she aims, and she scoresquote:
Alleen als je mij laat winnenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie komt ook misschien.. als het mag natuurlijk...
Ik zie nu je onderschrift pas.quote:
quote:
Ik zit 95% van de tijd op mijn ipad.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
staat er al dag of 3 ofzo schat, goeiemorguhhhhhhhhhhh![]()
waarom heb jij wel een ipad en ik niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit 95% van de tijd op mijn ipad.![]()
Hij zei 'schat' tegen me.![]()
![]()
omdat zij geld heeft en jij niet ????quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom heb jij wel een ipad en ik niet?
1-0 voor Nikkiequote:Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
omdat zij geld heeft en jij niet ????
Ik laat niemand winnen... heb al jaren niet gesjoeld dus grote kans dat ik toch verlies...quote:
Zit je nu naast wanhopig te doen over vrouwen ook wanhopig te doen over gadgets?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom heb jij wel een ipad en ik niet?
nee hoor want mis hem niet. Heb er 1 maandje gehad maar voegt niet veel toe. Hooguit als je veel reist ofzo en je hem als ereader gebruikt.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je nu naast wanhopig te doen over vrouwen ook wanhopig te doen over gadgets?
Jezuskriebel.
Ik heb twee smartphones, twee tablets, een laptop, een ereaderquote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor want mis hem niet. Heb er 1 maandje gehad maar voegt niet veel toe. Hooguit als je veel reist ofzo en je hem als ereader gebruikt.
Spaar liever door voor een nieuwe laptop.
Waar werk jij en hebben ze mensen nodig?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb twee smartphones, twee tablets, een laptop, een ereaderen een vaste pc (in de motteballen).
![]()
Stomme banen die gadgets geven, net als je ze zelf al hebt aangeschaft.
Ik reis weinig maar vind hem heel erg fijnquote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor want mis hem niet. Heb er 1 maandje gehad maar voegt niet veel toe. Hooguit als je veel reist ofzo en je hem als ereader gebruikt.
Spaar liever door voor een nieuwe laptop.
Dat nummer niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |