen gooien meestal het beste ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
NJ toch ook?
Die deed écht niet mee, maar gooide wel een recordpuntental voor timmmmmmmmmmmmmmm.
18/2.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Even terug gekeken, maar vorige keer gooiden BrandX en littledrummergirl het hoogst.
En franklop had het meest over alle rondes bij elkaar.
Waar is de tijd gebleven dat IK gewoon won?
Iemand nodig die achter je staat? Ik wil dat wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Even terug gekeken, maar vorige keer gooiden BrandX en littledrummergirl het hoogst.
En franklop had het meest over alle rondes bij elkaar.
Waar is de tijd gebleven dat IK gewoon won?
Dit is ergens vast een verborgen belediging naar mijn lengte, maar ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
volgende keer een trapje meenemen om die sjoelbak op te zetten?
Pleurt toch een eind heen sp3c (dat staat mij niet he, vloeken, normaal kom ik niet verder dan 'treurwilg'quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
Grues is een waardeloze sjoeler maar ze wint iedere keer in de categorie dames boven 3 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |