Aha, bijna dusquote:Op maandag 1 april 2013 16:30 schreef Toekito het volgende:
Zit in de metro bij de sjoelmeetkroeg naast dus met minuut of 5 op de halte waar ik zijn moet.
toch welquote:
Wat ik me net zat af te vragen is hoe weet je nou welke autootjes je precies hebt? Hou je dat bij op je computer of weet je dat? Na zoveel kun je dat toch eigenlijk niet meer onthoudenquote:
Het meeste weet ik wel, alleen niet ieder detail, daarom heb ik van ieder model een foto in mijn photobucket die ik overal in kan zienquote:Op maandag 1 april 2013 16:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik me net zat af te vragen is hoe weet je nou welke autootjes je precies hebt? Hou je dat bij op je computer of weet je dat? Na zoveel kun je dat toch eigenlijk niet meer onthouden
Is het niet een idee zoiets op nummer en model etc. bij te houden in Excel? Door 1000+ foto's lijkt me ook wat lastig of nietquote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het meeste weet ik wel, alleen niet ieder detail, daarom heb ik van ieder model een foto in mijn photobucket die ik overal in kan zien
Ik heb ze per type onderverdeelt, dus dan valt het meequote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het niet een idee zoiets op nummer en model etc. bij te houden in Excel? Door 1000+ foto's lijkt me ook wat lastig of nietZit daar een bepaalde logica in de volgorde
Ja, dat is nu inderdaad wel erg veel werk, dat is waarquote:Op maandag 1 april 2013 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze per type onderverdeelt, dus dan valt het mee
en als je alle details moet gaan uitschrijven
Maar zoals ik al zei, het meeste ken je wel uit je hoofd, ook als het er veel zijnquote:Op maandag 1 april 2013 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is nu inderdaad wel erg veel werk, dat is waar
Wat cool manquote:Op maandag 1 april 2013 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, het meeste ken je wel uit je hoofd, ook als het er veel zijn
Roosjequote:Op maandag 1 april 2013 16:59 schreef roos85 het volgende:
En weer terug, straks lekker een kopje soep
Dat is waar en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellenquote:
Alleen het zoeken is lastiger als je al veel hebtquote:Op maandag 1 april 2013 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen
Dat is niet zo bestquote:Op maandag 1 april 2013 17:04 schreef Toekito het volgende:
Pinpas kwijtgelukkig mocht ik per ipad het geld overboeken van Piet Friet
Je zei FRIETquote:Op maandag 1 april 2013 17:04 schreef Toekito het volgende:
Pinpas kwijtgelukkig mocht ik per ipad het geld overboeken van Piet Friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |