Ach je moet maar denken, nu ontbeer je dan mijn roltong, maar de dag na de volgende ESF meet lopen we samen de ghanse dag in ons blote bipsen in de sauna.quote:
OMGquote:Op woensdag 3 april 2013 23:50 schreef Cat22 het volgende:
Iemand hier die Doomsday preppers kijkt?
We hebben weer een stoere jongen die met geweren ging spelen en er nu achter komt dat die dingen geen speelgoed zijn.Meneer de overlevert laat zich nu graag koesteren door het moderne zorgsysteem en zit wat te janken over zijn partner die hem half doof heeft geschoten blijkbaar.
Ook als ik dan een hoestje heb?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach je moet maar denken, nu ontbeer je dan mijn roltong, maar de dag na de volgende ESF meet lopen we samen de ghanse dag in ons blote bipsen in de sauna.
Ik kijk het wel eens maar nu niet. Tof programma.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:50 schreef Cat22 het volgende:
We hebben weer een stoere jongen die met geweren ging spelen en er nu achter komt dat die dingen geen speelgoed zijn.Meneer de overlevert laat zich nu graag koesteren door het moderne zorgsysteem en zit wat te janken over zijn partner die hem half doof heeft geschoten blijkbaar.
Ja dan rochel je maar een eind weg, want ik ben daar toch enorm mijn weerstand weer aan het boosten enzo. En zo vaak als ik in een sauna kom zou ik eigenlijk nooit meer verkouden moeten kunnen wordenquote:
Ik ben schietdoof. Misschien kan ik hem helpen?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik geniet! Naar mijn mening zijn die mensen (voorsl de kerels) meer bezig met soldaatje spelen en komt er niks nuttigs uit als de nood aan de man is. En het is al tweemaal bewezen: eenmaal afgeschoten duim en nu een dove... Allebei de ambulance in.quote:
Begin maar met een zakdoekje, hij huilt.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben schietdoof. Misschien kan ik hem helpen?
Dan kan ik je net zo goed maandag roltongen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan rochel je maar een eind weg, want ik ben daar toch enorm mijn weerstand weer aan het boosten enzo. En zo vaak als ik in een sauna kom zou ik eigenlijk nooit meer verkouden moeten kunnen worden
Wat een mietje.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begin maar met een zakdoekje, hij huilt.![]()
Hoi! Ik zou graag een potje met je sjoelen maar ik kan maandagavond niet heulemaal naar Rotterdam helaas.quote:
Ik vergeef het je!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoi! Ik zou graag een potje met je sjoelen maar ik kan maandagavond niet heulemaal naar Rotterdam helaas.
Ik heb eigenlijk alleen maar voordeel aan het schietdoof zijn. Mijn lage tonen zijn weg. Ik slaap dus door elke onweersbui heen.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:05 schreef Anne het volgende:
Greys? Snurk jij? Maakt niet uit hoor, Cobra slaapt er zo doorheen! Hoor je dat?
Geen idee, dat hoor ik niet.quote:
Omdat ik drie keer (quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed antwoord.
Greys, hoe weet jij eigenlijk dat je niet snurkt?
quote:
Van mijn tweede samenwoner (wat klinkt dat foutquote:
Naast mij snurkte je ook nietquote:Op donderdag 4 april 2013 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of ik ben heel angstaanjagend en niemand durfde het te zeggen
Dat zou heel goed kunnen. Dat zijn bikkels. En bikkels dragen geen gehoorbescherming.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mijn tweede samenwoner (wat klinkt dat fout) zou het best kunnen, dat was een marinier
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naast mij snurkte je ook niet
Ow wacht, we sliepen niet![]()
![]()
Of zou dat liggen aan de betreffende dame die ze thuis hebben zitten, of ze wel of niet aan gehoorbescherming doen?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Dat zijn bikkels. En bikkels dragen geen gehoorbescherming.
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Doen we matching onderbroekjes maandag?
En zo ja, welke koeleur?
thuis wel gehoorbescherming, maar op het werk niet?quote:Of zou dat liggen aan de betreffende dame die ze thuis hebben zitten, of ze wel of niet aan gehoorbescherming doen?![]()
Hup. Je nest in!quote:Op donderdag 4 april 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Oh wat is mijn op tijd slapen weer mislukt
Morgen vervloek ik mezelf.
Elies en ik hebben dat in het leven geroepen, matching onderbroekjes op de dagen dat we elkaar zien. Het is een verrijking van mijn levenquote:
Ja of op het werk geen gehoorbescherming om thuis zo min mogelijk nog te horen...quote:thuis wel gehoorbescherming, maar op het werk niet?
Daar ben ik al een tijdje.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies en ik hebben dat in het leven geroepen, matching onderbroekjes op de dagen dat we elkaar zien. Het is een verrijking van mijn leven
Vrijwillig schietdoof worden? Hmmm, kan werken.quote:Ja of op het werk geen gehoorbescherming om thuis zo min mogelijk nog te horen...
Hm. Tis dat ik geen contact meer met betreffende marinier heb, anders had ik het gevraagd
Daar heb ik last van voor een ochtenddienst. Dan mag ik om 0500 uur op. Maar slapen voor 0100 lukt mij zelden.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijdje.
Het liggen lukte wel. Het slaapgedeelte is hetgeen dat faalt.
Ik probeer het ook meestal niet voor die tijd, slapen.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik last van voor een ochtenddienst. Dan mag ik om 0500 uur op. Maar slapen voor 0100 lukt mij zelden.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer het ook meestal niet voor die tijd, slapen.
Nu nog maar even Comedy Central of The Haunted kijken, misschien helpt het
Trusten voor straks
Ik ben er niet dus de kans is al groterquote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Even terug gekeken, maar vorige keer gooiden BrandX en littledrummergirl het hoogst.
En franklop had het meest over alle rondes bij elkaar.
Waar is de tijd gebleven dat IK gewoon won?
quote:Op donderdag 4 april 2013 07:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben er niet dus de kans is al groter
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |