Laat die jongen met rust, hij is puurquote:
hou je bekquote:Op woensdag 3 april 2013 21:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laat die jongen met rust, hij is puur.
Of anders bitchquote:
De laatste keer dat ik dat deed was het een blauwe skunk ofzo (weet ik het?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Ja dit dus, wtf.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef Gorzalka het volgende:
Patates frites is toch srs niet verkeerd, of mis ik de grap?
ik zei dat het in frankrijk patates frites heetquote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef Gorzalka het volgende:
Patates frites is toch srs niet verkeerd, of mis ik de grap?
Is goed yo.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Natalie Portman![]()
Toegevoegde waarde van deze post: 0
[ afbeelding ]
Ik ga het navragen bij mijn Franse oom.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik zei dat het in frankrijk patates frites heetmaar is pommes frites
Als ik het een beetje Google wordt het op vele sites zo gezegd.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik zei dat het in frankrijk patates frites heetmaar is pommes frites
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga het navragen bij mijn Franse oom.
Patates Frites - Belgian Fries, French Fries Cooked the Belgian Wayquote:Op woensdag 3 april 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ik het een beetje Google wordt het op vele sites zo gezegd.
Dat zijn allemaal gekke mensen zoals vasquote:Op woensdag 3 april 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ik het een beetje Google wordt het op vele sites zo gezegd.
Vooruit.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Patates Frites - Belgian Fries, French Fries Cooked the Belgian Way
Ja maar dit.
Mag ik dan aan je T&A zitten?quote:
Kat loopt weg van: and not a single fuck was givenquote:
Fuck yes.quote:
Hip-hop Pinto was gisteren aan het shinen, hoor.quote:
Valdes keepte gisteren hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hip-hop Pinto was gisteren aan het shinen, hoor.
Was wel baas geweest als hij er met die paar ton vandoor was gegaanquote:
oh dat heb ik gemist denkikquote:Op woensdag 3 april 2013 21:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pinto was in een diep gesprek verwikkeld met Messi op de bank.
[ afbeelding ]
Wat is er eigenlijk gebeurd verder dan? Ken alleen zijn enthousiaste inzamelingsactie + het failliet gisterquote:Op woensdag 3 april 2013 21:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Was wel baas geweest als hij er met die paar ton vandoor was gegaan!
Iets met zijn ING account.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurd verder dan? Ken alleen zijn enthousiaste inzamelingsactie + het failliet gister.
Henkie had 200k opgehaald, plus nog 200k van anderen, maar er was 650k nodig.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurd verder dan? Ken alleen zijn enthousiaste inzamelingsactie + het failliet gister.
Aye bulletjequote:Op woensdag 3 april 2013 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bulletje van de Mini-playbackshow met swag.
[ afbeelding ]
"HUUUUUUUUUU"quote:Op woensdag 3 april 2013 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bulletje van de Mini-playbackshow met swag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |