Zou ik daar beter van gaan gooien of leidt dat alleen maar af?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand nodig die achter je staat? Ik wil dat wel.

ja maar oldtimer durf ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
En 'Greus' klinkt of ik net zo breed ben als hoog

Hmm. Dat ga ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Degenen die het hardst roepen dat sjoelen suf is en dat ze echt niet mee doen gooien meestal het beste ja.

Dat zullen we maandag wel merken.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik daar beter van gaan gooien of leidt dat alleen maar af?

nou, ik heb een foto van je....quote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
En 'Greus' klinkt of ik net zo breed ben als hoog

Nietus. Op hakken èn op mijn tenen kwam ik nog steeds amper in beeld naast Mono op de fotoquote:

Hoe lang ben je zelf eigenlijk?quote:

quote:Op woensdag 3 april 2013 23:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm. Dat ga ik onthouden voor de volgende keer.

Ah, check mijn inschatskillsquote:

Ja, durf jij nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY

quote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, durf jij nog?
Ik twijfelIk weet het niet hoor... Dadelijk zijn het Eckte Menschen en ik zit al bijna aan mijn jaarlijks quotum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net thuis van het werk, over 7 uur gaat de wekker weer maar natuuuuuurlijk ben ik nu nog niet moe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

Mazzel sp3c.quote:

Ieuw.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb ook nog een slijmerig kriebelhoestje opgedaan.

Zelfs roltongen wordt me wreed ontnomen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw.
Houd je je roltong dan uit de buurt van de mijne?

Daar is toch al een doelwit voor?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw.
Houd je je roltong dan uit de buurt van de mijne?

Ja nee je mag wel roltongen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs roltongen wordt me wreed ontnomen.

Ah ja, zo hop, in sp3c zijn ogen.quote:

Maar mijn roltong rolt zo graag tegen de jouwe!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee je mag wel roltongen.
Maar dat jouw roltong niet tegen mijn roltong komt, jeweetz

quote:

*Gaat er een nachtje over slapen of ze morgen wel meerijdtquote:

Dubbele roltong. 2 per oog?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, zo hop, in sp3c zijn ogen.
Neem jij rechts en ik links of andersom?

Ik dwing je nergens toe hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*Gaat er een nachtje over slapen of ze morgen wel meerijdt*

Ik neem wel een chirurgenmasker meequote:Op woensdag 3 april 2013 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dwing je nergens toe hoor.Vrijdag hoeft dus ook niet?

Gezellie!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |