ik kom met twee extra vrouwenquote:
wat heb ik daar dan aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kom met twee extra vrouwen![]()
bezette vrouwen though
Gaat om de gezelligheid, vooral gewoon genieten.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ben ik de enige vrijgezelle sjoeler op deze planeet? Ik dacht dat vrijgezel en sjoeler een pleonasme was
Niemand die zegt dat je een relatie met ze hoeft te beginnen.quote:
Boh puik, jou zou ik soberso wel eens willen meeten. Goede verhalen jeweet.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Misschien ook aanwezig. Kan niet wachten om mijn sjoelcapaciteiten eindelijk aan de buitenwereld te tonen. Harde trainingen hebben geen windeieren gelegd. Wanneer de drank begint in te slaan kan er eventueel in andere gaten gesjoeld worden.
wie zegt dat ze dan sex willen?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
Niemand die zegt dat je een relatie met ze hoeft te beginnen.Doe daar zelf nooit zo moeilijk over.
Bedanktquote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh puik, jou zou ik soberso wel eens willen meeten. Goede verhalen jeweet.
Kun je alleen maar aan seks denken? Dacht dat je voor het sjoelen kwam.quote:
Ik zeg toch niet dat ik alleen op sex uit ben?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je alleen maar aan seks denken? Dacht dat je voor het sjoelen kwam.
Sowieso is het al een gezondere en levensvatbaardere insteek om vrouwen lief te hebben voor hun zorgzaamheid, liefdevolle kracht en schijnbaar onuitputtelijke positieve energie. Vrouwen luisteren en denken met je mee. Ze staan er voor je.Ze weten wanneer je wat nodig hebt en schromen niet om het klaar te hebben al voordat je thuis komt. Dat waardeer ik en ik help ze graag. Die wisselwerking is onverslaanbaar. Daar moet je voor gaan, je vrouw bouw je op en bescherm je met al je mannelijke might.
Aftrekken kan ik zelf ook wel. Meestal bakken ze daar dan weer net niets van.
Ey, ik post het niet voor niks in de SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, ik post het niet voor niks in de SC
wat doen jij en Panzermaus in ESF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat doen jij en Panzermaus in ESF?
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat doen jij en Panzermaus in ESF?
Wat doe jij in ESF?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]waarom is dit nooit aan mij gevraagd?
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, ik post het niet voor niks in de SC
Kwam erachter dat je een vriend hebt. Heb de eer aan mezelf gehouden, ik ga niet lopen stoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de situatie ooit verandert mag je het dan natuurlijk weer opnieuw proberen. Je hebt mooie lippen trouwens, zou van alles met je kunnen doen.
Het was een vraag, Toekert.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik alleen op sex uit ben?
Waarschijnlijk sta je bekend als extravagante relnicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]waarom is dit nooit aan mij gevraagd?
Ik was op de bingomeet. Zomaar, omdat het kon.quote:
Verre vanquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sta je bekend als extravagante relnicht.
Dan kan je nog wel antwoord geven op mijn vragen, voel me zwaar gedist nu man...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwam erachter dat je een vriend hebt. Heb de eer aan mezelf gehouden, ik ga niet lopen stoken.Als de situatie ooit verandert mag je het dan natuurlijk weer opnieuw proberen. Je hebt mooie lippen trouwens, zou van alles met je kunnen doen.
Gelukkig, want wil niet het imago van sexbeestquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gelukkig, want wil niet het imago van sexbeest
Als ik als eerste mag dan is het een ander verhaal. Sloppy seconds doe ik niet aan.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel antwoord geven op mijn vragen, voel me zwaar gedist nu man...
Enne bedankt voor je lieve complimentje over mijn lippen
Wat zij zegt. Meestal ben ik de lul.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
pffffrrtttttt maak je daar maar geen zorgen om
Mij ook? Want bij deze geef ik aan er maandag ook te zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh puik, jou zou ik soberso wel eens willen meeten. Goede verhalen jeweet.
Ja tofquote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mij ook? Want bij deze geef ik aan er maandag ook te zijn.
ik hou ook van jouquote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
pffffrrtttttt maak je daar maar geen zorgen om
Via A'dam. Ja, dat kan denk ik wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja tof
Ja, jou wil ik nog wel een keer meetenga je vanuit/via A'dam?
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kom alleen voor het sjoelenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je alleen maar aan seks denken? Dacht dat je voor het sjoelen kwam.
Is dit je eerste post ever in ESF?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mij ook? Want bij deze geef ik aan er maandag ook te zijn.
ik kom voor jou en Catquote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kom alleen voor het sjoelen![]()
Ik heb een reputaaaaaaaaaaaaaatie hoog te houden.
Bedoelde het niet om te haten, maar wist gewoon serieus niet eens dat dit deel bestond op fokquote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet haten op ESF, you'll learn to laf it.
Ik ook, wil echt niet dat andere mensen denken dat ik een slet ben.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Geluk zit soms in een klein hoekje.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoelde het niet om te haten, maar wist gewoon serieus niet eens dat dit deel bestond op fok
Dat is panzer zijn intentie ook niet doorgaans, echter moet de eerste vrouw nog geboren worden die het niet spontaan nat in de slip krijgt van zijn sjoel capaciteiten. Die man heeft een sjoelvisie van een adelaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
het songfestival hoekjequote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geluk zit soms in een klein hoekje.
Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoelde het niet om te haten, maar wist gewoon serieus niet eens dat dit deel bestond op fok
Hihi, ik als doorgewinterde Songfestivalkijker zie waar je met 'laf' naar verwijst.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet haten op ESF, you'll learn to laf it.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit je eerste post ever in ESF?
Ja he?
KLB SCquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Ok, wáár staat het oproepje om hier te komen roepen?
KLB? ONZ? Biechten!
DEF FC!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
KLB? ONZ? Biechten!
Natuurlijke aantrekkingstracht. Wellicht zelfs een speling van God, als je wiltquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
KLB? ONZ? Biechten!
Niet ONZ, anders had ik het wel gezienquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
KLB? ONZ? Biechten!
Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef LompeHork het volgende:
Samen met C4 in een auto, ik weet niet of ik dat wel aan kan
Nee, wij kwamen hier al voordat ik het topic toevallig in de SC genoemd had. Kan gebeuren, mensen zijn gewoon nieuwsgierig. Zij die niet willen komen hebben zich niet opgegeven.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kunnen dus allemaal weer uit de OP neem ik aan?
Sjoelen is serieuze business, daar gaan we natuurlijk geen ongein over maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kunnen dus allemaal weer uit de OP neem ik aan?
Welke dansen beheers jij zoal?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen aanmoedigen. Met dansje.
Ik zal jou eens beheren.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen aanmoedigen. Met dansje.
Geen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welke dansen beheers jij zoal?
Extra sjoelbakken kopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
begint wel aan de drukke kant te worden dit keer
Wat?quote:
Ik ga voor het uitzicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
voor je het weet zit je het songfestival te kijken
en om je neefje te zien ? is ook al te lang geledenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik sjoel niet mee hoor. Ben even aanwezig omdat ik al 1050040x beloofd heb te komen en steeds niet kwam. En omdat MPG komt, en LDG jarig is en ik die na 20 jaar ook wel weer eens wil spreken
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
en om je neefje te zien ? is ook al te lang geleden
Ook datquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
en om je neefje te zien ? is ook al te lang geleden
Nee, dat zeggen anderen ook.quote:
jij zit strax achterin je boekje pienter de scores bij te houdenquote:
Ik sta wel ergens achter. Dat is correct.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij zit strax achterin je boekje pienter de scores bij te houden
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Sounddragon begon ter plekke ook met zeggen 'dat ie echt niet ging sjoelen'.
Kwartier later zat ie blij met stenen te schuiven.
Frank toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
En hij gooide nog het meest ook geloof ik, toch?
quote:
NJ toch ook?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Sounddragon begon ter plekke ook met zeggen 'dat ie echt niet ging sjoelen'.
Kwartier later zat ie blij met stenen te schuiven.
Degenen die het hardst roepen dat sjoelen suf is en dat ze echt niet mee doen gooien meestal het beste ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
NJ toch ook?
Die deed écht niet mee, maar gooide wel een recordpuntental voor timmmmmmmmmmmmmmm.
18/2.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Even terug gekeken, maar vorige keer gooiden BrandX en littledrummergirl het hoogst.
En franklop had het meest over alle rondes bij elkaar.
Waar is de tijd gebleven dat IK gewoon won?
Iemand nodig die achter je staat? Ik wil dat wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Even terug gekeken, maar vorige keer gooiden BrandX en littledrummergirl het hoogst.
En franklop had het meest over alle rondes bij elkaar.
Waar is de tijd gebleven dat IK gewoon won?
Dit is ergens vast een verborgen belediging naar mijn lengte, maar ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
volgende keer een trapje meenemen om die sjoelbak op te zetten?
Pleurt toch een eind heen sp3c (dat staat mij niet he, vloeken, normaal kom ik niet verder dan 'treurwilg'quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
Grues is een waardeloze sjoeler maar ze wint iedere keer in de categorie dames boven 3 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |