Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Dit vind ik nou van die KUT reactiesquote:
Ik ook niet hoor. Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn aanbod was ook wel eventjes geleden natuurlijk
Nu zou ik me daartoe niet meer laten verleiden
Als FP me vraagt wil ik best ook over belangrijkere zaken schrijven. Maar gezien mijn spelling kan ik me voorstellen dat ze voor andere kiezen.quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn ook onderwerpen die mijn interesse niet hebben eigenlijk. Ik lees liever belangrijk nieuws
mijn werkweek is al bijna door midden manquote:
Ik heb vandaag ook gewerktquote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn werkweek is al bijna door midden man
Vertelquote:
Ik zater/zon en vandaag en mag door tot zaterdag 07:00quote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gewerkten zaterdag. schijtdruk
Dan moet je die ene kat wat beter opvoeden!quote:
Hij gaat in de slaapkamer weleens op de vensterbank zitten als de gordijnen nog dicht zijn..quote:
waar die kat mee omgaat wordtie mee besmet.quote:Op maandag 1 april 2013 14:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij gaat in de slaapkamer weleens op de vensterbank zitten als de gordijnen nog dicht zijn..
Maar hij snapt dan niet hoe hij eraf moet komendus gaat ie maar met zijn poot tegen het gordijn zitten tikken..
Klopt, het is sinds we bij Frank wonenquote:Op maandag 1 april 2013 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar die kat mee omgaat wordtie mee besmet.
daarom heb jij geen kat meerquote:Op maandag 1 april 2013 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar die kat mee omgaat wordtie mee besmet.
Kan er ook niks aan doen dat mn familie zo dom is...quote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, het is sinds we bij Frank wonen
Hij houdt je wel heel erg in de gaten jaquote:
Kan helemaal niks uitvreten zoquote:Op maandag 1 april 2013 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij houdt je wel heel erg in de gaten ja
Nee, beetje jammer. Wil je een keer iets stiekem doen en dan lukt dat nietquote:
Inderdaad, misschien maar een kloon aanmaken..quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, beetje jammer. Wil je een keer iets stiekem doen en dan lukt dat niet
Dat zou ik gewoon doen!quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien maar een kloon aanmaken..
Je hoeft van mij niet weg hoorquote:Op maandag 1 april 2013 14:40 schreef franklop het volgende:
had gisteren mevrouw even opgezocht hier, stond nog in myat.
Zal even Stop volgen doen
Ja, dat heeft hij toch niet in de gaten en dan weten wij in ieder geval nu wie je dan bentquote:
Daaromquote:Op maandag 1 april 2013 14:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij toch niet in de gaten en dan weten wij in ieder geval nu wie je dan bent![]()
preciesquote:
zou ik ook zeggen. Niks lulligs over mijn baasquote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, het is sinds we bij Frank wonen
quote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat mn familie zo dom is...
of wacht bedoel je ....
Hij kan beter even de tracker vullen. Voel me beetje remi daar.quote:
Zelfs tijdens sjoeldate met mij was die erquote:
Tot in de Crew SCquote:Op maandag 1 april 2013 14:40 schreef franklop het volgende:
had gisteren mevrouw even opgezocht hier, stond nog in myat.
Zal even Stop volgen doen
quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien maar een kloon aanmaken..
Het is een ode aan OA!quote:
quote:OAiaanse Multiquote
Post, geīntroduceerd door OA, waarin diverse quotes worden afgewisseld met reacties op betreffende quotes
Daar doe ik niet aan. Paar keer geprobeerd maar ik vind het waardeloosquote:
Ik doe het ook vaak niet maar nu had ik ff de tijd.quote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Paar keer geprobeerd maar ik vind het waardeloos
Achquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook nooitquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar soms maak ik een uitzonderingquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
eejjjjjjjjquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat bij mij vaak fout en dan word ik boos en dan ben ik een kwartier verder. Ik vind het ook rot om te reageren op een multiquote want dan moet ik eerst het andere onnozele gekakel verwijderenquote:Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik doe het ook vaak niet maar nu had ik ff de tijd.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ach
[..]
Ik doe het eigenlijk ook nooit
[..]
Maar soms maak ik een uitzondering
[..]
eejjjjjjjj
Ik ben inderdaad diep onder de indrukquote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 1 april 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
Is iedereen zgn. gezellig aan het doen met Pasen ofzo
Dat is op zich geen slecht idee. Maar ik wacht tot een uur of 6 en dan bestel ik ietsquote:
Ik ook, aan de balie van de BKquote:Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is op zich geen slecht idee. Maar ik wacht tot een uur of 6 en dan bestel ik iets
hw aant maken.quote:Op maandag 1 april 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
Is iedereen zgn. gezellig aan het doen met Pasen ofzo
Ik bel de Chinees vanavond. Geen zin om iets te halen of te maken. Ik laat het lekker bezorgen vandaagquote:
Really? Doe dat lekker morgen manquote:
Bij jullie komen ze het brengen?quote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bel de Chinees vanavond. Geen zin om iets te halen of te maken. Ik laat het lekker bezorgen vandaag
Ja als je Ŗ1.50 extra betaald wel jaquote:
Hot Wheels waren altijd tof. Ik had die van kleur konden veranderen in water en die een deuk lieten zien als je ergens tegenaan reedquote:
Waarom? Vind je het forum niet gezellig?quote:
Neequote:Op maandag 1 april 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Vind je het forum niet gezellig?
Doe je het toch gewoon vannachtquote:Op maandag 1 april 2013 15:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar moet woensdag af.
En morgen niet veel tijd meer.
Ik heb er wel eens naar gekeken op eBay maar ze zijn nu vrij duur. Soort van verzamel item is hetquote:Op maandag 1 april 2013 15:19 schreef D. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net wilde zeggen dat ik er vroeger geen had
Precies jaquote:Op maandag 1 april 2013 15:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja precies, als wij slapen is het hier toch rustig
Ligt aan welkequote:Op maandag 1 april 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens naar gekeken op eBay maar ze zijn nu vrij duur. Soort van verzamel item is het
1000 Hot Wheelsquote:Op maandag 1 april 2013 15:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt aan welke
Ik heb er misschien wel 1000 nu
Wat cool manquote:
Nee, geen Crack-ups, want van 'mijn merk' hebben ze er daar geen van gemaaktquote:Op maandag 1 april 2013 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat cool man
Heb je ook van die crack ups? Die zijn best geld waar mits in goede staat
Maar waar laat je ze dan? Heb je er een aparte ruimte of zelfs kamer voor?
Zijn ze allemaal van jouw merk as wellquote:Op maandag 1 april 2013 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, geen Crack-ups, want van 'mijn merk' hebben ze er daar geen van gemaakt
Uhuquote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal van jouw merk as well
Dat klinkt ontzettend gaafquote:
En toch bijna 1000 verschillende? Dat is echt amazing gewoonquote:
Van de kamer, of alle modellen per stuk?quote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt ontzettend gaaf
Ik zou bijna om foto's willen vragen
Hahahaha, van de kamerquote:
Ben de boel nog aan het (her)inrichtenquote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, van de kamer
Maar dan dus een foto waarop te zien is dat het er zoveel zijn. Lijkt me mooi om te zien!
Heb jij zoveel hotwheels?quote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ben de boel nog aan het (her)inrichten
Hier een idee (1 kast)
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/2345bf00.jpg
OMG OMG OMGquote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ben de boel nog aan het (her)inrichten
Hier een idee (1 kast)
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/2345bf00.jpg
Ik vind het geweldigquote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nog meer dus, want da's nog lang niet alles
Maar heb meer Matchbox
Ik ben begonnen met 1:18 modellen en sinds een jaar of 6 actief met de 'kleintjes' bezigquote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG OMG OMG![]()
Allemaal ook nog in de verpakking![]()
![]()
![]()
![]()
Het is echt fantastisch mooi. Het lijkt wel een display in een museum man![]()
Hoe lang heb je daarover gedaan? En hoe kom je eraan? Via eBay ofzo? Zijn ze van over de hele wereld?
Wat een leuke hobby! En het lijkt me ook leuk om zoveel parcels te krijgen ook al betaal je het zelfquote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 1:18 modellen en sinds een jaar of 6 actief met de 'kleintjes' bezig
Meeste van Ebay ja
Tja, iedere gek een gebrekquote:Op maandag 1 april 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een leuke hobby! En het lijkt me ook leuk om zoveel parcels te krijgen ook al betaal je het zelf
Hoewel ik de grote modellen wel mooi vind heb ik hier meer mee. Meer een jongensdroom vind ik die kleintjes zo allemaal bij elkaar
quote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nog meer dus, want da's nog lang niet alles
Maar heb meer Matchbox
Ik zou ook wel bezig willen zijn met een hobby. Vind dat altijd tof om te zienquote:Op maandag 1 april 2013 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, iedere gek een gebrek
Ik vermaak me er ook wel mee
Ik ken dat merk nietquote:Op maandag 1 april 2013 15:42 schreef D. het volgende:
[..]
En een paar Majorettes
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/e618f684.jpg
Nou, tijd om te beginnen danquote:Op maandag 1 april 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook wel bezig willen zijn met een hobby. Vind dat altijd tof om te zien
Oh spaar je die?quote:Op maandag 1 april 2013 15:44 schreef Miniem het volgende:
Ik heb vorig jaar 4 van deze nog in originele doos kunnen bemachtigen voor 2 euro![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg ze altijd van mijn pa en ma toen ik klein was, heb ze overigens nog steeds maar nogal beschadigd omdat ik er mee speelde![]()
En ik spaar Minis
Ouderwets op papier?quote:Op maandag 1 april 2013 15:44 schreef roos85 het volgende:
Zal zo eens de belastingaangifte die ik van mijn pa moest invullen eens op de post gaan doen.. daarna maar rondje door het dorp lopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet zo goed weten wat though. Jij richt je op 1 merk en bent daar al jaren mee bezig. Het moet een gevoel zijn. Ik zal er eens goed over nadenkenquote:
Oooh, dat wist ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn vader is vorig jaar overleden, en dan moet het op papier
Goed nadenken is een goed beginquote:Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten wat though. Jij richt je op 1 merk en bent daar al jaren mee bezig. Het moet een gevoel zijn. Ik zal er eens goed over nadenken
Ik vind eBay geweldig en zoals jij het doet geeft wel een gevoel dat ik ook iets wil gaan doenquote:
Oeh, let me knowquote:Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh spaar je die?
Wellicht heb ik er nog wat voor je!
Laat het zeker weten, kan nog niet zeggen wanneer.quote:
Frustrerend OVquote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef littledrummergirl het volgende:
aaargh htmwas ik netjes op tiid is de tram weer vijf minuten eerder vertrokken
nu mis ik.mn trein
Stomme tramquote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef littledrummergirl het volgende:
aaargh htmwas ik netjes op tiid is de tram weer vijf minuten eerder vertrokken
nu mis ik.mn trein
jaquote:
Heb je geen favoriete automerk?quote:Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind eBay geweldig en zoals jij het doet geeft wel een gevoel dat ik ook iets wil gaan doen![]()
Ik deze acount ook. Hiervoor had ik er ook eentje, maar die beviel nietquote:Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook weer actiever worden op eBay
Heb mijn account al sinds 2001
zondag regeling iddquote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef Toekito het volgende:
Ik was sneller dan 9292 dacht dat ik ben dus heb een andere bus dus ben 10 min eerder bij de metro maar denk niet dat ik er veel aan heb. Die rijdt maar 1* per kwartier. Zal je net zien
Nee, niet echt eigenlijkquote:
Wat cool dat je er al eerder een hadquote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deze acount ook. Hiervoor had ik er ook eentje, maar die beviel niet
Speelgoed van vroeger kanquote:Op maandag 1 april 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk
Ik zou wel speelgoed van vroeger willen maar ik weet nog niet wat precies
Je hebt ons toch zeikwijfquote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef Toekito het volgende:
En ja hoor 13 min mezelf vermaken op station Leidschendam-Voorburg
Maar ik wil het wel net als jij ongeopend in de verpakking hebben. Dus het zal best prijzig zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Speelgoed van vroeger kan
Of de hele serie uit jouw geboortejaar
Of Britse auto's in de kleur goud, of Stu-debakers
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 1 april 2013 16:03 schreef Toekito het volgende:
Dat is waar stu maar het is koud hier in de wind
Originele MIB SW is idd behoorlijk aan de prijsquote:Op maandag 1 april 2013 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik wil het wel net als jij ongeopend in de verpakking hebben. Dus het zal best prijzig zijn.
Ik ben wel gek van Star Wars maar ik vrees dat je dan eerst de lotto moet winnen
Marktplaats?quote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het meeste wel ja
Soms ook in speelgoedwinkels, rommelmarkten of beurzen
13 min.quote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef Toekito het volgende:
En ja hoor 13 min mezelf vermaken op station Leidschendam-Voorburg
Ze vragen maar raak heb ik het ideequote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Originele MIB SW is idd behoorlijk aan de prijs
Vragen kan altijd, je zult maar net die idioot tegenkomen die het ervoor wil betalenquote:Op maandag 1 april 2013 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze vragen maar raak heb ik het idee
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item4d0b2c2cc8
Inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vragen kan altijd, je zult maar net die idioot tegenkomen die het ervoor wil betalen
Hou je adem maar eens in voor 13 minutenquote:
Aha, bijna dusquote:Op maandag 1 april 2013 16:30 schreef Toekito het volgende:
Zit in de metro bij de sjoelmeetkroeg naast dus met minuut of 5 op de halte waar ik zijn moet.
toch welquote:
Wat ik me net zat af te vragen is hoe weet je nou welke autootjes je precies hebt? Hou je dat bij op je computer of weet je dat? Na zoveel kun je dat toch eigenlijk niet meer onthoudenquote:
Het meeste weet ik wel, alleen niet ieder detail, daarom heb ik van ieder model een foto in mijn photobucket die ik overal in kan zienquote:Op maandag 1 april 2013 16:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik me net zat af te vragen is hoe weet je nou welke autootjes je precies hebt? Hou je dat bij op je computer of weet je dat? Na zoveel kun je dat toch eigenlijk niet meer onthouden
Is het niet een idee zoiets op nummer en model etc. bij te houden in Excel? Door 1000+ foto's lijkt me ook wat lastig of nietquote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het meeste weet ik wel, alleen niet ieder detail, daarom heb ik van ieder model een foto in mijn photobucket die ik overal in kan zien
Ik heb ze per type onderverdeelt, dus dan valt het meequote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het niet een idee zoiets op nummer en model etc. bij te houden in Excel? Door 1000+ foto's lijkt me ook wat lastig of nietZit daar een bepaalde logica in de volgorde
Ja, dat is nu inderdaad wel erg veel werk, dat is waarquote:Op maandag 1 april 2013 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze per type onderverdeelt, dus dan valt het mee
en als je alle details moet gaan uitschrijven
Maar zoals ik al zei, het meeste ken je wel uit je hoofd, ook als het er veel zijnquote:Op maandag 1 april 2013 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is nu inderdaad wel erg veel werk, dat is waar
Wat cool manquote:Op maandag 1 april 2013 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, het meeste ken je wel uit je hoofd, ook als het er veel zijn
Roosjequote:Op maandag 1 april 2013 16:59 schreef roos85 het volgende:
En weer terug, straks lekker een kopje soep
Dat is waar en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellenquote:
Alleen het zoeken is lastiger als je al veel hebtquote:Op maandag 1 april 2013 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen
Dat is niet zo bestquote:Op maandag 1 april 2013 17:04 schreef Toekito het volgende:
Pinpas kwijtgelukkig mocht ik per ipad het geld overboeken van Piet Friet
Je zei FRIETquote:Op maandag 1 april 2013 17:04 schreef Toekito het volgende:
Pinpas kwijtgelukkig mocht ik per ipad het geld overboeken van Piet Friet
Ja, dat lijkt me zeker lastig. Welk zijn nu het 'makkelijkst' te vinden nogquote:Op maandag 1 april 2013 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen het zoeken is lastiger als je al veel hebt
Degene die ik al hebquote:Op maandag 1 april 2013 17:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me zeker lastig. Welk zijn nu het 'makkelijkst' te vinden nog
Ik bedoelde eigenlijk het speelgoedmerkquote:
Ow, alles is nog voldoende te vinden, alleen het gewone spul heb ik al, dus nu moet ik de zeldzame(re) zien te vinden, en het geluk hebben dat ik ze win, uiteraardquote:Op maandag 1 april 2013 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het speelgoedmerk
Ja, dat laatste zal wel lastiger worden en ook wat duurder.quote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, alles is nog voldoende te vinden, alleen het gewone spul heb ik al, dus nu moet ik de zeldzame(re) zien te vinden, en het geluk hebben dat ik ze win, uiteraard
Meestal wel, maar goed, da's investerenquote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zal wel lastiger worden en ook wat duurder.
Dat is zo en je verzameling zal al best wel heel wat waard zijn al. Kun je dat eigenlijk apart verzekeren?quote:
Dat kan jaquote:Op maandag 1 april 2013 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zo en je verzameling zal al best wel heel wat waard zijn al. Kun je dat eigenlijk apart verzekeren?
Lijkt me best de moeite waard op een gegeven momentquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me best de moeite waard op een gegeven moment
Nee, dan schiet het niet op inderdaad. Maar ik neem aan dat je middels eBay wel kan laten zien wat de waarde ongeveer is tochquote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als een verzekeraar alles op 2 euro p.s. inschat gaat het niet goed
Ja..quote:Op maandag 1 april 2013 17:05 schreef Toekito het volgende:
Oh fuck.......dit is echt mn dag niet Roos, merk je het?
Klinkt goed man!quote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hoi allemaalBen weer op weg naar huis. Even naar het Spoorwegmuseum geweest met wat vrienden, rotterdam, Fyra, Amsterdam, Pimpel expres nu. Over n uurtje weer thuis
mooi dagje
Dat vond ik het al maar ik moest werkenquote:Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je het niet tijd vond worden
Alweer een lens? Je had toch pas een nieuwequote:Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen fysio en dan nog een lens en een schoudertas ophalen in Apeldoorn
Fair enough. Dacht even dat je al zo'n heel dure lens had besteld een week of 3 geledenquote:Op maandag 1 april 2013 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Pas een nieuwe camera jä. Voor t eerst in 6 jaar, daarna alles verkocht. Nieuw start alles ditdat.
Klinkt goedquote:Op maandag 1 april 2013 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh het is een 30/1,4. Beetje groothoek, zeer lichtsterk. Voor in de pubs met eendje straks
quote:
iddquote:
quote:
quote:
Geniet van je uitzicht manquote:Op maandag 1 april 2013 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Apd. Kuttrein staat hier gewoon even 8 minuten stil
Wel n lekker wijf naast me wat de andere kant op kijktquote:
Ze wil je daarom kijkt ze de andere kant opquote:Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel n lekker wijf naast me wat de andere kant op kijkt
picsquote:Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel n lekker wijf naast me wat de andere kant op kijkt
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nee man doe niet zo raar. Ik maak gewoon n foto van dr tieten, dat is alles
quote:Op maandag 1 april 2013 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2013 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Mijn favoriete toetje is warme apple crumble met vanille ijsquote:Op maandag 1 april 2013 18:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet?dat is zo'n beetje het meest goddelijke toetje
Ook lekkerquote:Op maandag 1 april 2013 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn favoriete toetje is warme apple crumble met vanille ijs
mijne met warme custrad plzquote:Op maandag 1 april 2013 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn favoriete toetje is warme apple crumble met vanille ijs
Nog niet gevondenquote:Op maandag 1 april 2013 18:13 schreef Toekito het volgende:
Tiramisu
Al wordt dat zonder pinpas lastig halen....
contant geld hebben ze afgeschaft in Rotterdam?quote:Op maandag 1 april 2013 18:13 schreef Toekito het volgende:
Tiramisu
Al wordt dat zonder pinpas lastig halen....
Tot danquote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
5.000 meter punttot over n kwartiertje of zo
Ja daar wordt hij anders van beroofdquote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
contant geld hebben ze afgeschaft in Rotterdam?
Nah, dat is niet mijn dingquote:Op maandag 1 april 2013 18:15 schreef roos85 het volgende:
En chocolademousse is natuurlijk ook lekker
om te parkeren iig welquote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
contant geld hebben ze afgeschaft in Rotterdam?
das niet veel.quote:Op maandag 1 april 2013 18:17 schreef Toekito het volgende:
Ga ik nu doen Roos maar ben eerst naar de broodzaak en de ns geweest om te zien of hij daar lag. Maar helaas. Heb nog net geen euro op zak JJH.
je kan met je paspoort gewoon cash halen bij je bankquote:Op maandag 1 april 2013 18:17 schreef Toekito het volgende:
Ga ik nu doen Roos maar ben eerst naar de broodzaak en de ns geweest om te zien of hij daar lag. Maar helaas. Heb nog net geen euro op zak JJH.
Op 2e Paasdagquote:Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan met je paspoort gewoon cash halen bij je bank
Een Stuwie?quote:Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef Toekito het volgende:
Dacht meer aan dat ik meneer heineken zijn krat op het balkon gewoon ff leeg zuip en een Stuwie doe
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 18:35 schreef Toekito het volgende:
Ja Stu hele avond fokken en bier zuipen is een Stuwie doen
Ja weet ik LDGtje maar vanavond niet
als je omhoog zit, ik heb nog wel wat cash in huisquote:Op maandag 1 april 2013 18:35 schreef Toekito het volgende:
Ja Stu hele avond fokken en bier zuipen is een Stuwie doen
Ja weet ik LDGtje maar vanavond niet
LDG is rijkquote:Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je omhoog zit, ik heb nog wel wat cash in huis
Typisch welquote:Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef Toekito het volgende:
Er is verdomme gewoon een wachtrij bij de ING vermis lijn.......het lijkt godverdomme wel alsof ik mijn baas bel, ownee dat is gratis.
quote:Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je omhoog zit, ik heb nog wel wat cash in huis
Anders kun je op kosten van ome Fles gewoon dingen kopen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 18:42 schreef Toekito het volgende:
[..]dat is dan weer erg lief. Maar niet nodig ik heb nog brood en cola en kaas in huis. En werk morgenmiddag in 010 dus kan wel lopen
neuhquote:
Hoi meisjequote:Op maandag 1 april 2013 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhals ik de 20 ¤ raak is het al heel wat
hoi meneer
Hefquote:Op maandag 1 april 2013 18:47 schreef Toekito het volgende:
Pas geblokkeerd, 4 a 5 werkdagenvoor ik een nieuwe heb. Die hoer kan me alleen niet vertellen of de Hef er dan weer op staat of een ING-leeuw, wel dat het een tientje kost exc de 8 min bellen naar die dodo's
Dat is dan weer een beetje jammerquote:Op maandag 1 april 2013 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh trouwens Stu en GF: die tieten vielen toch een beetje tegen
Heerlijk, cheers mate!quote:Op maandag 1 april 2013 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg de hik, zonnetje balkonnetje biertje![]()
Mooi manquote:
oude spoorbrug die niet meer gebruikt wordt en dus open staat en als monument dient.quote:
Apart is het welquote:Op maandag 1 april 2013 18:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
oude spoorbrug die niet meer gebruikt wordt en dus open staat en als monument dient.
Heeft hij volgens mij achteraf wel gedaan hoorquote:
dat doet ie nou tochquote:
oh ff gemist.quote:Op maandag 1 april 2013 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft hij volgens mij achteraf wel gedaan hoor
belg ga fietsen, jij wilde me net nog neerschieten.quote:
Woohooquote:Op maandag 1 april 2013 19:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh ff gemist.
Je kan trouwens via ov-chipkaart.nl gewoon opwaarderenGeniaal, scheelt weer.
Neerschieten?quote:Op maandag 1 april 2013 19:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
belg ga fietsen, jij wilde me net nog neerschieten.
Dat was vast een 1 april grap danquote:
ik niet de dames mochten dat doenquote:Op maandag 1 april 2013 19:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
belgexportnederlander ga fietsen, jij wilde me net nog neerschieten.
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:05 schreef Stuart het volgende:
Ik moet nu echt bellen voor eten want ik sterf van de hongerheb trek
Knetter snapte hem die kwam meteen met Pics in de WA, dat wilde ikquote:Op maandag 1 april 2013 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet de dames mochten dat doen![]()
Ja, dat is eigenlijk wel meer waar jaquote:
dan ben je in mijn straat geweestquote:
Vooraf ook wel. Meerdere kerenquote:Op maandag 1 april 2013 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft hij volgens mij achteraf wel gedaan hoor
Woot wootquote:Op maandag 1 april 2013 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ben je in mijn straat geweest
graag gedaan, geef nou mn pinpas maar terug...quote:Op maandag 1 april 2013 19:12 schreef DaMart het volgende:
en bedankt voor deze TT, waarmee ik me er ineens weer van bewust ben dat morgen weer een werkdag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |